TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wielerseizoen 2007
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
zo hebker ook een paar gezien, gaan zo wel is een ganse ploeg samenstellen 
Bij de BeTA ploeg is er niemand die enkel op de sprinters gegokt heeft.
Wel gelooft iedereen in McEwen (op mij na; ondanks dat ik fan ben reken ik op Hushovd voor het groen en mag Robby dus zijn ritje winnen en dan opgeven ofzo
) en heeft niemand Boonen gekozen.
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Bij de BeTA ploeg is er niemand die enkel op de sprinters gegokt heeft. Wel gelooft iedereen in McEwen (op mij na; ondanks dat ik fan ben reken ik op Hushovd voor het groen en mag Robby dus zijn ritje winnen en dan opgeven ofzo ) en heeft niemand Boonen gekozen. |
Andrey Kashechkin (Astana) heeft tijdens een onaangekondigde controle op 1 augustus in het Turkse Belek positief getest op bloeddoping. In afwachting van de analyse van het B-staal werd hij door zijn Zwitserse ploeg met onmiddellijke ingang geschorst. (Belga)
Die ploeg kan er beter mee stoppen, die gaan bij geen enkele grote organisatie nog mogen starten.
| Originally posted by MikeVee Die ploeg kan er beter mee stoppen, die gaan bij geen enkele grote organisatie nog mogen starten. |
Van Petegem zet punt achter zijn carri�re
vr 24/08/07 - Peter Van Petegem (Quick-Step) hangt na dit seizoen zijn fiets aan de haak. Dat heeft Sporza uit goede bron vernomen.
http://www.vrtnieuws.net/cm/sporza....n_Petegem_stopt
In het verleden fan geweest van Van Petegem, maar niet het laatste jaar dat IMO het jaar teveel geweest was (maar waar hij nog snel een pak geld binnengehaald heeft)
Weer een icoon uit de jaren '90 dat stopt. Jammer, maar dit laatste jaar was er inderdaad te veel aan.
spam; nog 60 uurtjes voor een WP ploeg samen te stellen. 
Laatste minuten voor een ploeg samn te stellen, slechts 4 deelnemers 
Even iemand kicken om maar 1 geen-punten-scorende speler te hebben 
heb 3 minuten geleden een ploeg samengesteld. tzal dan mss ni op veel trekken. mr beter as niks :d
Zal je wel behoorlijk me scoren hoor, zeker indien Boonen wat etappes kan winnen daar die volgens de gamestats niet veel gekozen is.
Hopelijk gaat boonen rap naar huis, en moeten Evans en Pereiro Sio snel opgeven 
edit: shit, renners gekozen die de afgevallen zijn na de preselectie van hun ploeg 
| 1. 14 EVANS Cadel 1294 2. 22 SASTRE CANDIL Carlos 1077 3. 24 PETACCHI Alessandro 991 4. 25 FREIRE GOMEZ Oscar 979 5. 47 GOMEZ MARCHANTE Jos� Angel 704 6. 66 MENCHOV Denis 614 7. 91 DEVOLDER Stijn 508 8. 285 PEREZ RODRIGUEZ Luis 230 9. 357 CHICCHI Francesco 184 10. 373 GONZALEZ CAPILLA Santos 175 11. 524 FERNANDEZ DE LARREA Koldo 122 12. 598 LOPEZ GARCIA David 106 |
1. 1 BOONEN Tom 2559
2. 14 EVANS Cadel 1294
3. 22 SASTRE CANDIL Carlos 1077
4. 42 PEREIRO SIO Oscar 751
5. 91 DEVOLDER Stijn 508
6. 145 ZUBELDIA AGIRRE Haimar 380
7. 308 VAN HUFFEL Wim 209
8. 357 CHICCHI Francesco 184
9. 1135 CARRASCO GAMIZ Jose Luis 37
10. 2874 PEREZ FERNANDEZ Santiago 0
die laatste konnek voor 0 punte ni late ligge, kopman van Relax en in 2004 nog 2des in de eindstand. dankzij doping welliswaar. tis thope dattem goe eeft getraint de voorbije 2 jaar 
En outsider voor de top 5 Danielson mag al naar huis met een sleutelbeenbreuk 
1. 4 SANCHEZ GONZALEZ Samuel 1731
2. 22 SASTRE CANDIL Carlos 1077
3. 24 PETACCHI Alessandro 991
4. 47 GOMEZ MARCHANTE Jos� Angel 704
5. 66 MENCHOV Denis 614
6. 67 KARPETS Vladimir 612
7. 91 DEVOLDER Stijn 508
8. 196 VENTOSO ALBERDI Francisco Jos� 305
9. 384 HORRILLO MUNOZ Pedro 171
10. 472 AERTS Mario 141
11. 561 COBO ACEBO Juan Jose 114
12. 2401 CANO ARDILA Alex Alberto 4
rood: stonden donderdagnamiddag, toen ik mijn ploeg opmaakte, met rugnummer op de startlijst op lavuelta.com
amateurs
Danielson, IMO toch geen top 5 (of zelfs top 10) mogelijk geweest voor hem aangezien die al heel het seizoen ondermaats bezig is.
Het is inderdaad schandalig dat de site van de Vuelta pas vrijdagavond aangepast is met de correcte startlijsten
Gelukkig bleek www.cyclingfever.com steeds correct te zijn. 
Propere sprint van Bennati.
Ik vond wel dat Davis (weeral hij ...) een vreemde beweging deed die Boonen toch wat hinderde, niet dat hij de zege zou halen maar toch een plaatsje winst.
En wie zien we daar opduiken in de top van de algemen ranking? 
1. Filip c. QSI 366
2. aubergine 362
3. Chacha Go Unibet 362
4. Zehra 362
5. Frans 2Cycle 348
6. Daan The killers 348
7. Mats7 344
8. Elizzze 344
9. hong_gay de Afrikanen 344
10. ulysses1 De Wielergekken 344
Nice
, maar was ze effectief verantwoordelijk voor de samenstelling, want ik zie ze anders niet veel opduiken in dit topic?
liever geen ploeg dan aansluiten bij de BeTA ploeg

Zehra houdt stiekem van wielrennen ![]()
Ik zat er voor niks tussen 
| Originally posted by Jasperovitsj En wie zien we daar opduiken in de top van de algemen ranking? ![]() |
T-Mobile zet Bernucci uit Vuelta na positieve dopingtest in ronde van Duitsland.
Weeral T-Mobile ...
Na Lagos de Covadonga met Devolder en Monfort 2 Belgen bij de eerste 5 in de rangschikking, komt da tegen 
Goe geanticipeerd van Devolder, die op de slotklim nog wel redelijk wa tijd op de grote kanonnen verloor
De vraag is of hij bewust meegeglipt is in die ontsnapping om een mindere dag succesvol te compenseren, of dat hij per ongeluk mee was en dan bewust afgewacht heeft tot de grote kanonnen bij hen kwamen in plaats van zelf voor de ritoverwinning te gaan? Kwestie van nog niet meteen de druk van de leiderstrui op zijn schouders en die van zijn ploeg te leggen?
Opvallend ook dat bepaalde favorieten (Gomez Marchante, Sanchez, Pereiro, Brajkovic) toch nog tekort komen in de eerste week. Gomez Marchante zie ik nog wel groeien in de komende ritten, maar voor de anderen ziet het er toch niet zo goed uit voorlopig. Langs de andere kant waren Menchov en Sastre al indrukwekkend vandaag.