TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread!
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
wordt het geen tijd dat we aan een BV appreciation thread beginnen? daar kunnen we dan die 3 BV's in steken die hier nog niet vernoemd zijn 
Voel u niet geremd 
| quote: |
Originally posted by TOR |

uit het oog verloren:

Deze staat in de BV Appreciation Thread, maar ik vind dat ie eerder hier thuishoort

Neeje, de Rik is
.
Maar ik ga even door:

Iets stoort me aan haar gezicht (de vorm ofzo,ik weet het niet juist).

van al deze personages moet ik niets hebben.

Nerveuze blaaskaak
Originally posted by MikeVee ![]() Iets stoort me aan haar gezicht (de vorm ofzo,ik weet het niet juist). |

| Originally posted by MikeVee van al deze personages moet ik niets hebben. |
Guy Mortier is een held.
| Originally posted by TOR Drie minuten voor de tv en je nagels zijn al volledig opgevreten, als ik het zo bekijk |
Weinig ��n en VTM kijken help. En prozac natuurlijk.
Originally posted by MikeVee Weinig ��n en VTM kijken help. En prozac natuurlijk. |

Niet naar die zenders kijken helpt ook. Ik ken bijna niemand van die BV's hier. Ma goed ook mss... 
Ja idem. Wie zijn dat toch allemaal. 

Er worden kennelijk meer BV's gehaat dan geapprecieerd
Hier nog een exemplaar:

| Originally posted by TOR Er worden kennelijk meer BV's gehaat dan geapprecieerd Hier nog een exemplaar: |
Er staan hier wel een pakske BB's en BW's ook tussen zenne.

Buiten het feit dat hij een irritant manneke was dat de helft van z'n "carri�re" naast z'n schoenen liep, was hij op een bepaald moment wel ��n van de beste wielrenners van de wereld. Echt zonde dat hij mentaal zo zwak was, anders had hij nog h��l mooie dingen kunnen laten zien 
zijn alle coureurs sowieso geen mongolen?