TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
kewl 
En gaan! (y)
| quote: |
| Originally posted by jeronimo_jd hehe grappig hoe der op dj yves gesprongen wordt en hoe Jasper verdedigd wordt...da kan wel tellen qua samenhorigheid hier. Ik heb de set van Jasper nog nie beluisterd want die link werkt nie ("tijdelijk niet beschikbaar"). |
| Originally posted by A-TOM-X Conclusie: Deftige warming-up gedaan, maar ik raad je aan in de toekomst dergelijke uitspraken niet meer op een publiekelijk forum te doen. Is gewoon een ongeschreven wet in de DJ-business dat je mekaar niet openlijk afvalt. Zou nogal wat zijn mocht bijvoorbeeld Armin zijn collega Ti�sto openlijk beginnen bekritiseren. |
gelukkige verjaardag by the way a-tom-x
| Originally posted by A-TOM-X Jullie moeten onze mensen niet meer uitmaken voor fanboys want jullie doen net hetzelfde van hypocrisie gesproken zeg! |
. Ik vond het in ieder geval een ideaal warming up setje
| Originally posted by FCB_Fanatic bwa, ik denk dat de meeste reacties er kwamen omdat de mening van Yves niet echt objectief overkwam. Als Jasper trouwens niet goed gedraaid zou hebben zou dat hier ook eerlijk vermeld worden, en dan zou Jasper ook wel de eerste zijn om zelf te zeggen dat het niet zn beste set was. Maar zoals je zelf zegt was het ok . Ik vond het in ieder geval een ideaal warming up setjene gelukkige nog btw |
Die set van mike staat hier al een paar keer op repeat. Kvind em echt retevet 
01.Deep Flexion - Emotions Of The Night
02.ID
03.ID
04.James Zabiela & Nic Fanciulli pres. One + One - No Pressure
05.Niels Van Gogh vs. Eniac - Pulverturm 2.0
06.Wippenberg feat. Tiff Lacey - Promisedland (Spaera Mix)
07.ID
08.Markus Schulz vs. Chakra - I Am
09.ID
10.ID
11.Nathan Fake - Outhouse (Valentino Kanziyani Remix)
iemand die de id heeft van de 2e en 3e track? Die derde is

Die eerste plaat is de Gabriel & Dresden remix 
En Obscene - How Deep Can You Go zit er ook ergens tussen, maar dan moet ik nog eens de set opnieuw horen om te kunnen zeggen waar...
| Originally posted by Jasperovitsj En Obscene - How Deep Can You Go zit er ook ergens tussen, maar dan moet ik nog eens de set opnieuw horen om te kunnen zeggen waar... |
Voor de liefhebbers heb ik de 2 delen van mijn set aan elkaar geplakt, het volume een kleine boost gegeven en dan de zooi geupped:
DJ Vega @ Club Elite Night
Er staan ondertussen ook foto's op www.illusion.be. 
Wij willen de foto's van Domi 
| Originally posted by TOR Wij willen de foto's van Domi |

Ah I see, merci voor de heads-up. ![]()
Doe geen moeite, werkelijk iedereen staat marginaal op die foto's. 
Hmm, nergens foto's van mij op de Illusion site, wel van alle andere dj's...
TOEVAL!?

Waar zijn de foto's van Roul?? daar zijn er ook een pak meegetrokken..
| Originally posted by Jasperovitsj Die eerste plaat is de Gabriel & Dresden remix ![]() |
en de vocal
| Originally posted by djcresto Die set van mike staat hier al een paar keer op repeat. Kvind em echt retevet ![]() 01.Deep Flexion - Emotions Of The Night 02.ID 03.ID 04.James Zabiela & Nic Fanciulli pres. One + One - No Pressure 05.Niels Van Gogh vs. Eniac - Pulverturm 2.0 06.Wippenberg feat. Tiff Lacey - Promisedland (Spaera Mix) 07.ID 08.Markus Schulz vs. Chakra - I Am 09.ID 10.ID 11.Nathan Fake - Outhouse (Valentino Kanziyani Remix) iemand die de id heeft van de 2e en 3e track? Die derde is |