TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
als ze goed combineren net zoals de eerste doelpunt vs Servie kunnen ze wel iets doen.
Hoefkens vond ik niet zo slecht. Goor heeft een goeie eerste helft gedaan. Bij de tweede speelde hij meer in het middel en meer defensief. Was dus minder goed
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Ik blijf anti-rode duivels hoor !!! |
| Originally posted by FUSyke Ze hebben gewoon gewonnen omdat de Serven zo zwak waren. |
| Originally posted by djcresto Hoe kan je dat weten? Als je de Rode Duivels haat kijk je toch niet? Toegegeven. De serven hebben al veel beter gespeeld, maar de Rode duivels ook al veel slechter. |
| Originally posted by FUSyke Ik heb een 30min van de eerste helft gezien en dan had ik al genoeg gezien. |
| Originally posted by FUSyke + 1 3-2 is dat goed? Ze hebben gewoon gewonnen omdat de Serven zo zwak waren. Als ze ooit eens een paar matchen na elkaar kunnen winnen dan zal ik mss nog eens voor hen supporteren. Maar wanneer zal dat zijn ... ? |
| Originally posted by FUSyke Ik heb een 30min van de eerste helft gezien en dan had ik al genoeg gezien. |
zeker niet te vroeg euforisch worden, deze ploeg moet nog bevestigen.
De serviers hebben toch goed begonnen, maar de eerste goal van de duivel (tegen het loop van het spel) heeft de serviers getwijfel worden, maar vooral heeft veel trouw en zin aan de duivels gegeven.
Dat is misschien het best van vanavond, de Duivels hebben eindelijk zin laten schijnen.
In het eerste helft hebben ze een goeie pressing bij bal verlies gemaakt, mooie combinatie, Kompany die gevaarlijk was enz.
Nu ja, deze ploeg moet nog bewijzen wat ze kunnen doen tegen een zwakere ploeg die heel defensief speelt.
ook moeten ze nog bewijzen hoe ze zouden reageren als het 0-1 is...
Met wat we hebben gisteren gezien, moeten we zeker niet euforistisch zijn, maar minstens een beetje optmisitsicher
komapny die zowaar nen el�stico doet
't gaat de goede kant uit
Het was daarstraks bekervoetbal:
Antwerp (II) - OH Leuven (II) 2-3
en nog een leuke:
Hamme (II) - Lierse (II) 5-1 
DAMN, wat een ontlading gisteren op het Kiel
Heb zelfs in de chaos in ons vak na de goal m'n neus bijna gebroken, maarja het was de moeite waard
Eindelijk eens een overwinning op GBA..
Hopelijk heeft deze match ons terug op de rails gezet 
| Originally posted by MikeVee Het was daarstraks bekervoetbal: Antwerp (II) - OH Leuven (II) 2-3 |
Tweedeklasser Eupen heeft Meerhout eruit gekegeld. 3-2. 
| Originally posted by MikeVee Het was daarstraks bekervoetbal: Antwerp (II) - OH Leuven (II) 2-3 en nog een leuke: Hamme (II) - Lierse (II) 5-1 |
Lekker, heel Belgi� kan ons weer gaan uitlachen.
sni erg, dan kunnen we ons volledig op den titel richten =p
nog een sterke week end voor standard.. Zullen we wel zien hoe ze tegen Brugge spelen..
Met goeie spelers (als ze kunnen jovanovic houden) en een goeie sfeer tussen de spelers (dat merk je meteen) met zo'n publiek.. kunnen ze heel ver gaan.. Allez, nog een tweede plaats op het podium, net na anderlecht die zal aan het einde winnen ![]()
| Originally posted by massiveK nog een sterke week end voor standard.. Zullen we wel zien hoe ze tegen Brugge spelen.. Met goeie spelers (als ze kunnen jovanovic houden) en een goeie sfeer tussen de spelers (dat merk je meteen) met zo'n publiek.. kunnen ze heel ver gaan.. Allez, nog een tweede plaats op het podium, net na anderlecht die zal aan het einde winnen |
| Originally posted by djcresto Standard heeft een heel goede ploeg. Alleen denk ik dat hun kern iets te klein zal zijn als er een aantal spelers blessures zouden oplopen. |
Smoesjes.
Bernd Thijs naar Gent 
omfg, Puerta (van Sevilla) gestorven!

Vanavond...
Goooooo Sporting 
Ik zie ze wel met voldoende doelpunten winnen. 
Met een beetje chance ligt Anderlecht er vnv uit. Which means more bar�a on tv 
Ach, 't zou mss nog niet zo erg zijn als Anderlecht eruit zou liggen. In de CL zouden ze naar alle waarschijnlijk toch maar weer het zwakke broertje worden en zwaar afgaan. In de UEFA-cup liggen de kansen dan toch wel een pak hoger.
Nadeel is natuurlijk het geld dat ze mislopen en de punten voor de Belgische co�fficient.