TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- vrijgezellig of niet?
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »
Re: vrijgezellig of niet?
Om weer ff back on topic te komen
ben sinds een paar maanden ook weer vrijgezellig, bevalt me prima ben niet hard op zoek want hoe harder je zoekt hoe minder je vindt... juist als je 't niet verwacht kom je ze vanzelluf tegen.
En trouwens
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie en vrouwen hinderen je alleen maar bij feesten ![]() |
) en weet zeker dat we een top-avond gaan hebben! Misschien ga je gewoon met de verkeerde vrouwen om?
Re: Re: vrijgezellig of niet?
| Originally posted by M_Peror Om weer ff back on topic te komen ben sinds een paar maanden ook weer vrijgezellig, bevalt me prima ben niet hard op zoek want hoe harder je zoekt hoe minder je vindt... juist als je 't niet verwacht kom je ze vanzelluf tegen.En trouwens ben ik 't niet mee eens! Je neemt ze gewoon mee! Ga naar Impulz met een hele goeie vriendin van me (gisteren 18 geworden dus 't ging net ) en weet zeker dat we een top-avond gaan hebben! Misschien ga je gewoon met de verkeerde vrouwen om? |

Re: Re: vrijgezellig of niet?
| Originally posted by M_Peror En trouwens ben ik 't niet mee eens! Je neemt ze gewoon mee! Ga naar Impulz met een hele goeie vriendin van me (gisteren 18 geworden dus 't ging net ) en weet zeker dat we een top-avond gaan hebben! Misschien ga je gewoon met de verkeerde vrouwen om? |
gezellig!!
Re: Re: Re: vrijgezellig of niet?
| Originally posted by Dr. Kuipers Whehe had nie eens gezien dat je dat ook ooit postte Kolkie ![]() Vrouwen zitten echt nie in de weg he... Je zoekt gewoon een leuke stampmeid ![]() Ben je van dat probleem af |
Re: Re: Re: Re: vrijgezellig of niet?
| Originally posted by kolkiewolkie kan me eigenlijk niet herinneren dat ik het gepost heb 2b honest |

).
ik heb al 5 maanden een super lieve vriendin 

t heeft soms wel z'n nadelen maar ook z'n voordelen 
Ben druk bezig een hele leuk meid aan de haak te slaan, en ja als je mailtjes zoals dit krijgt: "als ik je niet meer spreek vandaag IK HOU VAN JE" & "Hele dikke DANNI knuffel en dikke kus xxxxxx for always and ever" gaat in de eerste plaats je hart toch even wat sneller en dan kan dat niet lang meer duren denk ik.... mijn god wat een leuke mooie meid is ze! 
Im in luv... peace out hippies! 
| Originally posted by Chicane Ben druk bezig een hele leuk meid aan de haak te slaan, en ja als je mailtjes zoals dit krijgt: "als ik je niet meer spreek vandaag IK HOU VAN JE" & "Hele dikke DANNI knuffel en dikke kus xxxxxx for always and ever" gaat in de eerste plaats je hart toch even wat sneller en dan kan dat niet lang meer duren denk ik.... mijn god wat een leuke mooie meid is ze! ![]() Im in luv... peace out hippies! |

hehe inderdaad. waar wacht die flapdrol op? 
go chicane....
ik heb net afgelopen weekend mijn 5-jarig jubileum gevierd in Belgi� 
nou jongens, zelfs IK heb een vriendin!!
ze is 24, ik 20, ennum... sja... ze komt hier vanavond op de fiets heen (half uur minimaal fietsen) om een filmpje te kijken, terwijl ik ziek ben 

| Originally posted by Gekhous ze komt hier vanavond op de fiets heen (half uur minimaal fietsen) om een filmpje te kijken, terwijl ik ziek ben ![]() ![]() |
aww, en ze kwam net langs om een vruchtensapje te brengen voordat ze naar dr werk ging
ze is liev!!! 

daarom ben je zeker nooit meer op PF
he opti.. die smiley in je sig... spuit die sjinezensperma ofzo? Lijkt wel mayonaise 
| Originally posted by Chicane he opti.. die smiley in je sig... spuit die sjinezensperma ofzo? Lijkt wel mayonaise |
| Originally posted by Optimus daarom ben je zeker nooit meer op PF |
| Originally posted by Teknikol niet(meer sinds....vandaag!) |
| Originally posted by Teknikol als reden gaf ze: Ik heb niet meer dat verliefde gevoel van het begin.... |
| Originally posted by Little Theseus das mooi kut! maar wat zei je toen ze die reden gaf? Welk gevoel? |
| Originally posted by Teknikol Naja ik en veel anderen denken dat dat "gevoel" toch niet blijft...dan verandert het in "houden van" maar dat is zeker niet waar ze naar op zoek is. Ik denk dat zij dan nooit zal trouwen |

| Originally posted by basd Misschien wel een beetje erg bot gesteld... misschien werkte het gewoon inderdaad niet meer, hoeft niet alleen aan haar te liggen he ![]() Maar het blijft klote, kan niet anders zeggen.. |
Balen man... vind 't rot voor je 
suxx0rz 
Tis weer aan! hahaaa ja nu zulle jullie wel denke: lekk0re relasie hep die gast whehe
Naja xal maar nie meer poste alst uit is