TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation VS « O »
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »


Posted by Remy D on Jul-05-2002 16:28:

Klopt ja hij gaat naar Awakenings en dat wordt zeker een heel bruut FEESTIE


Posted by Remy D on Jul-05-2002 16:34:

quote:
Originally posted by tijs08




HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!!! MUSIC BEFORE EVERYTHING!!!







Absoluut niet mee eens, heb al op genoeg feesties gestaan waar de muziek TOP was maar de sfeer baggerkut. En zonder een goede sfeer is er geen goed feest is mijn mening. De sfeer maakt het feest. Tuurlijk is goede muziek heel belangrijk maar zeker niet het belangrijkste. Maarja dat is mijn mening en als er mensen zijn die het dus zonder sfeer ook een goed feest kunnen hebben vind ik dat heel knap.


Posted by eXos on Jul-05-2002 16:44:

quote:
Originally posted by T.H.C.
...en ik baal dat ik dat ga missen


Kom je dan vlot mee!

Mar morgen gaat het ook leuk worden hoor


Posted by tijs08 on Jul-05-2002 19:08:

quote:
Originally posted by Remy D


Absoluut niet mee eens, heb al op genoeg feesties gestaan waar de muziek TOP was maar de sfeer baggerkut. En zonder een goede sfeer is er geen goed feest is mijn mening. De sfeer maakt het feest. Tuurlijk is goede muziek heel belangrijk maar zeker niet het belangrijkste. Maarja dat is mijn mening en als er mensen zijn die het dus zonder sfeer ook een goed feest kunnen hebben vind ik dat heel knap.


ben ik wel deels met je eens. MAAR. Ik kan me nog veel feestjes herinneren waar de sfeer niet zo goed was maar de muziek daarintegen super, dan vermaak ik me toch prima.. heb mijn eigen party crew om me heen dus heb dan weinig last van de sfeer in het algemeen. Maar kan me ook veeeel feestje herinneren waar de sfeer erg goed was, maar de muziek dus echt bagger.. van al die feestje kan ik je vertellen heb ik het einde niet meegemaakt. Voor me geld dus zeker wel dat muziek het belangrijkst is.. sfeer heeft ook een heel groot aandeel... maar zet mij op een feest met 1000 mensen die Super relaxed zijn en waar Roog draait.. ik ben er echt zo weg.


Posted by John on Jul-05-2002 19:43:

muziek is volgens mij een van de belangrijkste factoren die bepalen hoe de sfeer is... samen met het 'soort' mensen dat er rond loopt. voor mij is net zoals bij tijs08 de muziek dan belangrijker..
maar et hangt allemaal met elkaar samen, (en op qontact klopt alles gewoon)

[ontopic] ik ga trouwens 100% zeker niet naar pvd, kweet niet of ik dat al gezegd had.. maar dan zeg ik et nu:S naja ik zie pvd volgende week zaterdag wel[/ontopic]


Posted by Miss Proximus on Jul-05-2002 20:23:

quote:
Originally posted by John
[ontopic] ik ga trouwens 100% zeker niet naar pvd, kweet niet of ik dat al gezegd had.. maar dan zeg ik et nu:S naja ik zie pvd volgende week zaterdag wel[/ontopic]


Kleine kans dat je m ZIET je hoort m hopelijk wel


Posted by Remy D on Jul-05-2002 22:39:

Ik heb me ook wel vermaakt op feestjes waar geen sfeer meer hing, was zelfs zo een keer dat Marco V nog moest gaan draaien en er nog maar iets van 20 mensen binnen waren. Uiteindelijk stonden we met zijn 3en een uur van zijn (prive)set te genieten.

Maar als ik zou moeten kiezen tussen:

Een feest met Supersfeer en mindere muziek of Supermuziek maar mindere sfeer ga ik toch echt voor de Supersfeer.

Want ik kan thuis ook wel een groep vrienden uitnodigen, en dan de nodige bier en pillen tevoorschijn toveren. Hoppa setje van Mido erbij of ISOS 3 aanzetten en ik heb mijn vriendenkring en goeie muziek. Want goeie muziek kan je thuis ook krijgen door topcd's op te zetten of livesets te gaan luisteren. Daar heb je geen dj met locatie voor nodig. Daarom mijn stelling.


Posted by Opti on Jul-05-2002 22:47:

quote:
Originally posted by Remy D
Want ik kan thuis ook wel een groep vrienden uitnodigen, en dan de nodige bier en pillen tevoorschijn toveren. Hoppa setje van Mido erbij of ISOS 3 aanzetten en ik heb mijn vriendenkring en goeie muziek. Want goeie muziek kan je thuis ook krijgen door topcd's op te zetten of livesets te gaan luisteren. Daar heb je geen dj met locatie voor nodig. Daarom mijn stelling.


wanneer ga je me uitnodigen om bij jou thuis de vloer aan te stampen dan?


Posted by Remy D on Jul-05-2002 22:50:

quote:
Originally posted by Optimus


wanneer ga je me uitnodigen om bij jou thuis de vloer aan te stampen dan?

Wanneer bamiballen en frikandellen hetzelfde smaken.


Posted by Opti on Jul-05-2002 22:56:

quote:
Originally posted by Remy D

Wanneer bamiballen en frikandellen hetzelfde smaken.


ik zal vanavond es ff knutselen met de ingredienten


Posted by Remy D on Jul-05-2002 23:00:

quote:
Originally posted by Optimus


ik zal vanavond es ff knutselen met de ingredienten

Is goed en als het resultaat daar is dan kunnen we een phat feestie verwachten. En lul waarom ga je online bij msn als ik wat tegen je zeg. BEN IK TE MIN!!!!! Maar ga nu slapen want om 10:00 zet ik mijn eerste danspassen neer op de sound van K-Cee.


Posted by Opti on Jul-05-2002 23:06:

quote:
Originally posted by Remy D

Is goed en als het resultaat daar is dan kunnen we een phat feestie verwachten. En lul waarom ga je online bij msn als ik wat tegen je zeg. BEN IK TE MIN!!!!! Maar ga nu slapen want om 10:00 zet ik mijn eerste danspassen neer op de sound van K-Cee.


je bedoelt offline
en ik ben net online weer hoor


Posted by AlFerox on Jul-05-2002 23:14:

Monkey Dancer 2

over minder dan 12 uurtjes is het alweer beuken op DJ RUSH!!!



Posted by Partyhardy! on Jul-05-2002 23:29:

Thumbs up

quote:
Originally posted by T.H.C.
neu denk het niet, Hardy gaat d8 ik naar het Awake-festival, en ik baal dat ik dat ga missen


quote:
Originally posted by Remy D
Klopt ja hij gaat naar Awakenings en dat wordt zeker een heel bruut FEESTIE


inderdaad! ik kan al niet meer wachten!! echt heerlijk morgen!
iedereen die naar Paul van Dyk gaat in ieder geval suuuuuuper veel plezier! helemaal los! en Sensation uiteraard ook!


Posted by AlFerox on Jul-05-2002 23:36:

en over 8,5 uur staat K-Cee alweer te draaien.


hmmmm.. misschien dat ik toch maar eens moet gaan slapen.


Posted by MaGiK54 on Jul-06-2002 11:29:

Ik wilde via deze weg iedereen een super weekend wensen, aangezien de meeste Dutch TA's wel naar een super feessie gaan. Wellicht zie ik een paar van jullie in de « O », degene die ik nie zie, geniet van Paulie en de mensen die naar Sensation of Awakenings gaan have nice time


Posted by Opti on Jul-06-2002 13:27:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik wilde via deze weg iedereen een super weekend wensen, aangezien de meeste Dutch TA's wel naar een super feessie gaan. Wellicht zie ik een paar van jullie in de « O », degene die ik nie zie, geniet van Paulie en de mensen die naar Sensation of Awakenings gaan have nice time


Tis nu wel redelijk weer hier, op Awak festival zijn ze lekker aan t stampen

Tot vanavond!!(sommigen van jullie dan) En de rest, have phun


Posted by magrec on Jul-06-2002 13:39:

haha ik ga dit weekend nix doen

lekker sander kleinenberg op 538 luisteren en ik heb nieuwe album van layo en bushwacka gekocht (en nieuwe cd van sander kleinenberg)

dus dat wordt wel ok.

Ik kreeg net een sms van little theseus (ik vroeg hoe is het op awake festival????----> antwoord VET!!!! lijkt me duidelijk dus )


owja alles sensie gangers ik hoop dat ze er een heleboel gaan weigeren (leeftijd dan want er liepen net in apeldoorn wat gastjes die naar sens gingen nou en die zijn nog geen 16 hehe maarja iig veel plezier en ik hoop dat het een leuk showtje wordt)

en alle anderen dan ookmaar veel fun in dit toch wel behoorlijk volgeplande weekend met "goede" feestjes.


Posted by MaGiK54 on Jul-07-2002 03:13:

Kort party report aangezien ik helemaal fucked up ben

We kwamen na een paar uur indrinken op Kijkduin rond een uur of één binnen in de « O ». Ik was al aardig op weg riching het dronkenschap Fred Nunfffffffff was al bezig met een relaxe progressive set. Eindelijk rond een uur of twee kondigde Paul-T aan dat Paul van Dyk eraan zat te komen. De Eau was te klein toen Paulie op kwam. Hij gooide gelijk de beuk erin . Heb in tijde niet zo'n goede set gehoord als wat hij draaide. Rond een uur of half drie dacht ik, ga ff beneden kijken of ik nog wat Ducth TA's kan spotten. Zoals Optie al zei, zoek de kleine sjinees die gek aan t doen is. Helaas waren er aardig wat Sjinese binnen in de Eau. Maar ik heb weer het geluk om de juiste Bami-eter eruit te pikken. En zodoende ff met Opti kennis gemaakt (met veel moeite aangezien hij redelijk doof was geworden door oa Awake en Paulie ). Zodoende ook gelijk kennis gemaakt met Proxi, Donna (kom pleaze terug op het forum), JP en Pertus (mine worst nightmare, zoals hij zelf zei ) en nog een stel geloof ik. Errug gezellig allemaal, op naar Tiesto in de Now and Wow zal ik maar zeggen (meeten die hap).
Na een half uur met de Dutch TA's maar weer naar me vrienden terug gekeerd. Nog een uur van Paulie genoten en rond een uur of half 5 naar huis gegaan, omdat me vrienden naar huis gingen .

Conclusie: heb een topavond gehad en ben blij dat ik al die Dutch TA's heb gezien, was ff gezellie, hoop dat jullie het ook top hebben gehad. En nuuuuuuu slapuuuuuuuuuuuuuh.


Posted by jp on Jul-07-2002 04:28:

party report in party report section


Posted by Opti on Jul-07-2002 05:01:

Petrus en zijn vrienden: topmensen, heb t erg naar mijn zin gehad met jullie, Peet, THC Gerben en Rene
Miss Prox en Andreas: toppers! Met Miss Prox heb ik eigenlijk niet zo heel veel gesproken, meer alleen geintjes gemaakt (HOT HOT HOT!!)
En Andreas die bleef maar de hele tijd doorgaan, jezus niet normaal meer
Donna en RV: Ook toppers Met Donna heb ik t heel gezellig gehad en met RV kon ik ook lachen ("Kijk, hijs aan t springnichten!!")

Ver kwam ik nog tegen en heb gesproken met:
Magik54 (ja ik ben doof)
alle buitenlandse TA's (kweet de namen ff iet meer)
ahp2002
jploveparade
wie bennik nog vergeten dan?



I Likie the brown bottle btw


Posted by Opti on Jul-07-2002 05:20:

Red face

en nu ga ik slapen


Posted by jp on Jul-07-2002 05:36:

goed idee ik moet zo naar Hamburg mijn Loveparade truck Pasjes ophalen

Jongens/Meisjes: TOPPERTJE!


Posted by kolkiewolkie on Jul-07-2002 07:03:

quote:
Originally posted by Optimus
wie bennik nog vergeten dan?



mij druif

/kijkt naar tijd

zo kolkie, ben je er nu al weer (ik woon immers aan de andere kant van het land). ja, neef (met wie ik daro dus was) moest om 9.00 vanmorgen weer werken... hehehe, leedvermaak.

anywayz, een partyreport maar even dan

DAMN!

WAT WAS DAT EEN TOPNACHT ZEG!!!


woooohhooooooow, zelden zon lekkere clubnacht gehad!!


ondergetekende was smiddags natuurlijk weer veel te laat begonnen met de broodnodige verplichtingen en kwam daardoor rijkelijk te laat aan bij zijn partymaat voor de nacht (een uur zeg maar). gelukkig ken ik mezelf inmiddels en had ik dit uur al ingepland , anywayz, half 10 maar es in de auto gestapt en richting den haag gecrosst.... kwamen er om iets over 11 aan en er stond al redelijk wat volk voor de eau.. khad verwacht dat het rustig zou zijn, maar dat viel mee. echter, we hadden het bord 'strand' gezien bij aankomst en zovaak komen we niet aan de kust, dus maar fftjes naar het strand gelopen en daar fftjes staan genieten... heerlijk (kon in m'n tshirt goed buitenstaan, nix aan de hand, lekker weertje )

anywayz, kwart voor twaalf maar weer richting de eau gegaan, met in het achterhoofd het 'bezoek' aan de matrixx de vorige keer ( ).
deze keer echter nix geen problemen, echt chillen gasten daar aan de deur, konden zo doorlopen (wel ff gefouilleerd natuurlijk).. al die extra kleren voor nix meegenomen .

bij binnenkomst zat ik ff te twijfelen of nou fred numf of stef aan het draaien was... twas dus fred numf. goede platenkeuze had ie.. lekker opbouwend, en vooral de laatste 3 kwartier HEERLIJK! alleen, de techniek van deze gast liet toch wat te wensen over IMO.... meestal gaan fouten langs me heen, maar hij ging echt een aantal keer de fout in... beetje jammer. Ondertussen al heel wat TA's gemeet (antiphus, relaxte gozer, m'n nichie miss proxi, pijpsjinees, petrus met zijn grote bek (tegen neef: als kolkie wat verkeerd typ ram ik um op de bek en delete ik het (of zoiets))... verder niet gezien, ook niet op gelet tis gezellig om af en toe wat bekend volk langs te zien komen, maar iedereen en alles meeten hoeft ook niet altijd)..... komt andere keer wel weer.

vlak voor aanvang van PvD kwam donna nog langs wat een partyvrouw zeg ... reminds me trouwes of de ENORMOUS amount of knappe vrouwtjes daar damn, echt geen lelijk volk gezien (een paar overweighted 40+ers daargelaten, en mannen let ik niet op natuurlijk) ..... toen: PAUL VAN DYK!!!

WAT EEN SET, WAT EEN SET!!

zelden zon heerlijke set gehoord.. de hele nacht uit mijn dakkie gegaan... heerlijk, HEERLIJK!!! veel onbekende platen, maar onwijs goed dansbaar ... twas trouwes wel FOKKING warm daro.... en wie presteerd het weer om 2.10 al een steek in zijn zij te hebben: juist, ik.... niet te geloven gewoon...gelukkig was ie gauw voorbij... enorm veel gezweet (mensen dicht op mekaar, veel bewegen natuurlijk)... boeiuh, heeft iedereen... WAT EEN SFEER daar zeg.... echt heerlijk... IEDEREEN vriendelijk... stoot je ze per ongeluk aan, wordt je bij wijze van spreken omhelst ... echt partyvolk.. just the way I like it . Sowieso goed geregeld daar bij de eau.. daar kunnen een heleboel tenten nog een boel van leren.. twordt rustiger: hoppa, gewoon een gedeelte afsluiten.... verder echt chillen tent...

back to topic... midden in de set maar fftjes naar boven gegaan.. ff chillen en genieten van de draaitechniek, komt er zon rashagenees tegen me aan te lullen hoe 'zijn' denhaag zo verknaakt werd en hoe dat hier gelukkig niet het geval was... blabladibla .... hehe, zijn favo stopwoordje(s): weet je. Ik zweer je, hij heeft in 5 minuten minstens 150 weet je gezegd ... LOL.

anywayz, nog ff verder gefeest op PvD... man man, heerlijk, verrukelijk! na pvd maar fftjes weer gaan chillen... fftjes met wat TA's gebabbeld (vooral met antiphus, relaxte gozer is dat.. praat je zo een half uur mee wel ), ondertussen genietend van dj stef, die ook zeeeeer verdienstelijk draaide .

om kwart voor 6 wast weer tijd om hem te peren... fftjes afscheid genomen van de TA's die er nog waren en die ik kon vinden (optimus was al weg, lamzak )... twas gezelli iig!

kortom:

PHAT, PHAT, PHAT

de zoveelste topavond in 2002-->> echt een topjaar tot nu toe!!

en nou ga ik die beesten voeren, tv kijken en dan PITTEN

atejow


Posted by mr.marcello on Jul-07-2002 09:05:

Nou als ik dit allemaal zo lees moet ik zeggen dan Paul van Dyk dus eigenlijk heel standaard draaide!

SUPERRRRR DUSSSS!!!!

Met vriendelijke groet.


Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.