TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation VS « O »
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »
Klopt ja hij gaat naar Awakenings en dat wordt zeker een heel bruut FEESTIE 

| quote: |
| Originally posted by tijs08 HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!!! MUSIC BEFORE EVERYTHING!!! |
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. ...en ik baal dat ik dat ga missen |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Absoluut niet mee eens, heb al op genoeg feesties gestaan waar de muziek TOP was maar de sfeer baggerkut. En zonder een goede sfeer is er geen goed feest is mijn mening. De sfeer maakt het feest. Tuurlijk is goede muziek heel belangrijk maar zeker niet het belangrijkste. Maarja dat is mijn mening en als er mensen zijn die het dus zonder sfeer ook een goed feest kunnen hebben vind ik dat heel knap. |
muziek is volgens mij een van de belangrijkste factoren die bepalen hoe de sfeer is... samen met het 'soort' mensen dat er rond loopt. voor mij is net zoals bij tijs08 de muziek dan belangrijker..
maar et hangt allemaal met elkaar samen, (en op qontact klopt alles gewoon
)
[ontopic] ik ga trouwens 100% zeker niet naar pvd, kweet niet of ik dat al gezegd had.. maar dan zeg ik et nu:S naja ik zie pvd volgende week zaterdag wel
[/ontopic]
| quote: |
| Originally posted by John [ontopic] ik ga trouwens 100% zeker niet naar pvd, kweet niet of ik dat al gezegd had.. maar dan zeg ik et nu:S naja ik zie pvd volgende week zaterdag wel [/ontopic] |
je hoort m hopelijk wel
Ik heb me ook wel vermaakt op feestjes waar geen sfeer meer hing, was zelfs zo een keer dat Marco V nog moest gaan draaien en er nog maar iets van 20 mensen binnen waren. Uiteindelijk stonden we met zijn 3en een uur van zijn (prive)set te genieten. 
Maar als ik zou moeten kiezen tussen:
Een feest met Supersfeer en mindere muziek of Supermuziek maar mindere sfeer ga ik toch echt voor de Supersfeer.
Want ik kan thuis ook wel een groep vrienden uitnodigen, en dan de nodige bier en pillen tevoorschijn toveren. Hoppa setje van Mido erbij of ISOS 3 aanzetten en ik heb mijn vriendenkring en goeie muziek. Want goeie muziek kan je thuis ook krijgen door topcd's op te zetten of livesets te gaan luisteren. Daar heb je geen dj met locatie voor nodig. Daarom mijn stelling. 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Want ik kan thuis ook wel een groep vrienden uitnodigen, en dan de nodige bier en pillen tevoorschijn toveren. Hoppa setje van Mido erbij of ISOS 3 aanzetten en ik heb mijn vriendenkring en goeie muziek. Want goeie muziek kan je thuis ook krijgen door topcd's op te zetten of livesets te gaan luisteren. Daar heb je geen dj met locatie voor nodig. Daarom mijn stelling. |


| quote: |
| Originally posted by Optimus wanneer ga je me uitnodigen om bij jou thuis de vloer aan te stampen dan? ![]() ![]() |

| quote: |
| Originally posted by Remy D Wanneer bamiballen en frikandellen hetzelfde smaken. ![]() |


| quote: |
| Originally posted by Optimus ik zal vanavond es ff knutselen met de ingredienten ![]() ![]() |

En lul waarom ga je online bij msn als ik wat tegen je zeg. BEN IK TE MIN!!!!! Maar ga nu slapen want om 10:00 zet ik mijn eerste danspassen neer op de sound van K-Cee. 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Is goed en als het resultaat daar is dan kunnen we een phat feestie verwachten. ![]() En lul waarom ga je online bij msn als ik wat tegen je zeg. BEN IK TE MIN!!!!! Maar ga nu slapen want om 10:00 zet ik mijn eerste danspassen neer op de sound van K-Cee. ![]() |

over minder dan 12 uurtjes is het alweer beuken op DJ RUSH!!!

| quote: |
| Originally posted by T.H.C. neu denk het niet, Hardy gaat d8 ik naar het Awake-festival, en ik baal dat ik dat ga missen |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Klopt ja hij gaat naar Awakenings en dat wordt zeker een heel bruut FEESTIE ![]() |
helemaal los!
en Sensation uiteraard ook!
en over 8,5 uur staat K-Cee alweer te draaien.
hmmmm.. misschien dat ik toch maar eens moet gaan slapen. ![]()
Ik wilde via deze weg iedereen een super weekend wensen, aangezien de meeste Dutch TA's wel naar een super feessie gaan. Wellicht zie ik een paar van jullie in de « O », degene die ik nie zie, geniet van Paulie en de mensen die naar Sensation of Awakenings gaan have nice time

| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Ik wilde via deze weg iedereen een super weekend wensen, aangezien de meeste Dutch TA's wel naar een super feessie gaan. Wellicht zie ik een paar van jullie in de « O », degene die ik nie zie, geniet van Paulie en de mensen die naar Sensation of Awakenings gaan have nice time |

) En de rest, have phun
haha ik ga dit weekend nix doen 
lekker sander kleinenberg op 538 luisteren en ik heb nieuwe album van layo en bushwacka gekocht (en nieuwe cd van sander kleinenberg)
dus dat wordt wel ok. 
Ik kreeg net een sms van little theseus (ik vroeg hoe is het op awake festival????----> antwoord VET!!!! lijkt me duidelijk dus
)
owja alles sensie gangers ik hoop dat ze er een heleboel gaan weigeren (leeftijd dan want er liepen net in apeldoorn wat gastjes die naar sens gingen nou en die zijn nog geen 16
hehe maarja iig veel plezier en ik hoop dat het een leuk showtje wordt)
en alle anderen dan ookmaar veel fun in dit toch wel behoorlijk volgeplande weekend met "goede" feestjes.
Kort party report aangezien ik helemaal fucked up ben
We kwamen na een paar uur indrinken op Kijkduin rond een uur of één binnen in de « O ». Ik was al aardig op weg riching het dronkenschap
Fred Nunfffffffff was al bezig met een relaxe progressive set. Eindelijk rond een uur of twee kondigde Paul-T aan dat Paul van Dyk eraan zat te komen. De Eau was te klein toen Paulie op kwam. Hij gooide gelijk de beuk erin
. Heb in tijde niet zo'n goede set gehoord als wat hij draaide. Rond een uur of half drie dacht ik, ga ff beneden kijken of ik nog wat Ducth TA's kan spotten. Zoals Optie al zei, zoek de kleine sjinees die gek aan t doen is. Helaas waren er aardig wat Sjinese binnen in de Eau. Maar ik heb weer het geluk om de juiste Bami-eter eruit te pikken. En zodoende ff met Opti kennis gemaakt (met veel moeite aangezien hij redelijk doof was geworden door oa Awake en Paulie
). Zodoende ook gelijk kennis gemaakt met Proxi, Donna (kom pleaze terug op het forum), JP en Pertus (mine worst nightmare, zoals hij zelf zei
) en nog een stel geloof ik. Errug gezellig allemaal, op naar Tiesto in de Now and Wow zal ik maar zeggen (meeten die hap).
Na een half uur met de Dutch TA's maar weer naar me vrienden terug gekeerd. Nog een uur van Paulie genoten en rond een uur of half 5 naar huis gegaan, omdat me vrienden naar huis gingen
.
Conclusie: heb een topavond gehad en ben blij dat ik al die Dutch TA's heb gezien, was ff gezellie, hoop dat jullie het ook top hebben gehad. En nuuuuuuu slapuuuuuuuuuuuuuh.
party report in party report section 
Petrus en zijn vrienden: topmensen, heb t erg naar mijn zin gehad met jullie, Peet, THC Gerben en Rene

Miss Prox en Andreas: toppers! Met Miss Prox heb ik eigenlijk niet zo heel veel gesproken, meer alleen geintjes gemaakt (HOT HOT HOT!!)
En Andreas die bleef maar de hele tijd doorgaan, jezus niet normaal meer
Donna en RV: Ook toppers
Met Donna heb ik t heel gezellig gehad en met RV kon ik ook lachen ("Kijk, hijs aan t springnichten!!")
Ver kwam ik nog tegen en heb gesproken met:
Magik54 (ja ik ben doof
)
alle buitenlandse TA's (kweet de namen ff iet meer)
ahp2002
jploveparade
wie bennik nog vergeten dan?


I Likie the brown bottle btw
en nu ga ik slapen
goed idee ik moet zo naar Hamburg mijn Loveparade truck Pasjes ophalen
Jongens/Meisjes: TOPPERTJE!
| quote: |
| Originally posted by Optimus wie bennik nog vergeten dan? ![]() ![]() ![]() |
, anywayz, half 10 maar es in de auto gestapt en richting den haag gecrosst.... kwamen er om iets over 11 aan en er stond al redelijk wat volk voor de eau.. khad verwacht dat het rustig zou zijn, maar dat viel mee. echter, we hadden het bord 'strand' gezien bij aankomst
en zovaak komen we niet aan de kust, dus maar fftjes naar het strand gelopen en daar fftjes staan genieten... heerlijk (kon in m'n tshirt goed buitenstaan, nix aan de hand, lekker weertje
)
).
(wel ff gefouilleerd natuurlijk).. al die extra kleren voor nix meegenomen
.
(of zoiets))... verder niet gezien, ook niet op gelet tis gezellig om af en toe wat bekend volk langs te zien komen, maar iedereen en alles meeten hoeft ook niet altijd)..... komt andere keer wel weer.
wat een partyvrouw zeg
... reminds me trouwes of de ENORMOUS amount of knappe vrouwtjes daar
damn, echt geen lelijk volk gezien (een paar overweighted 40+ers daargelaten, en mannen let ik niet op natuurlijk)
..... toen: PAUL VAN DYK!!!
... twas trouwes wel FOKKING warm daro.... en wie presteerd het weer om 2.10 al een steek in zijn zij te hebben: juist, ik.... niet te geloven gewoon...gelukkig was ie gauw voorbij... enorm veel gezweet (mensen dicht op mekaar, veel bewegen natuurlijk)... boeiuh, heeft iedereen... WAT EEN SFEER daar zeg.... echt heerlijk... IEDEREEN vriendelijk... stoot je ze per ongeluk aan, wordt je bij wijze van spreken omhelst ...
echt partyvolk.. just the way I like it
. Sowieso goed geregeld daar bij de eau.. daar kunnen een heleboel tenten nog een boel van leren.. twordt rustiger: hoppa, gewoon een gedeelte afsluiten.... verder echt chillen tent...
.... hehe, zijn favo stopwoordje(s): weet je. Ik zweer je, hij heeft in 5 minuten minstens 150 weet je gezegd ... LOL.
), ondertussen genietend van dj stef, die ook zeeeeer verdienstelijk draaide
.
)... twas gezelli iig!
Nou als ik dit allemaal zo lees moet ik zeggen dan Paul van Dyk dus eigenlijk heel standaard draaide! 
SUPERRRRR DUSSSS!!!! 
Met vriendelijke groet.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.