TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Eindexamens!!!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »
dalijk Wiskunde examen en ik denk dat het zwaar moeilijk gaat worden, als ik een 4.4 haal ben ik (vrijwel) zeker geslaagd, als ik geen voldoende haal moet ik morgen voor economie een 5 halen wat ook moeilijk gaat worden ...

| quote: |
Originally posted by Blik dalijk Wiskunde examen en ik denk dat het zwaar moeilijk gaat worden, als ik een 4.4 haal ben ik (vrijwel) zeker geslaagd, als ik geen voldoende haal moet ik morgen voor economie een 5 halen wat ook moeilijk gaat worden ... |
lalalaklaar
jihaa
filosofie was lang niet zo moeilijk als ik gedacht had
suc6 als je nog moet...
Okee de spanning begint te stijgen, nog 2 uur en een kwartier voor wiskunde.. Ik moet een 4,6 halen, moet te doen zijn eigenlijk, maar toch zit ik me helemaal op te fokken, ik kon net al gewoon niet meer leren... Naja ik merk het wel, als ik die 4,6 hoef ik morgen iig mn best niet meer te doen bij economie, wat waarschijnlijk toch al een ramp gaat worden..
| Originally posted by Lemming Okee de spanning begint te stijgen, nog 2 uur en een kwartier voor wiskunde.. Ik moet een 4,6 halen, moet te doen zijn eigenlijk, maar toch zit ik me helemaal op te fokken, ik kon net al gewoon niet meer leren... Naja ik merk het wel, als ik die 4,6 hoef ik morgen iig mn best niet meer te doen bij economie, wat waarschijnlijk toch al een ramp gaat worden.. |
maak je niet druk over wiskunde joh, das altijd een eitje
vorig jaar ook te simpel om te kakken, gewoon altijd met uitwerking opschrijven, heb je zowiezo halve punten
later en succes
kheb vandaag lekker een dagje vrij
relax hoor hehehe
morge eco 1.. is volgens mij een eitje..heb ik nog nooit wat aan gedaan en ik heb niet de behoefte om er verandering in te brengen nu
scheikunde was trouwens wel kut gisteren :/
pff gelukkig was het te doen, ik ben geslaagd!!!! (bijna zeker
)
Pffffff wiskunde was vrij klote, maar ik moest een 4,6 halen en streng nagekeken kom ik uit op ongeveer een 5 dus op zich zou ik nu al geslaagd kunnen zijn maar daar ga ik maar niet vanuit...
Ik zat me zo op te fokken omdat ik er echt geen zak van kan, maargoed op zich nog wel goed genoeg gemaakt dus..
Voor wiskunde had ik toch zeker een puntje of 60 dus das een aardig punt
Ik zou toch haast gaan denken dat ik ga slagen nu 
Ow mijn god wat een uberzaadtoets was dit zegh
....bakte er echt geen ene pannekoek van. Die laatste opgave snapte ik al helemaal niet. Zet gvd gewoon een normale formule neer, niet zo'n recursie-ding, kwam er echt niet uit
. Dingen waarvan ik d8 dat ik ze goed had had ik dus ook fout.
Al met al heb ik ongeveer 32 punten weten te scoren van die 90
, shame. Moet een 3,8 hebben, dat hebbik dan denkik net.....maar het hangt erom. Toch nog maar ff leren voor eco vanaaf 
Wiskunde vandaag viel me echt ontzettend mee!! Ik heb zeker weten die 4.3 en misschien zelfs een 6.3 voor een 7!!!
Morgen eerst Latijn, da's balen, moet nu nog de helft lezen (!!!) , je moet het eigenlijk nl. allemaal kennen (!!!) Eco 1,2 moet ik nog aan beginnen..... Kankerrrrrrrrrrrrr!!!
Naja, 3.2 voor Latijn voor een 5 en 1.7 voor eco voor een 4 en dan ben ik geslaagd!!!
En dan eco herren voor een mooie 6!!
Iedereen succes!!!
| Originally posted by Kamaya Naja, 3.2 voor Latijn voor een 5 en 1.7 voor eco voor een 4 en dan ben ik geslaagd!!! |
| Originally posted by TimeportE 5,4 voor 6, 3,4 voor 5 .. dus ik gok op de 3,4 |

| Originally posted by John goeie instelling lucas ![]() met minimale inspanning het maximale halen, das ook mijn doel ![]() heb nog steeds nix aan eco 1 gedaan |

Gefeli timeporte!
En ik had net eco1...veel te veel shit met indexcijfers...nie normaal meer... ff lekker klagen meteen!
gefeliciteerd timeporte,
laten we hopen dat we dan nu deze thread kunnen verwijderen, en we hem noooooooit meer hoeven te openen...
of moeten er nog mense een examen maken?
| Originally posted by HiGH_NrG Gefeli timeporte! En ik had net eco1...veel te veel shit met indexcijfers...nie normaal meer... ff lekker klagen meteen! |
iedereen gefeliciteerd! morgen zijn er toch nog mavo examens of nie?
Jah gefeliciteerd he TimeportE 
Vandaag Eco....ik vonnem beswel koekie moek zeggen 
, dacht echt dat ik een 8 had ofzo, maar heb die hele oogave van dat model ongeveer fout maarja. Heb tussen de 5,6 en 7,6 en moest een 4,6 hebben dus dat zit wel goed
. Denk wel dattik ben geslaagd hangt een beetje van nederlands af. 80% kans denkik 
VAKANTIEEEEEE 

.....weeeeee
Ja na een avondje mooi feesten kom ik ook maar ff vertellen dat de kans dat ik geslaagd ben 90% is 
Ik moest een 4,8 voor economie halen en ik heb een 5,2 - 5,6 en voor wiskunde een 4,6 en ik had rond de 5, dus om nou niet meer te slagen moet ik wel zo ongelofelijk genaaid worden... Nou ja we wachten wel af tot 14 juni, tot die tijd eerst ff feesten 
economie was dik moeilijk maar ik ben wel geslaagd!!!!!
gisteravond al dikke party gehad hier in huize blik, ik ben weer een boel verkeersborden en borden van bouwbedrijven rijker
doodlopend straat bord,hebben we vervangen met wat spam van go.to/degexte
3 borden van Rosmalen Bouw (2 weer weggepleurd) een bord van een gevaarlijk terrein en dan nog een bord van een ander bouwbedrijf 
het was in ieder geval VET!!!
en ik ga nu maar ff economie nakijken, want daar heb ik de kans nog niet voor gehad
| Originally posted by Blik economie was dik moeilijk maar ik ben wel geslaagd!!!!! gisteravond al dikke party gehad hier in huize blik, ik ben weer een boel verkeersborden en borden van bouwbedrijven rijker doodlopend straat bord,hebben we vervangen met wat spam van go.to/degexte 3 borden van Rosmalen Bouw (2 weer weggepleurd) een bord van een gevaarlijk terrein en dan nog een bord van een ander bouwbedrijf ![]() |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Banden lekprikken van de poffertjeskraam als ie z'n laatste weekend ingaat. Een baksteen misgooien en m een etalageruit in zien vliegen. Etc. |

| Originally posted by !_PeTrUs_! Hoe oud was je ook al weer? 17? Toen deed ik dat ook nog ja! Was wel lache toen. |