TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wielerseizoen 2008
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »

Posted by MikeVee on Jul-14-2008 15:47:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En voor Devolder zal het ook niet voor dit jaar zijn.

Ik denk niet voor deze eeuw...
De grote rondes zijn te hoog gegrepen voor een podium of zelfs top 5 plaats IMO. Een kortere rittenkoers is het maximum.

15 minuten verloren vandaag.

Posted by Jasperovitsj on Jul-14-2008 15:48:

Evans in de eerste gele trui van zijn carri�re, mooi moment toch wel

Posted by Config on Jul-14-2008 15:52:

quote:
Originally posted by MikeVee
15 minuten verloren vandaag.

Mja de omstandigheden zitten hem toch ook tegen. Ziek en hoge koorts bij het begin van de tour, vandaag enorm goed mee tot op 3 km van de top van de Tourmalet en dan een volledige weerslag krijgen, terwijl CSC beneden nog een aantal km doorstoomt, en daarna nog alleen Hautacam op. Jammergenoeg doen die 3km zijn volledig klassement verliezen. Ik had hem graag wel eens bezig gezien zonder die ziekte.

Posted by E-motion_error on Jul-14-2008 16:29:

Top 5 was sowieso te hoog gegrepen en dat weet hij zelf ook wel, het is de media die weer van de ene op de andere dag veel te veel van hem verwacht hebben en dat zal eerder verlammend gewerkt hebben dan zijn verkoudheidje aan het begin van de Tour.
Nu hij gaat zeker niet in elke bergrit van deze Tour slecht zijn, ik verwacht hem zeker nog. De Beoogde Top 15/Top 20 zit er nog steeds in.

Posted by Jasperovitsj on Jul-14-2008 16:37:

quote:
Originally posted by E-motion_error
De Beoogde Top 15/Top 20 zit er nog steeds in.

Hmm, dan gaat hij toch geen enkele slechte dag meer mogen hebben. Voor Monfort ziet het er wel goed uit

Posted by Jasperovitsj on Jul-16-2008 09:00:

quote:
Moises Duenas is tweede positieve geval

wo 16/07/08 - De Tour is blijkbaar nog niet verlost van de dopingellende. De Spaanse renner Moises Duenas, die 19e stond, heeft een positieve dopingtest afgelegd.
Moises Duenas (Barloworld) heeft positief getest op het gebruik van epo.
(Belga)
De 27-jarige Spanjaard werd betrapt bij een controle na de vierde etappe, de tijdrit in Cholet.

Daarin presteerde hij evenwel niet indrukwekkend. Hij werd 82e op meer dan drie minuten van Schumacher.

Duenas is de tweede renner die tijdens de Tour tegen de dopinglamp loopt. Eerder werd Manuel Beltran van Liquigas betrapt op epogebruik.

Na de opgave van Mauricio Soler wierp Duenas zich op als de kopman van Barloworld. De Spanjaard werd maandag elfde in de bergrit naar Hautacam en stond op de negentiende plaats in de stand.

De politie is ondertussen binnengevallen in het hotel van Barloworld en heeft de renner meegenomen voor ondervraging.

Duenas werd door zijn ploeg meteen op non-actief gezet en uit de Ronde gehaald.

Posted by djcresto on Jul-16-2008 09:15:

Wat moet die politie daar toch altijd binnenvallen. Doping genomen, schorsen, punt uit. De politie heeft toch wel andere katten te gezelen dan zich bezig te houden met dopingzondaars.

Posted by Jasperovitsj on Jul-16-2008 09:25:

Hoort allemaal bij het krampachtige anti-doping imago van de Tour.

Posted by E-motion_error on Jul-16-2008 16:26:

Bwa nee ze hebben op het hotel toch ook verboden middelen gevonden en in beslag genomen dus op zich is het gerechtvaardigd. En in Frankrijk riskeren doping-zondaars door de nieuwe anti-dopingwet tot 5 jaar cel, het is dus naast een sportieve inbreuk op de regels ook wettelijk gezien een strafbaar feit.

Posted by Jasperovitsj on Jul-17-2008 10:55:

ROFL, Riccardo Ricco is ook betrapt op EPO gebruik
Ik een dik jaar van hero to zero, wat een joke...

Posted by Real on Jul-17-2008 11:08:

Wie had dat nu niet verwacht?

Posted by Config on Jul-17-2008 11:12:

Ik heb het altijd gezegd. En veel kans dat er nog wat Saunier-appels uit de kast gaan vallen

Posted by Jasperovitsj on Jul-17-2008 11:16:

Hier zal het niet bij blijven vrees ik. Pas maar op, Valv Piti en Christian Vandevelde

Posted by Jasperovitsj on Jul-17-2008 11:21:

En heel de Saunier ploeg naar huis, uit eigen beweging.

Posted by Real on Jul-17-2008 11:47:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En heel de Saunier ploeg naar huis, uit eigen beweging.

Liquigas en Barloworld stappen niet op, en Saunier Duval wel onmiddellijk?

Stront aan de knikker denk ik zo bij mezelf...

Posted by Jasperovitsj on Jul-17-2008 11:52:

No shit Sherlock, ni gezien hoe Piepoli bijna zonder te ademen Hautacam opknalde en met een smile op zijn gezicht Fr�nk Schleck - toch niet van de minste klimmers - efkes degradeerde? Hij ging zelfs zo hard dat hij moest wachten op zijn - waarschijnlijk ook gedopeerde - ploegmaat Cobo. Logisch, want die pakt alleen maar 3de generatie EPO, terwijl Piepoli ook nog eens zijn puffetjes heeft daarbovenop

Posted by Config on Jul-17-2008 11:58:

Lang leve de tour ! \o/

Posted by MikeVee on Jul-17-2008 12:52:

Eindelijk, bij die ploeg was het toch opvallend. Nog anderhalve week Tour, benieuwd wie er nog volgt. Ach volderke kan nog top 10 rijden op die manier

Posted by Devilex on Jul-17-2008 13:13:

Triestig

Posted by MikeVee on Jul-20-2008 13:13:

quote:
Originally posted by MikeVee
Devolder? Die haalt volgens mij Parijs niet eens

Posted by Jasperovitsj on Jul-20-2008 13:24:

Maar hij gaat wel schitteren op het WK!!

Posted by CygnusX on Jul-20-2008 16:02:

Spannende finale vandaag! Qua klassement is dit toch wel een heel spannende Tour!

Zonde dat Menchov onderuit ging Ook spijtig van Pereiro Sio's valpartij

Posted by MikeVee on Jul-20-2008 16:05:

Amai nog niet
Nog 3 bergritten en een tijdrit, serieus spannende laatste week gaat dat worden

lotedat ik komende week in de namiddag moet werken en er niets van kan volgen

Posted by Jasperovitsj on Jul-20-2008 16:08:

Damn, dat wordt oorlog op Alpe D'huez

Voor de eindzege gaat het nog tussen Evans, Menchov en - ik had nooit gedacht dat ik dat zou zeggen - Vandevelde.

Posted by Devilex on Jul-20-2008 16:28:

Als Evans de schade kan beperken tot onder de minuut zal de tour nog beslist kunnen worden in de laatste tijdrit.

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »