TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
veel kans op chaos: zoveel tickets, dan nog eens de mensen die niet wisten dat ze zich moesten registreren en de gewone donderdagavond bezoekers (nog eens extra druk wegens verlof de volgende dag). 
Just some questions about this event. Is this happening between 2pm-10pm like it says on the first page and if so where? Or is this happening at 8pm-7am at Noxx like it says on Armada and Armin's page? And is it free at all places or do u have to buy tix for Noxx?
Cheers!
Terry
It's from 8 pm => 7 am @ noxx like it says on the armada page.
You need to register at www.thursdayz.be to get a free ticket.
Mailke naar de brandweer sturen misschien...? 
whahaha; dat gaat lekker fout aflopen
Bij deze pas ik.
| quote: |
| Originally posted by Antony ze staan met zen allen in de Main, DJ Licious in de Salle Noir. Enkel Markus Schulz stater nimmer tusse zou die afgehaakt hebben of zijn ze hem gewoon vergeten... |
Amateuristische knoeiers 
Ik ga toch eens een kijkje nemen. Voort zelfde geld valt da allemaal goe mee en is da een knalfeestje. Voor zone line-up gratis wil ik wel een risicootje pakken.
| Originally posted by Remofski Ik ga toch eens een kijkje nemen. Voort zelfde geld valt da allemaal goe mee en is da een knalfeestje. Voor zone line-up gratis wil ik wel een risicootje pakken. |
. Ik ga zowiezo niet gaan, kga de dag ervoor al naar Illusion, en vrijdag moet ik ook al in Antwerpen zijn. Zou mij dan ook net iets teveel op en neer rijden worden
Line up:
20.00 - 21.00 DJ Shah
21.00 - 22.00 M.I.K.E.
22.00 - 23.00 John O Callaghan
23.00 - 00.00 Aly & Fila
00.00 - 01.00 Nic Chagall
01.00 - 03.00 Armin van Buuren
03.00 - 05.00 Markus Schulz
Als ge de avond zelf eventueel nog zou willen gaan ist het dan free ?
??? ik dacht dat het in verschillende zalen was?
| Originally posted by Devilex Als ge de avond zelf eventueel nog zou willen gaan ist het dan free ? |
| Originally posted by Magistrate ASOT 350 & 7 year anniversary Thursday 1st of May 2008 Live from Noxx Antwerp Belgium Straatsburgdok-Noordkaai 3, Antwerpen Minimum age 18 Entrance = free but be early! From 20.00 till late wordt totaal niks vermeld over registreren op die noxx site ... |
Let op! Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Alleen de eerste 2000 personen zullen in Noxx worden toegelaten!
http://partyflock.nl/news/11148:A_S...Trance_350.html
Waarom staat er dan 4000 op die affiche hierboven? Constant andere berichten die elkaar tegenspreken 
Haha, dat worden vechtpartijen aan de ingang 
Bende dikke dikke amateurs
is dat armada die dit organiseert? dan zijn het toch een bende dikke amateurs. ofwel heeft de organisatie van de Noxx hen zitten voorliegen over het max. aantal personen, zodat ze zeker wisten dat het in hun club zou georganiseerd worden...
| Originally posted by Bertn is dat armada die dit organiseert? dan zijn het toch een bende dikke amateurs. ofwel heeft de organisatie van de Noxx hen zitten voorliegen over het max. aantal personen, zodat ze zeker wisten dat het in hun club zou georganiseerd worden... |
Wel afzuip als ge daar als buitenlander staat, helemaal uit god-weet-waar gekomen met de vlieger speciaal voor dit event, schonekes ingeschreven op de website en dus normaal gezien zeker van toegang, maar dan toch niet binnenmogen omdat de keet al vol zit door miscommunicatie tussen de organisatoren en de club.
Ik heb de indruk dat Noxx dit hele gebeuren gaat (mis/ge)bruiken om zichzelf wat meer in de kijker te werken. Ze kunnen dan toch al die namen op hun "Wall of fame" zetten.
| Originally posted by Devilex Ik heb de indruk dat Noxx dit hele gebeuren gaat (mis/ge)bruiken om zichzelf wat meer in de kijker te werken. Ze kunnen dan toch al die namen op hun "Wall of fame" zetten. |
zou lachen zijn moest Armada uiteindelijk toch nog een betere locatie vinden en NOXX laten voor wa het is
. Op die manier zou het toch nog een feestje kunnen worden. Het enige wat het nu zal worden is een ravage 
Was het sportpaleis of een andere grote event hall in Antwerpen geen alternatief?