TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA fest?
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »
blir det n�gon fest eller? har inte h�ngt med i tr�den.. vore kul
kan d� komma med en tr�ja fr�n ett konkurrerande community..
??
Men om d blir n�tt s� ska jag l�tt lira d�r...om d nu blir i sthlm..eller om jag �verhuvetaget kan lira d� =)......soooft...skulle r�ja fett d�.
| quote: |
| Originally posted by fruktsoppa blir det n�gon fest eller? har inte h�ngt med i tr�den.. vore kul kan d� komma med en tr�ja fr�n ett konkurrerande community.. |
varfor snackar alla om konkurrerande communities osv osv!?
javla idoter! fattar ni inte att ALLA JAVLA SAJTER JOBBAR FOR SAMMA SAAAAAAAAAAAAAK!?
att se till att vi far nat satans klubbliv i sverige och sprida budskapet om musiken vi tycker sa mkt om.
god damnit, jag blir GALEN!

chill out fan.
tror han syftade p� typ woha.com som �r ett hip-hop community. allts� arbetar dom _inte_ f�r samma sak som v�rat trance community
verkar vara sv�rt att fixa fest n�r vi inte �r s� m�nga h�r och vi dessutom �r utspridda i hela landet
ja precis som mindshooter s�ger.
whoa.nu �r, i regel, hiphopcommunity. men det finns utrymme f�r m�nga andra musikstilar ocks�. samt intressen och �sikter. kolla g�rna in det.
n�r ni f�rsener det till juli kommer jag ocks� 
l�ter kul med en fest.. jag h�nger g�rna p�.. f�r sl� f�lje med glorie.. =)
| Originally posted by WoberT l�ter kul med en fest.. jag h�nger g�rna p�.. f�r sl� f�lje med glorie.. =) |
vad du har postat mycket h�r nu, s�g ja precis.. trevligt!!! Japp det f�r vi
n�r det nu bliiiir fest...iofs p� fokused.. men aaaa
| Originally posted by Glorie hej lilla wobert vad du har postat mycket h�r nu, s�g ja precis.. trevligt!!! Japp det f�r vi n�r det nu bliiiir fest...iofs p� fokused.. men aaaa |
jag har uppt�ckt vilket trevligt forum det h�r �r nu.. =) s� nu slipper ni mig inte.. mohahaha =D
| Originally posted by WoberT hehe hejsan lilla gumman.. jag har uppt�ckt vilket trevligt forum det h�r �r nu.. =) s� nu slipper ni mig inte.. mohahaha =Ddet blir fest allts�.. p� fokused.. pratar du om tiesto grejset eller n�t annat? |
du postar som en galning
fast det e inte spam s�klart... japp, alla svenska trancedaddicts (e v�l en 25 nu!!!!! weeee) som ska p� Fokused ska v�l ha en liten TA-meet-up

snart �r alla fr�n TC h�r ocks�=)...
TAfest i jkpg. 
ahh en liten meet up allts�.. skulle den va i jkpg?.. hur tar ni er till sthlm sen d�?.. eller har jag f�tt allt om bakfoten nu?.. 
wobert:
det �r v�l mest s� att ja inte vill �ka s� nedrans l�ngt f�r o g� p� fest 

| Originally posted by pelle wobert: det �r v�l mest s� att ja inte vill �ka s� nedrans l�ngt f�r o g� p� fest ![]() ![]() |
F�rst upp �r en TA gathering p� Tiesto. Sen om vi har tillr�ckligt m�nga intresserade s� kan det h�nda lite kul grejer till sommaren eller efter 
| Originally posted by mindshooter F�rst upp �r en TA gathering p� Tiesto. Sen om vi har tillr�ckligt m�nga intresserade s� kan det h�nda lite kul grejer till sommaren eller efter |
| Originally posted by WoberT blir det p� sj�lva tillst�llningen eller ska ni tr�ffas innan n�nstans? |
f�r v�l ordnat n�t rave i skogen som vi snacka om f�rut i sommmar som bara �r f�r TA folk, �ver en helg. alla kan hj�lpas �t at paya dom som beh�ver resa och sov plats finns det massvis, eller n�t.
| Originally posted by Endre f�r v�l ordnat n�t rave i skogen som vi snacka om f�rut i sommmar som bara �r f�r TA folk, �ver en helg. alla kan hj�lpas �t at paya dom som beh�ver resa och sov plats finns det massvis, eller n�t. |
Jag tycker det skulle vara stentufft med en grillkv�ll. H�r jag bor �r det r�tt gott om "allm�nna" grillar och ganska ont om dryga m�nniskor som driver omkring och tjafsar.
vore riktigt tufft!
jag �r p�!
yeah, grilla med lite soft musik fr�n v�ra DJ's h�r 
| musik fr�n v�ra DJ's |
boomblaster eller anl�ggning?
hehe, man kan ha b�deoch! f�rst fest sen grilla fram�t sm�timmarna eller tv�rtom, men det f�rsta �r nog bra med tanke p� att det som g�tt ner kan komma upp under dansandet