TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [27-09-2008] Antwerp is Burning
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by MikeVee the "FUSyke-room" |
Line-up:
Area 1: Cassius (Dj-set), Ida Engberg, S�bastian L�ger, "AIB Tribute To Early Years", Yves V, Prinz
Area 2: Guisseppe Ottaviani, Thrillseekers, Fred Baker, Airwave
Area 3: Les Petits Pilous, Digikid.84, Monica Electronica, Ed & Kim
Geen echte grote namen dus, maar namen in Area2 zijn op zich wel leuk. Als ik moet kiezen ga ik liever naar Tiesto de week ervoor, maar bij gebrek aan tickets daarvoor toch maar es horen of er volk meegaat naar AIB..
Bwah niet slecht, maar of ik voor die 4 namen 30 euro wil neertellen is een andere vraag.
Wat kunnen we trouwens bij dat tribute verwachten? Want uik zie dat het toch een house zaaltje is , terwijl de early years toch voornamelijk trance & techno waren.
| Originally posted by MikeVee Want uik zie dat het toch een house zaaltje is , terwijl de early years toch voornamelijk trance & techno waren. |
Area 2 lijkt me wel mooi. Niet de meest gewaagde namen, maar then again, dat was vroeger ook niet.
Spijtig da ik ni kan gaan, we zitten dan juist in Bali.
| Originally posted by FenixStyle Line-up: Thrillseekers, Airwave |

Als het gespreid is over een hele nacht kunnen ze best lang draaien. Hopelijk speelt Steve heel z'n oud oeuvre, lol.
niet de moeite vind ik ,tis dan ook al een drukkere periode ja..
en the thrillseekers is net een duracell konijn zonder gevoel voor ritme dus die wil ik niet zo vlug terugzien 
hmm, misschien wel het overwegen waard. Kan ik eindelijk Helstrip is bezig zien
De namen in de trance room zijn toch vooral de namen die hier ook vernoemd zijn denk ik..
enfin, mij interesseren ze niet zo veel meer, met uitzondering van Airwave dan 
Voor de rest ni veel soeps �, buiten Sebastien L�g�r dan. Ida Engberg staat er ook duidelijk alleen maar voor haar looks.
Het had veel slechter gekund hoor, het waren wel deze namen waar er hier vraag naar geweest is. Het is in mijn ogen de best mogelijke lineup die ze konden samenstellen, rekeninghoudend met de geschiedenis en de huidige hypes.
Qua trance is het idd wel ok�. Het enigste jammere is misschien dat er geen techno/psytrance zaal is ipv die 2 FUSyke-rooms; meer naar de oorsprong van het event toe dus.
Tickets zijn besteld ondertussen. Ben benieuwd naar de kleinschaligheid van het feest en hoop dat er een vet geluidssysteem zal staan.
| Originally posted by Push2005 2 FUSyke-rooms |

waarschijnlijk wel aanwezig for old times sake, hoewel de line-up me eigenlijk geen kloten interesseert :s
thrillseekers is zeker een naam die gevolg was van de vraag hier gesteld :-)
niet vergeten dat het budget met max cap van 3000 ook lager ligt he, je kan niet alles hebben he, jullie vroegen destijds achter 'een kleiner event'
en ter info: Hernan Cattaneo en Eric Prydz (Pryda) stonden er op... maar is uiteindelijk niet gelukt
die gasten kunnen meer verdienen op een ander en groter event ergens in het buitenland... tja, dan is hun keuze quasi gemaakt he
ik vind het een zeer kwalitatieve line-up op een unieke locatie en kijk er dus enorm naar uit!
genre's hebben te maken met populaire dingen van deze jaren...
tribute zal trance bevatten, zijt maar zeker
en wie weet wat 2009 brengt...
| Originally posted by FredNova thrillseekers is zeker een naam die gevolg was van de vraag hier gesteld :-) |
zeker een mooie line up voor zo'n klein event. aanwezig !
| Originally posted by FredNova die gasten kunnen meer verdienen op een ander en groter event ergens in het buitenland... tja, dan is hun keuze quasi gemaakt he |
Giuseppe! Ik ga zeker, al was het maar alleen voor hem. De andere namen zijn ook zeer netjes. Thrillseekers altijd al benieuwd naar geweest, Fred Baker is immer degelijk en Airwave spettert uiteraard ook. Ging hij trouwens zijn laatste set niet doen op Tomorrowland? Niet dat ik klaag...
heeft iemand eigenlijk die cd('s) van Fred Baker - Never Forget / Hollywood Fairytales? de moeite om aan te schaffen? veel tech/hardtrance erin?
| Originally posted by Push2005 Het enigste jammere is misschien dat er geen techno/psytrance zaal is |
| Originally posted by Vishnu +1 Verder geen klachten! Ticket wordt binnekort besteld. |
| Originally posted by Gladius heeft iemand eigenlijk die cd('s) van Fred Baker - Never Forget / Hollywood Fairytales? de moeite om aan te schaffen? veel tech/hardtrance erin? |

Ik begin er zin in te krijgen
Enig idee wanneer we een timetable mogen verwachten, Fred?
Damn, prachtige line-up, ik denk zelfs dat die 3 van die namen op main stage exact overeenstemmen met wat ik antwoorde op de vraag die hier al een lang tijdje geleden gesteld is geweest 
Mooi mooi, eindelijk nog eens een trance feestje hier tussen de drukke agenda.
Zal tof zijn om ook nog eens wat ouwe BETA's terug te zien daar 
zijn er eigenlijk nog kaarten beschikbaar? ... want ik ben ook nog aan het overwegen om te gaan. Ik heb in ieder geval nog niets vernomen dat het uitverkocht zou zijn