TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by Config on Sep-29-2008 10:13:

Dat het nu net Proto moest zijn die zo'n doelpunt scoort, what are the odds

Posted by FCB_Fanatic on Sep-29-2008 11:02:

quote:
Originally posted by Config
Dat het nu net Proto moest zijn die zo'n doelpunt scoort, what are the odds

ik ben benieuwd of hij volgende week in de selectie van de rode duivels zit. Voor zijn geweldige keeper prestaties zal het dan toch niet zijn

Posted by Gladius on Sep-29-2008 16:17:

de laatste tijd laden die youtube filmpjes enorm traag bij mij. heeft iemand anders daar ook last van?

Posted by lievez on Oct-02-2008 11:50:

in januari/juli leegloop bij standard ?

Posted by djcresto on Oct-02-2008 12:17:

quote:
Originally posted by lievez
in januari/juli leegloop bij standard ?

Ze spelen een paar matchen deftig en ze willen weer al weg ze. Dat ze eerst maar bewijzen (in Europa) en met de Nationale ploeg, dat ze het waard zijn. Jovanovic lijkt echter de enige certitude voor volgend seizoen

Posted by lievez on Oct-02-2008 13:25:

quote:
Originally posted by djcresto
Ze spelen een paar matchen deftig en ze willen weer al weg ze.

zo denk ik er ook van. en dan gaat 90% in het buitenland gaan shotten,floppen omda ze daar toekommen me 't gevoel van "ik ben de man en kgaant ulle nekeer tonen oedat moet"

Posted by FCB_Fanatic on Oct-02-2008 17:56:

Jovanovic zit al heel lang te zeggen dat hij weg wilt en nu komen daar dus ook Witsel en Defour bij. Mbokani heeft ook al eerder gezegd weg te gaan op het einde van dit seizoen. Neem daar nog eens bij dat Onyewu al zeker vertrekt (einde contract in 2009) en dat er ook al een hele tijd interesse is in Marcos, Dante en De Camargo ... dan weet je het wel. Als iedereen ook echt gaat vertrekken in de winterstop / op het einde van het seizoen van dit lijstje, gaat er niet veel meer overblijven van het huidige Standard. Dan gaan ze weer serieus mogen bouwen aan een nieuw ploeg.

ondertussen is de match trouwens bezig op rtl-tvi, nog steeds 0-0

Posted by BZRK on Oct-02-2008 18:28:

1-0

Posted by Jasperovitsj on Oct-02-2008 19:02:

En ze spelen best goed ook. Hoopgevend

Posted by MikeVee on Oct-02-2008 19:05:

1-1 in luik

1-0 in brugge

Posted by Jasperovitsj on Oct-02-2008 19:06:

Espinoza

Posted by FCB_Fanatic on Oct-02-2008 21:36:

Ik heb vooral de match van Club gevolgd. Goeie prestatie van Club met o.a. een �norm sterke Vargas . Een aantal enorm prachtige moves en vandaag was hij zelfs al aan het tackelen op een bepaald moment. Verder was ook Sonck heel sterk bezig en lukte zowat alles bij hem. Vormt een goed aanvalsduo met Akpala die enorm moeilijk van de bal te zetten is. Eigenlijk hebben ze allemaal wel sterk gespeeld bij Club. Hopelijk kunnen ze dit ook tegen betere tegenstanders, want Bern stelt niet veel voor.

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Espinoza

Van Standard heb ik enkel een deel van de eerste helft bekeken tot Club begon. Tussendoor, na de 2-0 van Club, heb ik wel nog even de laatste 10 min van Standard meegepikt (net nog de 2-1 gezien). Op het einde van de match was ik dan tegen ne kameraad over Espinoza bezig, dat die toch vaak veel moeite heeft met simpele ballen; dat hij vaak ballen tweemaal moet controleren eer hij ze klemvast heeft en ook vaak op hoge ballen moeite heeft om ze onmiddellijk klemvast te pakken en dat tegengoals dan niet gaan kunnen uitblijven.

op dat moment laten ze dan de herhalingen zien van de goals, waaronder de flater van Espinoza (die we dus nog niet hadden gezien) ... ideaal moment om mijn punt kracht bij te zetten

Posted by djcresto on Oct-03-2008 06:27:

Eindelijk wat positief nieuws voor het Belgische voetbal.

Posted by FCB_Fanatic on Oct-03-2008 11:44:

de selectie van de rode duivels:

quote:
Keepers: Stijnen (Club Brugge), Proto (Germinal Beerschot), Vandenbussche (Heerenveen)

Verdedigers: Daems (M�nchengladbach), De Man (Roda JC), Kompany (Man.City), Simons (PSV), Swerts (AZ), Vermaelen (Ajax), Van Buyten (Bayern M�nchen), Van Damme (Anderlecht)

Middenvelders: Defour (Standard), Fellaini (Everton), Witsel (Standard), Gillet (Anderlecht), Vanden Borre (Genoa), Mudingayi (Bologna), Haroun (G.Beerschot), Vertonghen (Ajax)

Aanvallers: Dembele (AZ), De Sutter (Cercle), De Smet (Cercle), Huysegems (Twente), Sonck (Club Brugge)

zoals ik al had vermoed zit Proto weer in de selectie. Het is naar mijn mening niet voor zijn prestaties maar eerder voor zijn naam ... en zijn goal afgelopen weekend natuurlijk . Voor de rest valt mij vooral de aanwezigheid op van De Man en Haroun en de afwezigheid van Mirrallas (is die gekwetst?).

Posted by Jasperovitsj on Oct-03-2008 12:01:

Mirallas is inderdaad gekwetst.

Posted by Real on Oct-06-2008 06:47:

Waarom laten ze Gumienny telkens weer op het hoogste niveau fluiten? Die kerel ligt elke week fameus ter discussie, en 't is nu niet anders.

Posted by djcresto on Oct-06-2008 07:16:

quote:
Originally posted by Real
Waarom laten ze Gumienny telkens weer op het hoogste niveau fluiten? Die kerel ligt elke week fameus ter discussie, en 't is nu niet anders.

idd wat een klucht die man.

Posted by FredNova on Oct-06-2008 17:17:

Zlatan dit weekend:

euh... tja... goal van het jaar voor mij

Posted by Config on Oct-09-2008 17:47:

quote:

Bond wil Mathijssen 3 duels in tribune
do 09/10/08 - Het Sportcomit� heeft Club Brugge-coach Jacky Mathijssen een minnelijke schikking voorgesteld van twee weken voor zijn uitsluiting tijdens RC Genk-Club.
Concreet betekent een schorsing van twee weken dat Jacky Mathijssen drie duels niet in de dug-out mag plaatsnemen.
(VRT)
Mathijssen zou op AA Gent, thuis tegen Kortrijk en Zulte Waregem (inhaalwedstrijd op woensdag) niet op de bank mogen plaatsnemen.

Zou, want Mathijssen aanvaardt het voorstel niet en rijdt volgende week naar Brussel om zijn verhaal te doen.

Mathijssen werd op Genk uitgesloten na de botsing tussen Akpala en Bailly. Bij die fase kreeg Akpala een tweede gele kaart en moest ook Mathijssen naar de tribune.

"Ik heb niks verkeerd gedaan", herhaalt hij in Het Laatste Nieuws. "Ik ben benieuwd om de ware reden voor deze straf te horen."

bron: sporza.be

Hoe belachelijk. Op de tv-beelden was al te zien dat hij zich alleen kwaad maakte om de tweede gele kaart van Akpala, die hij trouwens net ging vervangen. Voor zoiets iemand al naar de tribune sturen is belachelijk gezien de evenzeer belachelijke beslissing van den arbiter, en nu nog 3 weken extra in de tribune geven hiervoor? Volledig overdreven volgens mij, ze blijven daar de blunders aan elkaar rijgen bij de Bond.

Posted by Config on Oct-09-2008 17:52:

quote:
Originally posted by FredNova
Zlatan dit weekend:

euh... tja... goal van het jaar voor mij

schone goal, maar eigenlijk best wel nog gevaarlijk spel. Als die goal afgekeurd wordt valt er volgens mij niks op te zeggen

Posted by FCB_Fanatic on Oct-09-2008 21:13:

quote:
Originally posted by Config
bron: sporza.be

Hoe belachelijk. Op de tv-beelden was al te zien dat hij zich alleen kwaad maakte om de tweede gele kaart van Akpala, die hij trouwens net ging vervangen. Voor zoiets iemand al naar de tribune sturen is belachelijk gezien de evenzeer belachelijke beslissing van den arbiter, en nu nog 3 weken extra in de tribune geven hiervoor? Volledig overdreven volgens mij, ze blijven daar de blunders aan elkaar rijgen bij de Bond.

Ik vind het ook maar flauw. Ik vroeg mij na het bekijken van de samenvatting van Genk - Club al af waarom JM naar de tribune werd gestuurd, dat was uit de beelden en in de commentaren moeilijk af te leiden. Als het echt enkel was omdat hij kwaad was is het al helemaal belachelijk, dan kunnen ze iedere week wel een aantal trainers de tribune in sturen. Dat ze hem voor zoiets nog eens drie matchen extra willen schorsen maakt het des te ridiculer. JM moet al iets serieus beledigends gezegd/gedaan hebben om zo'n sanctie te krijgen en daar is tot nu toe nooit sprake van geweest.

't Zou mij ook niet verwonderen als het rapport van de scheids weer een loopje neemt met de waarheid ... t zou niet de eerste keer zijn voor Club (denk maar aan Club - Cercle vorig jaar)

Posted by lievez on Oct-10-2008 12:24:

waarom kan den bond ni nekeer "failliet" gaan ipv de banken

nieuwe voorzitters en al

Posted by MikeVee on Oct-11-2008 08:16:

Go Armenia

pronostiek: 1-1

Posted by Jasperovitsj on Oct-11-2008 09:33:

3-1

Beste en meest evenwichtige opstelling in jaren, met zowaar een relatief offensieve ingesteldheid. Daarbovenop twee spitsen in bloedvorm en een paar jongens in Europese roes, dus dat komt wel goed. Tegen Spanje zal het een ander paar mouwen zijn

Posted by Config on Oct-11-2008 10:49:

3-0 voor mij

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »