TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Dat het nu net Proto moest zijn die zo'n doelpunt scoort, what are the odds 
| quote: |
| Originally posted by Config Dat het nu net Proto moest zijn die zo'n doelpunt scoort, what are the odds |
de laatste tijd laden die youtube filmpjes enorm traag bij mij. heeft iemand anders daar ook last van?
in januari/juli leegloop bij standard ? 
| Originally posted by lievez in januari/juli leegloop bij standard ? |
| Originally posted by djcresto Ze spelen een paar matchen deftig en ze willen weer al weg ze. |
Jovanovic zit al heel lang te zeggen dat hij weg wilt en nu komen daar dus ook Witsel en Defour bij. Mbokani heeft ook al eerder gezegd weg te gaan op het einde van dit seizoen. Neem daar nog eens bij dat Onyewu al zeker vertrekt (einde contract in 2009) en dat er ook al een hele tijd interesse is in Marcos, Dante en De Camargo ... dan weet je het wel. Als iedereen ook echt gaat vertrekken in de winterstop / op het einde van het seizoen van dit lijstje, gaat er niet veel meer overblijven van het huidige Standard. Dan gaan ze weer serieus mogen bouwen aan een nieuw ploeg.
ondertussen is de match trouwens bezig op rtl-tvi, nog steeds 0-0 
1-0 
En ze spelen best goed ook. Hoopgevend 
1-1 in luik
1-0 in brugge
Espinoza

Ik heb vooral de match van Club gevolgd. Goeie prestatie van Club met o.a. een �norm sterke Vargas
. Een aantal enorm prachtige moves en vandaag was hij zelfs al aan het tackelen op een bepaald moment. Verder was ook Sonck heel sterk bezig en lukte zowat alles bij hem. Vormt een goed aanvalsduo met Akpala die enorm moeilijk van de bal te zetten is. Eigenlijk hebben ze allemaal wel sterk gespeeld bij Club. Hopelijk kunnen ze dit ook tegen betere tegenstanders, want Bern stelt niet veel voor.
| Originally posted by Jasperovitsj Espinoza |
Eindelijk wat positief nieuws voor het Belgische voetbal.
de selectie van de rode duivels:
| Keepers: Stijnen (Club Brugge), Proto (Germinal Beerschot), Vandenbussche (Heerenveen) Verdedigers: Daems (M�nchengladbach), De Man (Roda JC), Kompany (Man.City), Simons (PSV), Swerts (AZ), Vermaelen (Ajax), Van Buyten (Bayern M�nchen), Van Damme (Anderlecht) Middenvelders: Defour (Standard), Fellaini (Everton), Witsel (Standard), Gillet (Anderlecht), Vanden Borre (Genoa), Mudingayi (Bologna), Haroun (G.Beerschot), Vertonghen (Ajax) Aanvallers: Dembele (AZ), De Sutter (Cercle), De Smet (Cercle), Huysegems (Twente), Sonck (Club Brugge) |
. Voor de rest valt mij vooral de aanwezigheid op van De Man en Haroun en de afwezigheid van Mirrallas (is die gekwetst?).
Mirallas is inderdaad gekwetst.
Waarom laten ze Gumienny telkens weer op het hoogste niveau fluiten? Die kerel ligt elke week fameus ter discussie, en 't is nu niet anders. 
| Originally posted by Real Waarom laten ze Gumienny telkens weer op het hoogste niveau fluiten? Die kerel ligt elke week fameus ter discussie, en 't is nu niet anders. |
Zlatan dit weekend:
euh... tja... goal van het jaar voor mij
Bond wil Mathijssen 3 duels in tribune do 09/10/08 - Het Sportcomit� heeft Club Brugge-coach Jacky Mathijssen een minnelijke schikking voorgesteld van twee weken voor zijn uitsluiting tijdens RC Genk-Club. Concreet betekent een schorsing van twee weken dat Jacky Mathijssen drie duels niet in de dug-out mag plaatsnemen. (VRT) Mathijssen zou op AA Gent, thuis tegen Kortrijk en Zulte Waregem (inhaalwedstrijd op woensdag) niet op de bank mogen plaatsnemen. Zou, want Mathijssen aanvaardt het voorstel niet en rijdt volgende week naar Brussel om zijn verhaal te doen. Mathijssen werd op Genk uitgesloten na de botsing tussen Akpala en Bailly. Bij die fase kreeg Akpala een tweede gele kaart en moest ook Mathijssen naar de tribune. "Ik heb niks verkeerd gedaan", herhaalt hij in Het Laatste Nieuws. "Ik ben benieuwd om de ware reden voor deze straf te horen." |
| Originally posted by FredNova Zlatan dit weekend: euh... tja... goal van het jaar voor mij |
| Originally posted by Config bron: sporza.be Hoe belachelijk. Op de tv-beelden was al te zien dat hij zich alleen kwaad maakte om de tweede gele kaart van Akpala, die hij trouwens net ging vervangen. Voor zoiets iemand al naar de tribune sturen is belachelijk gezien de evenzeer belachelijke beslissing van den arbiter, en nu nog 3 weken extra in de tribune geven hiervoor? Volledig overdreven volgens mij, ze blijven daar de blunders aan elkaar rijgen bij de Bond. |
(denk maar aan Club - Cercle vorig jaar)
waarom kan den bond ni nekeer "failliet" gaan ipv de banken 
nieuwe voorzitters en al 
Go Armenia
pronostiek: 1-1
3-1
Beste en meest evenwichtige opstelling in jaren, met zowaar een relatief offensieve ingesteldheid. Daarbovenop twee spitsen in bloedvorm en een paar jongens in Europese roes, dus dat komt wel goed. Tegen Spanje zal het een ander paar mouwen zijn 
3-0 voor mij