TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Joh, relax... komt allemaal goed.
bij ons eerste feestje deden we aan vooverkoop en weschrokken ons rot wat er aan voorverkoop was geweest: 11 kaartjes!! Uiteindelijk zijn er meer dan 100 man op komen dagen (in een tent waar er max 150 in konden), dus wees niet bang, zal wel loslopen...
Je kunt natuurlijk altijd reclame maken op alle feestagenda's op het net. En flyeren natuurlijk...
eff flink spammen op andere fora! 
start2dance, trance.nu, raremusicfinder etc etc.. 
Ja reclame maken 
Ik had op q-radio.com forum al eem mooie topic gemaakt alleen die hebben ze verwijderd GRRRR (op 9 augustus is the Q toch dicht)
Hij stond in het verkeerde forum moest ie verplaatst worden hebben ze hem per ongeluk verwijderd
(ja het forum is net nieuw haha regenboog zeg er wat van
)
Enne timmie kijk morgen of overmorgen maar ff op je rekening 
Hij staat ook al heel lang in de agenda bij PF en daar zal ook wel een topic over geopend worden vlak voor die tijd!
| quote: |
| Originally posted by franzelare Hij staat ook al heel lang in de agenda bij PF en daar zal ook wel een topic over geopend worden vlak voor die tijd! |
ik heb er echt zin in,
time-table was volgens mij
22:00 tot 23:30 Antiphus
23:30 tot 1.00 Siesta
1.00 tot 2.30 Eye-Riz
2.30 tot 4 Bellie
zo was het geloof ik, ben erg benieuwd naar antiphus en eye-riz, bellie heb ik al wat vaker gehoord, dik stampen, maar niet echt mijn style,
Ik hoop dat het gezellig wordt 
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ze moeten wel gereld worden ja! En wij komen maar met een mannetje of 5 a 6 denk ik... |

de flyers zijn opgehaald
Zijn echt onwijs mooi, ben ik heel blij mee!
werd de meuk nog opgenomen btw?
hebben jullie in de andere fora hier op TA al van de party verteld? misschien wel leuk voor iedereen om te weten.
trouwens, zag ik op de flyer als www adres www.addiction.tk? Dat is een dartsite...
tis ta-addiction.tk
ikzal efef veranderen
Waarom komen er eigenlijk maar zo weinig TA-ers ??
Wordt er een keer wat geregeld en dan staan we daar strax met 25 man te hossen!!
Hoe oud moet je trouwens zijn ?? anders neem ik m,n broertje mee 

neem maar mee, issie 5 jaar of ouder? Dan komt ie wel binnen

| Originally posted by Smirnoff Waarom komen er eigenlijk maar zo weinig TA-ers ?? Wordt er een keer wat geregeld en dan staan we daar strax met 25 man te hossen!! Hoe oud moet je trouwens zijn ?? anders neem ik m,n broertje mee ![]() |
ik ben zlef ook 2 uur onderweg als ik er naartoe ga...
ik neem ook wel 5,6 mensen mee, alst pst in de auto 
Hehe ik ben ook wat aan het regelen 
iig heb ik bij 1 iemand al interesse gewekt en nu maar hopen dat ie komt, haha owja als je wilt weten hoe je er uitziet als je 28 bent en zo'n beetje alle dope hebt gebruikt die je maar kan gebruiken moet je hem maar es bekijken
(nee geen hero�ne dat nog net niet)
| Originally posted by magrec Hehe ik ben ook wat aan het regelen ![]() iig heb ik bij 1 iemand al interesse gewekt en nu maar hopen dat ie komt, haha owja als je wilt weten hoe je er uitziet als je 28 bent en zo'n beetje alle dope hebt gebruikt die je maar kan gebruiken moet je hem maar es bekijken (nee geen hero�ne dat nog net niet) |
new_wave lees ff je pm 
gaat over de monitoren, die je zou huren bij ons, tegen een gereduceerde prijs 
| Originally posted by New Wave Je weet ze wel weer me ete brengen he |
| Originally posted by magrec owja hij is ook nog homo |
| Originally posted by New Wave Jij ook dus dat maakt niet uit |
ow
| Originally posted by magrec als je wilt weten hoe je er uitziet als je 28 bent en zo'n beetje alle dope hebt gebruikt die je maar kan gebruiken moet je hem maar es bekijken (nee geen hero�ne dat nog net niet) |

Ik kan als het goed is de auto lenen.
Yarnie met Yarnie2nd en Massivman, jullie kunnen wel meerijden, ff pm sturen s.v.p, dr kunnen 5 mensen in de auto dus als er nog meer mensen uit regio Leiden meewillen laat het me zsm weten via pm ![]()
[edit] das waar ook: dr ging ook nog een vriend van me mee, dus als Yarnie zn tweelingbroer meeneemt en Massive's ouders is meezitten dan zit ik al vol
[/edit]