TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Olympische spelen
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]


Posted by Devilex on Aug-20-2008 15:30:

Welke Belg heeft zich dan vandaag geplaatst voor iets?


Posted by BZRK on Aug-20-2008 15:42:

19"30


Posted by Config on Aug-20-2008 15:48:

Monder Rizki heeft zich vandaag nochtans geplaatst voor de failnale.


Posted by Jasperovitsj on Aug-20-2008 15:52:

Morgen Wariner nog naar een record op de 400 meter, dat zou mooi zijn


Posted by Devilex on Aug-20-2008 15:55:

quote:
Originally posted by Config
Monder Rizki heeft zich vandaag nochtans geplaatst voor de failnale.


Monder Rizki loopt niet naar de finale

wo 20/08/08 - Monder Rizki heeft zich niet kunnen plaatsen voor de finale van de 5000 meter. In een trage reeks, met onder anderen Bekele, werd hij pas achtste in een tijd van 13'51"41.


Posted by Jasperovitsj on Aug-20-2008 16:06:

You missed teh funny


Posted by E-motion_error on Aug-20-2008 16:28:

quote:
Originally posted by Devilex
Welke Belg heeft zich dan vandaag geplaatst voor iets?


ok vandaag viel het allemaal tegen, dacht dat ge het over de hele spelen had


Posted by Config on Aug-22-2008 10:23:

wat een corrupte scheidsrechters bij dat boksen, de aziaten worden ongelofelijk bevoordeeld. Daarnet een Fransman die dubbel zoveel treffers had geslagen toch zijn match zien verliezen, wat een schande ! En dat op Olympisch niveau


Posted by E-motion_error on Aug-22-2008 10:28:

idd maar dat is niet nieuw, ook in het turnen werden de bekende turners en tunlanden vaak bevoordeeld door de jury. Schandalig op dat niveau in elk geval


Posted by Config on Aug-22-2008 10:59:

quote:
Originally posted by E-motion_error
idd maar dat is niet nieuw, ook in het turnen werden de bekende turners en tunlanden vaak bevoordeeld door de jury. Schandalig op dat niveau in elk geval


ja maar daar was het toch in veel beperktere mate. In het boksen was het gewoon schaamteloos vervalsen.


Posted by Push2005 on Aug-22-2008 11:18:

quote:
Originally posted by Config
ja maar daar was het toch in veel beperktere mate. In het boksen was het gewoon schaamteloos vervalsen.


Bwa niet zo; vooral in het vrouwenturnen (individuele grondoefeningen) was het niet altijd even koosjer. De leeftijdsgrens van 16 jaar wordt overigens ook niet gerespecteerd.


Posted by Config on Aug-22-2008 11:32:

quote:
Originally posted by Push2005
Bwa niet zo; vooral in het vrouwenturnen (individuele grondoefeningen) was het niet altijd even koosjer. De leeftijdsgrens van 16 jaar wordt overigens ook niet gerespecteerd.


ik ontken toch niet dat er het er daar ook niet eerlijk aan toe ging.. Maar de jury is daar verdeeld over een heleboel verschillende landen. Toch heeft het thuisland meer dan eens teveel voordeel gekregen..
Alleen was het bij het boksen gewoon x10, voor een match van een aziaat zaten gewoon 3 andere aziaten in de jury die de punten toekende. Op zo'n niveau heb ik nog nooit zoiets gezien, echt een schande, de tegenstander van die aziaat heeft een drievoud aan punten niet gekregen.
In de tweede halve finale erna is de zwakste tegenstander doorgegaan, wellicht omdat de aziaat de finale makkelijker zou kunnen winnen. Daar werd de Fransman gewoon bestolen, twee keer een publieke bestraffing waarvan de laatste 30 seconden voor het einde, en gegeven om een totaal onduidelijke reden. Hij was er echt volledig kapot van, en je zou voor minder, na een match te domineren en zoveel minder punten te krijgen er toch uitgebunkerd worden door een corrupte jury.


Posted by Jasperovitsj on Aug-22-2008 11:42:

De Belgen zijn aant smossen met hun kansen


Posted by Config on Aug-22-2008 11:55:

indeed

2-0 .. het kon minstens gelijk gestaan hebben aan de rust.


Posted by E-motion_error on Aug-22-2008 11:58:

idd het geluk is niet aan onze kant, waarschijnlijk op na die match tegen Italië

Als ze hun kop niet laten hangen en snel kunnen scoren kan het nog.

En ook al staan ze 2-0 achter, ik vind het een plezier om ze te zien spelen. Zij brengen met momenten het voetbal waar Brazilië bekend om staat, terwijl Brazilië nu vooral efficiënt speelt.


Posted by Devilex on Aug-22-2008 11:58:

Ach nu kan de A-ploeg van rode duivels zich minder slecht voelen na hun pandoering van duitsland


Posted by Jasperovitsj on Aug-22-2008 13:21:

Zilver voor de Belgische vrouwen op de 4x100 meter


Posted by Eagle` on Aug-22-2008 13:38:

Dees hemme we dus volledig te danken aan Anciaux eh mannen.
Pinkt een traantje weg


Posted by Devilex on Aug-23-2008 13:28:

finally gold


Posted by The_G0dfather on Aug-23-2008 20:15:

verdomme tgaat de verkeerde kant uit �


Posted by djcresto on Aug-24-2008 07:32:

Wat een basketfinale tot nu toe.


Posted by Jakhira on Sep-08-2008 14:27:

Ik zou als Brit graag het volgende zeggen:

Haha!


Posted by Jasperovitsj on Sep-08-2008 14:44:

Was jij geen Ier?


Posted by Jakhira on Sep-08-2008 15:54:

Dat ook, ja
En een Belg

Het valt te zien wanneer welke nationaliteit mij het beste uitkomt


Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.