TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Olympische spelen
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
Welke Belg heeft zich dan vandaag geplaatst voor iets?
19"30 
Monder Rizki heeft zich vandaag nochtans geplaatst voor de failnale.
Morgen Wariner nog naar een record op de 400 meter, dat zou mooi zijn 
| quote: |
| Originally posted by Config Monder Rizki heeft zich vandaag nochtans geplaatst voor de failnale. |
You missed teh funny 
| quote: |
| Originally posted by Devilex Welke Belg heeft zich dan vandaag geplaatst voor iets? |
wat een corrupte scheidsrechters bij dat boksen, de aziaten worden ongelofelijk bevoordeeld. Daarnet een Fransman die dubbel zoveel treffers had geslagen toch zijn match zien verliezen, wat een schande ! En dat op Olympisch niveau 
idd maar dat is niet nieuw, ook in het turnen werden de bekende turners en tunlanden vaak bevoordeeld door de jury. Schandalig op dat niveau in elk geval
| quote: |
| Originally posted by E-motion_error idd maar dat is niet nieuw, ook in het turnen werden de bekende turners en tunlanden vaak bevoordeeld door de jury. Schandalig op dat niveau in elk geval |
| quote: |
| Originally posted by Config ja maar daar was het toch in veel beperktere mate. In het boksen was het gewoon schaamteloos vervalsen. |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Bwa niet zo; vooral in het vrouwenturnen (individuele grondoefeningen) was het niet altijd even koosjer. De leeftijdsgrens van 16 jaar wordt overigens ook niet gerespecteerd. |
De Belgen zijn aant smossen met hun kansen 
indeed 
2-0 .. het kon minstens gelijk gestaan hebben aan de rust.
idd het geluk is niet aan onze kant, waarschijnlijk op na die match tegen Italië
Als ze hun kop niet laten hangen en snel kunnen scoren kan het nog.
En ook al staan ze 2-0 achter, ik vind het een plezier om ze te zien spelen. Zij brengen met momenten het voetbal waar Brazilië bekend om staat, terwijl Brazilië nu vooral efficiënt speelt.
Ach nu kan de A-ploeg van rode duivels zich minder slecht voelen na hun pandoering van duitsland 
Zilver voor de Belgische vrouwen op de 4x100 meter 
Dees hemme we dus volledig te danken aan Anciaux eh mannen.
Pinkt een traantje weg 
finally gold 
verdomme tgaat de verkeerde kant uit �
Wat een basketfinale tot nu toe. 
Ik zou als Brit graag het volgende zeggen:
Haha! 
Was jij geen Ier?
Dat ook, ja 
En een Belg 
Het valt te zien wanneer welke nationaliteit mij het beste uitkomt 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.