TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]

Posted by kolkiewolkie on Jun-30-2002 16:54:

kzal es ff een report schrijven

het KAN aan mij liggen maar ik vond het maar heel matigjes. Had diverse oorzaken denk ik. Allereerst heb ik niet de voorpret en het ernaar toeleven beleefd, alsmede dat ik de hele week best moe ben. Nevertheless had ik er toch best wel zin in. kwas gewoon benieuwd wat dat nou zou zijn.

eerst maar ff volkie opgehaald (3 man (m/v)in totaal) en ernaar toe gesjeesd. ongeveer 22.25 stond ik binnen en ik moet zeggen, het was buitengewoon gezellig en smaakvol ingedeeld. eerst maar es de housezaal ingedoken (all alone) waar marcello net zijn set afsloot met een heerlijke plaat . toch maar naar de techno/techhouse area gelopen en ik kwam meteen little theseus tegen. lucien foort was nog druk bezig en ik moet zeggen: TOP. echt, ik had hem nog nooit gehoord en ik had met nog nooit in de hele TECH-meuk verdiept, maar hij heeft me echt de open geopend, samen met die gozer die na hem draaide (naam ff kwijt), waarvoor dank . tijdens die set magrec en little theseus weer tegengekomen en ff mee staan babbelen/zweven.

om kwart over 11 oid maar eens verder gelopen... nog fftjes bij Erick E gekeken, maar het was daar ERG rustig, en de sound stond me niet helemaal aan. na die area nog ff verder over die markt rondgesjokt, nog iemand als een boormachine naar beneden zien gaan bij het bungeejumpen, sow hee, die gozer KAN zich niet fijn gevoeld hebben naar die sprong

toen maar es ff naar de blackhole tent gesjouwd waar guy ornadel bezig was . hij was zekers chillen aan het draaien, klonk goed . snuggle ff gemeet, toch weer verder gelopen via de eurogrooves (mwah) naar de harddance area. TERING wat was het daar druk zeg. letterlijk een kwartier bezig geweest om vooraan te komen alwaar ik erachter kwam dat dit het ook niet helemaal was. wel ff een heel blije basvh gemeet , maar toch verder gelopen. doordat ik veel gelopen had en weinig gebeukt (wel beetje zweven, maar niet echt met de benen los zoals ik normaal graag mag doen ) maar ff gaan zitten in de ambient forest met de vrouwtjes die ook mee waren .half 1 nog maar ff naar de technoarea gelopen waar michel de hey bezig was, en wederom werd ik verrast door de techno/techhouse sound (ik ben OM ).
Daarna ff naar de meeting gelopen, VEEL nieuwe mensen gezien... ik weet echt niet meer wie allemaal (van de nieuwe dan, de eerder gemeete folks herkende ik wel natuurlijk ). ff op de foto gekomen, ff wat gebabbeld en voor aanvang van de tiesto set nog maar ff een rondje over het terrein gedaan met dr. kuipers... ff de harddance gecheckt, was zekers OK, ik ben naam van de dj ff kwijt. remy D en mido nog ff gemeet natuurlijk, en toen maar weer teruggesjokt naar de progressive area.

TOT ZOVER WAS HET BEST WEL EEN CHILLEN FEEST!

we schrijven 2.00 am.

/kijkt op klok, ow fftjes weg
/back in 2 hours with te rest of the story, which isn't as bright as the first (this) part

Posted by eXos on Jun-30-2002 18:11:

quote:
Originally posted by basvh
toen ik rond 6.40 bij de uitgang zat te chillen, zat ik al te bedenken hoe mijn party report eruit zou gaan zien. Yoji rules, Lab 4 remix van eminem super, tiesto kon mij niet echt boeien. feest was top. ta meeting was echt leuk

helaas ben ik nu niet meer in de stemming want heb daarnet bijna een vriend zien doodgaan. deze jongen had 3 pilletjes op.

Yeps, t blijft gevaarlijk spul. Tis alleen de vraag of ie nix extra heeft gehad want normaal van 3 pille ga je nie zo trippe.

T blijft altijd kut dat soort dingen en is ook een deel van t risico waar je jezelf aan bloot geeft. Het enige waar ie last van zal hebben is een trauma ofzo. Voor de rest zal ie er weinig meer van weten of merken.

Posted by Ding Chavez on Jun-30-2002 18:26:

Heel kort mijn mening over het feest.
De Dj's die ik gezien heb draaiden allemaal goed. Behalve Sol Ray dan, die was technisch nie bijster goed maar dat is bijzaak
Wat me stoorde waren een paar van dei kleine dingen
Een publiek dat om 1:30 naar de blackhole tent komt, Andain staat uit te lachen als de soundcheck nie echt best voorbereid was om daarna helemaal gek te worden voordat Ti�sto ook maar 1 plaat erop heeft gelegd. Ja ik weet je kunt het verwachten maar ik blijf me er toch altijd een beetje aan ergeren
Stoppen eruit middenin de set van Ti�sto, volgens mij liep ie redelijk pissed naar achteren maar kwam toch weer heel normaal en opgetogen terug. Wil weleens weten wat er nou gebeurde...
Erger nog was de afsluiter Montana in de Techno tent. Ik had me al helemaal verheugd met Montana tot iig 6:30 en hopelijk tot 7:00 de laaatste uurtjes door te brengen. Gaat hier na welgeteld 27 minuten (6:12) ook de stop eruit... Montana trekt ze jas aan zwaait nog even naar het publiek zo van ik weet het ook nie meer en weg is ie... Ik weet niet wat de reden hiervan was maar ik vond het iig uitermate teleurstellend...
Al met al toch goede sets gehoord (Andain!) maar door al die kleine dingetjes toch niet zo'n best feest geweest imo. Helaas ook nog de, zo te zien gezellige, meeting misgelopen maar de meesten had ik toch al wel een keertje gezien, volgende keer nie op zo'n drukke plek afspreken

GreetZ, DC

Posted by Donna on Jun-30-2002 18:33:

Ik vind de meetings elke keer weer gezelliger worden,komt ook doordat je een aantal mensen dus al meerdere malen ontmoet hebt en weet wie de feestbeesten zijn en met wie t wat minder klikt
En manne (+vrouwtje snuggel) ik heb echt een gezellig feest gehad met jullie allemaal,thx

Posted by TranceFool on Jun-30-2002 18:36:

Als eerste willik ff zeggen dattik die meeting heb gemist wat ik achteraf errug kut vond maaja.....reis duurde erg lang van Rotterdam naar Apeldoorn maar goed eenmaal daar aangekomen eerst beetje lokatie gecheckt, nog nooit geweest maar wat een toplokatie zegh echt super als je zo door dat donkere bos heen komt lopen met een zware bas op de achtergrond . Was pas iets over 11 binnen dus eerst ff beetje alle tenten gecheckt en ff het terrein verkend. Toen naar Michel de Hey geweest, draaide in het begin beetje rustig maar na een tijdje erg lekker, flink uit mn dak gegaan daarzo, hij stond zelf ook heel erg te genieten . Tijdens die set helemaal de tijd vergeten (komt ook omdat we er pas laat waren), toen ik op de klok keek was het dus ongeveer 1 uur en had dus eigelijk geen tijd genoeg meer om snel naar de Blackhole te gaan, maaja volgende keer beter. Daarna naar Tiesto gegaan, jammer dattie 3 uur draaide waardoor die erg rustig begon, wel lekker, maar beetje te rustig voor mij, toch wel ff staan genieten daarzo. Was idd erg druk bij Tiesto
Daarna weer de technotent in naar Dave Angel.....wooei dat was vet zeg, lekker harde techno, wel veel hetzelfde voor mn gevoel maar zeker wel vet. (volgens mij hebbik hier Bellie nog gezien maar dat weet ik niet zeker) Verder nog stukkie Lab 4 gezien....Yoji vond ik errug vet (maar ook hier erg druk)....zieke gozer iig . Op het eind nog ff Marc van Dale gehoord. Had Montana helaas gemist , had het idee dat ze daar eerder waren gestopt dan op het papiertje stond, maar dat kannik ook fout hebben.

Maar goed, alles bij mekaar VET feest, jammer van de meeting en de reis was voor mij beetje klote (staan in de trein enzo). Bus was wel goed geregeld . Muziek was vet en de lokatie was ook super

Posted by kolkiewolkie on Jun-30-2002 20:11:

And we are back for part 2

We schrijven 2.00 am. EINDELIJK ga ik tiesto horen. Ik heb hem tot nu toe nog altijd weten te missen (thinks back @ tiesto exxclusive L ) en de verwachtingen zijn hooggespannen. Als hij opkomt een werkelijk ENORM gejuich, waaraan ik niet meedoe onder het mom: show me what you got first. Achteraf bleek dit niet ten onrechte want hij viel me echt VIES tegen L. Alleen the sounds of goodbye had ie er wel leuk ingezet, maar verder was het voor mij persoonlijk een zeer oninspirerende set. Ik had ook niet echt het idee dat het publiek helemaal los ging, want eigenlijk weinig supergrijnzende gezichten en het was ook niet zo dat de hele crowd op en neerging. Wel weer gejuich toen de MC sounds of dj tiestooooo riep, maar daarna zakte de hele boel weer in. Het kon me echt niet bekoren, en na 40 minuten had ik zoiets van: hmmmm, ik kan hier nog 2 uur blijven staan in de hoop dat het beter wordt of ik kan verder gaan rondkijken. Dr. Kuipers dus maar weer opgezocht en ook hij had het wel gezien, dus maar naar tom harding gegaan. Erachter gekomen dat TH ook niet helemaal mijn sound draait, dus nog maar ff het eind van don diablo meegepakt. Wel geinig, maar het pakte me wederom niet. Toen Emjay begon (met een onwijs brute bass trouwes, echt je haar ging er recht van overeind staan) klonk het wel geinig, maar ook hier zakte het in en het pakte me wederom niet�. toch maar weer naar tiesto heengegaan, maar daar was het helemaal stil! Ff gewacht en idd, het geluid was weggevalen, en de beste man kon weer opnieuw beginnen. Toen ook dit me niet aanstond maar weer verder naar de technohal gelopen (kweet niet wie daar draaide) met inmiddels UBERbrakke poten (dat heb je als je wel een beetje �moved� maar niet staat te springen). Was wel weer geinig, maar ik had te veel last van de poten, en deze keer �pakte� de sound me niet zoals het de 2 voorafgaande keren wel had gedaan. Om 4.00 kwam ik er dus achter dat ik 4 of 5 areas op rij had meegepakt die me niet aanstonden, en ik had GEEN zin meer om nog te wachten om yohi te wachten en ook niet meer op cor fijnegozer (ik bedoel, wie zegt dat ie netzo draait als de laatste keer, als ie in een progressive area staat). Op dit moment vermaakte ik me totaal niet meer, en de overige lui + meer ook niet (2 vriendinnen, dr. Kuipers, zusje kuipers, maat kuipers) dus maar weg gegaan� vanaf 2 uur had basicly niets me meer geboeid� op de parkeerplaats bood zon gozer me nog 10 euro om um naar twello te brengen� ff gedaan dus hehe.

WAT BEN IK BLIJ DAT IK GEEN 40 PLEURO NEERGELAPT HEB!

Uiteindelijke kosten waren erg laag trouwes, en daarom heb ik er niet zon beroerd gevoel aan overgehouden.
Overzichtje kosten:
Entree 5 pleuro
Drank: 11 pleuro
Parkeren: 3 euro
Iemand thuis brengen: min 10 pleuro
Totaal: 9 euro

Wat me meer tegenstaat is dat door de ietwat moeilijke invulling in de tenten de 2 introducees die ik bij me had zonder twijfel nooit meer meegaan L terwijl dat bij zoiets als qontact or so ongetwijfeld wel het geval zou zijn

Om aan te geven hoe �leuk� het was om 4 uur:

Vooraf zei ik dit: als jullie eerder weg willen, tell me, maar waag het niet voor 5 uur te komen
Om 4 uur ging het zo:
Zullen we naar huis gaan? (koor)
Ik: mijn idee

Kortom, het hele idee van een outdoorevent roelt (echt, als je op een verhoging stond kon je zoooooooo mooi over de massa heenkijken J , maar de invulling van de tenten vergalde voor mij een heleboel� flamen mag, boeit me niks

Tot zover. Ik ga niet gauw weer (zeg nooit nooit) weer naar een UDC feest� uitzondering van vrijkaarten daargelaten.

Posted by PatMcGroin on Jun-30-2002 20:55:

okay its time for me to throw in my 2 cents...

first of all....THANK YOU to you all!!!! you all were the reason for making impulz the best party i've ever attended....dutch people really know how to party and to make a person feel welcomed and one of their own....i really felt like all you guys were my brothers, or rather i was your brother because of how well you treated me!! thank you all!

if EVER any of you are in miami, you have a place to stay!! that the is only thing i can think of to return the hospitality that you all showed me!

i think i want to learn dutch now and move to holland, or atleast buy a summer home there or something and party with you guys more often!

<--- me all night and its all because of you guys! well i guess tiesto, guy, cor, and jean had a little bit to do with it too...but most of the credit goes to you guys!

Posted by Opti on Jun-30-2002 21:12:

quote:
Originally posted by PatMcGroin

<--- me all night

had some e?

Posted by Partyhardy! on Jun-30-2002 21:31:

Thumbs up Impulz Outdoor 2002

Wat een vette party zeg! Tering wat heb ik genoten! in ��n woord=> Geweldig!

We kwamen rond kwart over 11 binnen, toen rechtstreeks naar het open podium, de hardhouse area gelopen. Daar aan gekomen kom ik meteen Remy D & Mido tegen! slechts kort mee gesproken helaas. Toen liep ik nog geen 5 meter verder en kwam ik onwijs veel oude bekende partypeople tegen van Qlimax, Shockers, Trance Energy, etc. Erg gezellig dus en de sfeer was dus al meteen top. Sol Ray stond daar te draaien opgevolgd door Dave Randall wat zeer lekker inkomen was. Ik keek ook mijn ogen uit naar de vette lichten bij het podium, heel cool!

Toen kwam ik ineens Jappio & Lex tegen! Damn, wat heb ik een top avond met jullie gehad! echt suuuper gezellig! Toppers!
Samen met hun naar de progressive area gelopen voor de meeting. Guy Ornadel stond daar te draaien en ik persoonlijk kon wavy gravy zeer erg waarderen! Ontsettend leuk om iedereen weer te zien en even op de foto geweest. Relaxt met RV gekletst, nog gefeliciteerd!!!

Vervolgens het begin van Tom Harding, die opende met een waanzinnig lekkere tune! oh heerlijk gewoon! Waarna ik de begin drukte van Ti�sto ontlopen heb en binnen kwam toen Ti�sto "Accessive Rhythm -Activate" draaide! Ook "Three Drives - Carrera 2" & Solar Stone - Solarcoaster" vielen erg in de smaak bij mij! Orgasme 16 volgens mij, of niet Jappio?
Het hoogepunt van zijn set was voor mij toen hij Jericho - Personal Reflexion (Trance Mix) draaide! Wooo wat een heerlijk tune is dat toch!

Precies na dat nummer zijn we naar Yoji Biomehanika gegaan. Lekker stampen daaro! Nog even Cor Fijneman meegepikt en uiteindelijk ge�indigd met BK die een topnacht ten einde bracht! Wooo wat gaaf was het zeg! Ik houd wel van die festivals! en kan al niet wachten tot volgende week, Awakenings!

Posted by Donna on Jun-30-2002 22:07:

hahaha zelfs in een geschreven stukkie voel je de energie van t PH mannetje,jij bent gewoon een heel goed partybeest,respect 4 you

Posted by Partyhardy! on Jun-30-2002 23:29:

Thumbs up

quote:
Originally posted by Donna
hahaha zelfs in een geschreven stukkie voel je de energie van t PH mannetje,jij bent gewoon een heel goed partybeest,respect 4 you

thanks Donna! respect 4 you 2!

Posted by Opti on Jun-30-2002 23:48:

nu ik al die reports heb gelezen vindt ik t jammer dat ik niet ben geweest. Ik had iedereen wel (weer) willen zien en met de meesten die ik heb gemeet vermaak ik me altijd bijzonder goed dus t zou sowieso top zijn

Naja, heb ik weer iest om op te verheugen

Posted by PatMcGroin on Jul-01-2002 08:47:

quote:
Originally posted by Optimus

had some e?

actually....no..... lol

Posted by TranceFool on Jul-01-2002 09:47:

quote:

first of all....THANK YOU to you all!!!! you all were the reason for making impulz the best party i've ever attended....dutch people really know how to party and to make a person feel welcomed and one of their own....i really felt like all you guys were my brothers, or rather i was your brother because of how well you treated me!! thank you all!

if EVER any of you are in miami, you have a place to stay!! that the is only thing i can think of to return the hospitality that you all showed me!

i think i want to learn dutch now and move to holland, or atleast buy a summer home there or something and party with you guys more often!

<--- me all night and its all because of you guys! well i guess tiesto, guy, cor, and jean had a little bit to do with it too...but most of the credit goes to you guys!

haha this rocks man....very cool to hear this

Posted by Gurian on Jul-01-2002 10:09:

Nou mijn party report!!!

Ik ging om 11 uur weg van huis (met de fiets) en was om half 12 binnen. Eerst maar ff wat munten gaan halen want dan hoefden we dat de hele avond niet meer te doen. Eerst zijn we naar Dave Randall gegaan. Was wel lekker hard. Daarna een stukje van Graham Gold meegepakt maar toen begon Jean te draaien en zijn we hem gaan pleiten. Toch maar weer naar Randall gaan kijken en vervolgens nog een stukje van JP gehoord.
De meeting gemist omdat ik aan het eten was. Tegen half 2 ben ik richting de Blackhole tent gegaan omdat ik Tiesto wel eens live wilde zien. Uiteiderlijk begon Tiesto dan met draaien maar na ongeveer 50 minuten ben ik afgehaakt want het was mij te druk. ik kon me niet eens bewegen .
Toen maar ff bij Tom Harding gaan kijken, Die draaide opzicht wel lekker maar LAB 4 vondt ik echt een goede live act neerzetten. Vervolgens maar weer wat gaan eten (moet ook gebeuren he) en daarna weer helemaal naar de andere kant om naar yoji te gaan. Die draaide echt goed maar ja mn kameraden moesten weer ff gaan zitten want die hielden het niet vol. Dus maar de eerste de best container gepakt. Toen nog ff naar Cor Fijneman gegaan die ook goed draaide, de munten opgemaakt en vervolgens nog ff naar BK geweest en toen naar huis.
Al met al een geslaagd feestje

Posted by DjRV on Jul-01-2002 11:58:

quote:

im sorry i didn't meet you,but im glad you enjoyed it..the atmoshpere amongst the ta people was indeed very nice and it gave the party an extra dimension.If you ever visit another party here we have to meet each other

Posted by Jappio on Jul-01-2002 12:25:

Re: Impulz Outdoor 2002

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Toen kwam ik ineens Jappio & Lex tegen! Damn, wat heb ik een top avond met jullie gehad! echt suuuper gezellig! Toppers!

Zeker een topavond gehad weer onno Keb me zelden zo vermaakt!

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ook "Three Drives - Carrera 2" & Solar Stone - Solarcoaster" vielen erg in de smaak bij mij! Orgasme 16 volgens mij, of niet Jappio?

Bij mij weten was dat nummer 25 al

Zou voor de gein nog is een x een score bij moeten houden hehe, ik denk dat deze dan wel boven Qontact zou staan hehe, daar was ik pas vanaf 1 uur haha

Die volgt dan nog

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]