TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
effe bellen naar da nummer
FUCK in gesprek
dan maar smsen ! LEUK!
mijn telefoon is ook ooit zo eens plotseling verdwenen maar die is wel veranderd van sim kaart nummer was
0620586333
T is heel raar ja.. als je dat nummer belt lijkt t wel of er meteen opgehangen wordt..
Geen gehoor
Heb net gebeld. Maar krijg zo'n toontje alsof het nummer niet meer in gebruik is. Volgens mij is die gozer gek geworden.
Maar dan heeft Akira en zijn vriendinnen van hem z'n spullen nog niet terug.
Ik kreeg dit toontje te horen
zie attachment! hehe
| quote: |
| Originally posted by KillSwitch Ik kreeg dit toontje te horen zie attachment! hehe |
nways.. waarom neem je dat in godsnaam op??
Hehehe ja ik had mijn mic hier toch aan staan al en moest effe zeker weten of da wel hetzelfde was en ik had effe nix te doen hehe
wel irri dat je geen wv bestand kan attachen haha
HAHA, die zijn coole acties, ik ga ook meedoen!!!!!!!

...Telefoon gesprek...
Hehhehe die is leuk jaah !
Zo iemand verwachtte ik eigenlijk ook aan de telefoon toen ik dat nummer probeerde te bellen
Haha.. altijd leuk Henkie 
hier is nog een gesprekje... nog iets harder 
hahaha deze ownd zwaar ja! haha...
Haha ! enoRm goed henkie en moogwai ! Prachtig

Haha ik had ze allebei al is gehoord, maar altijd leuk. Hey die henkie heeft geplaats is eigelijk veel langer. Nog en minuut langer. Echt geweldig
Klopt ja
maar er kon niet meer ge upload worden
Na 60 keer probere 
looooooool!!!!!!

Ik ga i.i.g goed de dag in nu......jeezus Henkie..hahaha...jij bent echt debiel!!!!! Meer meer!!!!!! hihi
haha, dat is wat lijpe shit.
Ben jij dat zelf henk, op dat gesprekje?
grtz,
TNG
Nee volgens mij niet. Wij hebben hem hier op kantoor van de site van Patrick Kicken afgehaald. Maar daar kun je hem niet meer vandaan halen. Volgens mij heeft ie er problemen mee gekregen.
Is ook wel een beetje te begrijpen, maar hij blijft goed!!!
Hey iedereen bedankt voor het stalken van die ranzige STINKERD!!! hij neemt in ieder geval zijn GSM niet meer op hahaha dus dat is wel heel erg mooi 

Ik denk dat ie wel meer dan 1000 sms;jes heeft gehad in een paar dagen tijd dus dat is wel een record...ja verder is ie natuurlijk ook wel 1000x uitgescholden....
ANyway gisteren weer een dik uur op het burea gezeten wat natuurlijk weer erg erg saai was maar ja het moet van de verzekering dus dat is allemaal wel minder.Maar nogmaal bedankt he!!!








| quote: |
| Originally posted by Akira Hey iedereen bedankt voor het stalken van die ranzige STINKERD!!! hij neemt in ieder geval zijn GSM niet meer op hahaha dus dat is wel heel erg mooi ![]() ![]() Ik denk dat ie wel meer dan 1000 sms;jes heeft gehad in een paar dagen tijd dus dat is wel een record...ja verder is ie natuurlijk ook wel 1000x uitgescholden.... ANyway gisteren weer een dik uur op het burea gezeten wat natuurlijk weer erg erg saai was maar ja het moet van de verzekering dus dat is allemaal wel minder.Maar nogmaal bedankt he!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Akira Hey iedereen bedankt voor het stalken van die ranzige STINKERD!!! |
| quote: |
| Originally posted by tango haha, dat is wat lijpe shit. Ben jij dat zelf henk, op dat gesprekje? grtz, TNG |

| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Neej gelukkig niet.. ik ben wat meer literair begaafd ![]() Als iemand zegt "kankerlijer" zeg ik niet "ja jij ja" lol.. maar desalniettemin.. wat een top mp3tje! de volledige versie is nog leuker.. |
Haha dat stukje ja.. maar ik up em wel naar t eerstvolgende pubje..
maybe saampjes met MOH part 7
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Haha dat stukje ja.. maar ik up em wel naar t eerstvolgende pubje.. maybe saampjes met MOH part 7 |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Wat bedoel je met die laatste zin? Je weet toch inmiddels wel dat ik niet zo'n ster ben in dat soort termen. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.