TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »


Posted by KillSwitch on Jun-07-2001 16:00:

effe bellen naar da nummer
FUCK in gesprek
dan maar smsen ! LEUK!
mijn telefoon is ook ooit zo eens plotseling verdwenen maar die is wel veranderd van sim kaart nummer was
0620586333


Posted by Henkie_henk on Jun-07-2001 16:12:

T is heel raar ja.. als je dat nummer belt lijkt t wel of er meteen opgehangen wordt..


Posted by Robvef on Jun-07-2001 17:14:

Smoking ..umm..something Geen gehoor

Heb net gebeld. Maar krijg zo'n toontje alsof het nummer niet meer in gebruik is. Volgens mij is die gozer gek geworden.

Maar dan heeft Akira en zijn vriendinnen van hem z'n spullen nog niet terug.


Posted by KillSwitch on Jun-07-2001 18:07:

Ik kreeg dit toontje te horen
zie attachment! hehe


Posted by Henkie_henk on Jun-07-2001 19:14:

quote:
Originally posted by KillSwitch
Ik kreeg dit toontje te horen
zie attachment! hehe


LoL kreeg ik ook ja nways.. waarom neem je dat in godsnaam op??


Posted by KillSwitch on Jun-07-2001 19:18:

Hehehe ja ik had mijn mic hier toch aan staan al en moest effe zeker weten of da wel hetzelfde was en ik had effe nix te doen hehe
wel irri dat je geen wv bestand kan attachen haha


Posted by TranceFool on Jun-07-2001 19:18:

HAHA, die zijn coole acties, ik ga ook meedoen!!!!!!!


Posted by Henkie_henk on Jun-07-2001 19:38:

...Telefoon gesprek...


Posted by KillSwitch on Jun-07-2001 19:53:

Hehhehe die is leuk jaah !
Zo iemand verwachtte ik eigenlijk ook aan de telefoon toen ik dat nummer probeerde te bellen


Posted by moogwai on Jun-07-2001 20:07:

Haha.. altijd leuk Henkie

hier is nog een gesprekje... nog iets harder


Posted by Henkie_henk on Jun-07-2001 20:16:

hahaha deze ownd zwaar ja! haha...


Posted by Boss on Jun-07-2001 22:18:

Jester

Haha ! enoRm goed henkie en moogwai ! Prachtig


Posted by Dj Lex on Jun-08-2001 06:54:

Haha ik had ze allebei al is gehoord, maar altijd leuk. Hey die henkie heeft geplaats is eigelijk veel langer. Nog en minuut langer. Echt geweldig


Posted by Henkie_henk on Jun-08-2001 09:07:

Klopt ja maar er kon niet meer ge upload worden Na 60 keer probere


Posted by Miss Proximus on Jun-08-2001 09:44:

looooooool!!!!!!

Ik ga i.i.g goed de dag in nu......jeezus Henkie..hahaha...jij bent echt debiel!!!!! Meer meer!!!!!! hihi


Posted by tango on Jun-08-2001 10:22:

haha, dat is wat lijpe shit.

Ben jij dat zelf henk, op dat gesprekje?

grtz,
TNG


Posted by Robvef on Jun-08-2001 10:26:

Nee volgens mij niet. Wij hebben hem hier op kantoor van de site van Patrick Kicken afgehaald. Maar daar kun je hem niet meer vandaan halen. Volgens mij heeft ie er problemen mee gekregen.

Is ook wel een beetje te begrijpen, maar hij blijft goed!!!


Posted by Akira on Jun-08-2001 14:04:

Thumbs up

Hey iedereen bedankt voor het stalken van die ranzige STINKERD!!! hij neemt in ieder geval zijn GSM niet meer op hahaha dus dat is wel heel erg mooi

Ik denk dat ie wel meer dan 1000 sms;jes heeft gehad in een paar dagen tijd dus dat is wel een record...ja verder is ie natuurlijk ook wel 1000x uitgescholden....

ANyway gisteren weer een dik uur op het burea gezeten wat natuurlijk weer erg erg saai was maar ja het moet van de verzekering dus dat is allemaal wel minder.Maar nogmaal bedankt he!!!


Posted by Dj Lex on Jun-08-2001 14:48:

quote:
Originally posted by Akira
Hey iedereen bedankt voor het stalken van die ranzige STINKERD!!! hij neemt in ieder geval zijn GSM niet meer op hahaha dus dat is wel heel erg mooi

Ik denk dat ie wel meer dan 1000 sms;jes heeft gehad in een paar dagen tijd dus dat is wel een record...ja verder is ie natuurlijk ook wel 1000x uitgescholden....

ANyway gisteren weer een dik uur op het burea gezeten wat natuurlijk weer erg erg saai was maar ja het moet van de verzekering dus dat is allemaal wel minder.Maar nogmaal bedankt he!!!

Ja het blijft allemaal zeer vervelend.


Posted by Robvef on Jun-08-2001 14:51:

quote:
Originally posted by Akira
Hey iedereen bedankt voor het stalken van die ranzige STINKERD!!!


Geen dank. Het is alleen jammer dat dit moest gebeuren!!


Posted by Henkie_henk on Jun-08-2001 15:46:

quote:
Originally posted by tango
haha, dat is wat lijpe shit.

Ben jij dat zelf henk, op dat gesprekje?

grtz,
TNG


Neej gelukkig niet.. ik ben wat meer literair begaafd

Als iemand zegt "kankerlijer" zeg ik niet "ja jij ja" lol.. maar desalniettemin.. wat een top mp3tje! de volledige versie is nog leuker..


Posted by Dj Lex on Jun-08-2001 15:54:

quote:
Originally posted by Henkie_henk


Neej gelukkig niet.. ik ben wat meer literair begaafd

Als iemand zegt "kankerlijer" zeg ik niet "ja jij ja" lol.. maar desalniettemin.. wat een top mp3tje! de volledige versie is nog leuker..

ja aan het eind
Geweldig, moet je eigenlijk ook ff plaatsen Henk. Siedemieter op. hehe


Posted by Henkie_henk on Jun-08-2001 16:03:

Haha dat stukje ja.. maar ik up em wel naar t eerstvolgende pubje..

maybe saampjes met MOH part 7


Posted by Dj Lex on Jun-08-2001 16:23:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Haha dat stukje ja.. maar ik up em wel naar t eerstvolgende pubje..

maybe saampjes met MOH part 7


Wat bedoel je met die laatste zin? Je weet toch inmiddels wel dat ik niet zo'n ster ben in dat soort termen.


Posted by Blik on Jun-08-2001 16:27:

quote:
Originally posted by Dj Lex


Wat bedoel je met die laatste zin? Je weet toch inmiddels wel dat ik niet zo'n ster ben in dat soort termen.


ik snap die laatste zin eigenlijk ook niet helemaal, zal wel een of ander lollig mp3tje zijn


Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.