TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2009 - 2010
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »

Posted by MikeVee on Mar-03-2010 17:16:

Go Croatia!!!

gokje 2-3

Posted by FCB_Fanatic on Apr-08-2010 20:06:

t is al gedaan voor Standard, 3 keer scoren zie ik ze niet meer doen (toch niet zonder er zelf nog ��n binnen te krijgen)

Posted by Gladius on Apr-15-2010 14:06:

euh..:
Bondscoach Dick Advocaat heeft zijn contract als bondscoach met onmiddellijke ingang verbroken. Dat heeft de voetbalbond zopas meegedeeld. De Nederlanders was nog geen jaar aan de slag als trainer van de Rode Duivels.

Posted by De Geert on Apr-15-2010 14:30:

amai, ook een man van zijn woord...

Posted by MikeVee on Apr-15-2010 15:34:

Posted by Jasperovitsj on Apr-15-2010 16:05:

Muahaha

Ik denk dat De Keersmaecker meteen ook zijn C4 zal krijgen

Posted by djcresto on Apr-15-2010 16:42:

moest ik 10x zoveel kunnen verdienen in Rusland, ik was ook weg

Posted by Real on Apr-15-2010 16:45:

Uiteraard, maar denk eraan dat hij enkele weken geleden nog plechtig beloofde om bij de Duivels te blijven. Dit is wel erg grof van Advocaat.

Daarentegen, als ik onder dergelijke pipo's van de KBVB moest werken, ik zou mij ook niet prettig voelen.

Posted by pzK on Apr-15-2010 17:12:

Die Belgen in AZ moeten zich nu ook wel goed in hun vel voelen.

Posted by lievez on Apr-15-2010 21:03:

ik hoop dat ook, maar ik zie dat niet gebeuren....

de bond kennende...

Posted by FCB_Fanatic on Apr-16-2010 07:16:

Het geld dat hij in Rusland kan verdienen zal mooi zijn meegenomen, maar ik kan niet geloven dat Advocaat vooral daarom weggaat. Die kerel heeft al miljoenen zitten scheppen in zijn Zenit periode, en daarvoor zal hij ook niet slecht verdient hebben. Bij Rusland heeft hij gewoon meer kans op slagen en kan hij het veel verder brengen. De lafaard durft maw de uitdaging niet aan met Belgi� (en het amateuristische beleid zal ook niet geholpen hebben om hem hier te houden).

Wimots zal nu wel de opvolger van Advocaat worden. Geweldig toch! ... dan zullen we een bondscoach krijgen die nog totaal niets gepresteerd heeft op trainersvlak, buiten wat zitten aanmodderen in Schalke04 en STVV. ... maar t is ne Waal, dus de Waalse pers zal content zijn

Posted by Gladius on Apr-16-2010 09:29:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Wimots zal nu wel de opvolger van Advocaat worden. Geweldig toch! ... dan zullen we een bondscoach krijgen die nog totaal niets gepresteerd heeft op trainersvlak, buiten wat zitten aanmodderen in Schalke04 en STVV. ... maar t is ne Waal, dus de Waalse pers zal content zijn

Waarom denkt ge dat, gewoon omdat die assistent is nu? Aad de Mos mag het anders van mij wel proberen.

*zucht*

Posted by FCB_Fanatic on Apr-16-2010 10:02:

quote:
Originally posted by Gladius
Waarom denkt ge dat, gewoon omdat die assistent is nu? Aad de Mos mag het anders van mij wel proberen.

*zucht*

owv volgende redenen:
- omdat hij aanvaardbaar is aan Vlaamse en Waalse kant
- omdat hij heeft samengewerkt met Advocaat en dus dezelfde lijn zal (kan) verder zetten (zelf geloof ik er niet in dat hij dat effectief zou doen)
- omdat de bond zo kortzichtig is
- omdat Wilmots al jaren zit te vissen achter de post van bondscoach. Zijn aanstelling als assistent was gewoon een eerste stap richting de job
- financieel haalbaar wegens geen al te grote eisen en beschikbaar

blijkbaar is in de media ondertussen wel al verschenen dat hij het niet wordt. Ik zou het gewoon een typische keuze van de bond hebben gevonden . Beste keuze lijkt mij Gerets, maar die lijkt mij jammer genoeg niet haalbaar. Daarnaast heb je in mijn ogen weinig goeie opties.

Posted by Real on Apr-19-2010 13:50:

Posted by djcresto on Apr-24-2010 08:08:

quote:
Originally posted by Real

schitterend

Posted by Real on May-08-2010 18:30:

Ik ben gisteren ook nog eens naar Westel gaan zien. Helaas, Genk was veel effici�nter dan Westerlo, met als resultaat een overdreven 0-3.

Genk had wel een heel fanatieke aanhang bij, die mannen maakten nogal sfeer. Vergeleken met de spionkop van Westel (3-4 man?) is dat fameus de moeite.

Posted by FCB_Fanatic on May-08-2010 22:59:

man man man, wat een rotavond !!!!!!

Club gaat zwaar onderuit tegen een bende gevogelte en door die rottige play-offs missen ze ook nog eens het ticket voor de Champions League voorronde. Daarbij komt dan nog dat Bocholt vandaag de titel in het handbal heeft verloren en dat de volleybalploeg van Bocholt ook nog eens het beslissende duel voor promotie vandaag heeft verloren (en dat dan nog tegen een zwakkere ploeg).

veel erger kan een avond niet zijn

Posted by Jasperovitsj on May-09-2010 08:09:

Ge vergeet dan nog �berloser Stijnen die eerst een smerige fout op Coulibaly maakt, en daarna als een vliegende zot Ivan De Witte aanvliegt na de match

Posted by FCB_Fanatic on May-09-2010 09:27:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ge vergeet dan nog �berloser Stijnen die eerst een smerige fout op Coulibaly maakt, en daarna als een vliegende zot Ivan De Witte aanvliegt na de match

Coulibaly verdient niet beter, da's ��n van de vuilste spelers die op de Belgische velden rondloopt.

En De Witte is ne scheinheilige smeerlap. Als er iemand schuldig is aan heel die vete die al jaren tussen Club en Gent aan't sudderen is dan is het die kerel wel. Ge moet de artikels der ne keer op nalezen; die van Gent kunnen niet stoppen met altijd maar naar Club te verwijzen en verwijten te maken. Da's een gefrustreerd clubje omdat ze een grotere stad zijn maar in werkelijkheid nog niet aan de enkels komen bij Club qua palmares, supportersaantallen, ... T was gisteren een topduel voor de tweede plaats en nog zat dat stadion niet vol (en dat krijgt dan een nieuw en groter stadion).

Posted by Jasperovitsj on May-09-2010 10:14:

quote:
Coulibaly verdient niet beter, da's ��n van de vuilste spelers die op de Belgische velden rondloopt.

Mjah, al was het Hitler in eigen persoon, zo'n fouten zijn mijns inziens nooit goed te praten of te accepteren.

Posted by FCB_Fanatic on May-09-2010 10:29:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mjah, al was het Hitler in eigen persoon, zo'n fouten zijn mijns inziens nooit goed te praten of te accepteren.

ik was ook niet serieus

en ge moet u geen zorgen maken, Stijnen zal zijn 5 matchen schorsing wel krijgen (daar waar een andere speler van een andere club er maar 2 zou krijgen)

Posted by Config on May-09-2010 10:45:

Achter dat voorvalletje met De Witte zit toch wel meer. Nog maar eens een bewijs dat het bestuur daar nog altijd op semi-professioneel niveau staat.

Enfin, vanaf nu hebben we er nog 2 matchen bij in de competitie die extra geladen zullen zijn, leuk toch

Posted by FCB_Fanatic on May-09-2010 11:20:

blijkbaar heeft Stijnen geel gehad voor die fout op Coulibaly, dus zal't daarbij toch blijven

nu, gisteren hebben de mannen van Gent kunnen lachen, eenmaal ze in de CL voorronde staan zal't aan de rest van Europa zijn. Gent in Europa staat garrant voor veel tegendoelpunten

Posted by pzK on May-09-2010 12:34:

quote:
blijkbaar heeft Stijnen geel gehad voor die fout op Coulibaly, dus zal't daarbij toch blijven

nu, gisteren hebben de mannen van Gent kunnen lachen, eenmaal ze in de CL voorronde staan zal't aan de rest van Europa zijn. Gent in Europa staat garrant voor veel tegendoelpunten
als die gedachte je troost
Stijnen mag zich nu toch eens stilaan gaan bezinnen over zijn uitlatingen. :x

Posted by FCB_Fanatic on May-09-2010 16:09:

quote:
Originally posted by pzK
als die gedachte je troost
Stijnen mag zich nu toch eens stilaan gaan bezinnen over zijn uitlatingen. :x

tuurlijk is dat geen troost, t is gewoon zeer erg dat Club dit maar brengt in zo'n beslissende match. En Stijnen bezinnen? Er zijn spelers die al met v��l erger zijn weggekomen dit seizoen. Als ge dan bekijkt welke onnozele rode kaarten Club dit jaar gekregen heeft. Dat die andere spelers maar eerst eens bezinnen. Hij heeft trouwens groot gelijk dat hij daar zo op De Witte afvliegt. Dat is gewoon ��n van de grootste scheinheiligaards in het Belgisch voetbal (samen met colin). Hoe die de competitie zit te beinvloeden is ongekend en dat alles in het voordeel van zijn eigen ploegske.

Ik hoop in ieder geval dat die play-offs vlug afgeschaft worden. Ik was er al tegen voor er ��n minuut gespeeld was en het huidige seizoen heeft mij enkel gelijk gegeven; dit seizoen heeft enkel onrechtvaardigheid geschied. Vorige jaren was de competitie bovendien stukken interessanter dan dit jaar en toen was er van play-offs totaal geen sprake. Het seizoen is gewoon veel te lang nu en die midweekmatchen steken enorm tegen.

Wat Gent betreft is het gewoon zeer spijtig voor het Belgische voetbal dat zo'n ploeg CL voorronde gaat spelen. Brugge was al vrij kansloos om zich door die voorrondes te worstelen, laat staan Gent. De feiten geven mij gewoon gelijk op dat vlak; van het moment dat Gent een iets of wat serieuze tegenstander tegen krijgt gaan ze met enorme cijfers ten onder (vb. Hamburg 8-2, Ajax 9-0, Roma 10-2). Meestal plaatsen ze zich maar net tegen niemandalletjes. Voor Gent zal het dus al een succes zijn als ze de eerste ronde van de Europe Leaugue halen. Al het goede wat Club, Anderlecht en Standard het afgelopen seizoen hebben opgebouwd zal het komende seizoen vergooid worden door Europese prutsploegjes als Gent, Cercle en Genk / STVV.

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »