TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »
| quote: |
| Originally posted by Remofski Bweeuurk. Ik denk dat ik gewoon twee dagen naar de Q-Dance ga. |
| Originally posted by Remofski Bweeuurk. Ik denk dat ik gewoon twee dagen naar de Q-Dance ga. |
Oakey gaat ook nog eens proberen te komen.
lama zijn
| Originally posted by christina ofwel is dit een heel slecht gevoel voor humor, ofwel sluit ik me aan bij fcb_fanatic. |
Wat had ge nu gedacht? Dat ze Tomorrowland recht gingen houden enkel op Trance en de paar honderden fans die dit genre in Belgi� kent...?
Uiteraard niet, maar elk jaar schuift het toch meer en meer op richtng pukkelpop ed. Is dat zo een goede evolutie?
Euh... pukkelpop en co schuiven richting 'EDM' bedoel je
TL is enorm breed he
Live Nation gaat net artiesten voor Werchter en Pukkelpop exclusief houden, TL is meer open minded en er is voor ieder wat wils
Als ge onder edm muziek verstaat die electronisch gemaakt door acts als the subs, sos, ed kan je wel zeggen dat pukkeplpop opschuift. Maar uiteindelijk komen dat soort acts toch voornamelijk aan de bak in de alternatievere, rockscene en hun typische podia's en mediakanalen.
Kijken we bijv. naar de uitzendingen van stubru verleden jaar zien we toch enkel een zeer beperkte weergave van het hele TL gebeuren: wat house en electrotoestanden van artiesten die eveneens op pukkelpop/dour/... staan of reeds lang stonden aangevuld met guetta popmmuziek. Dit is geen correcte,weergave maar het lokt het jaar nadien wel een massa bezoekers die tussen werchter en pukkelpop naar TL komen.
die komen niet omdat TL breed en openminded is, maar omdat hun gehypte artiesten er staan.
| Originally posted by MikeVee maar het lokt het jaar nadien wel een massa bezoekers die tussen werchter en pukkelpop naar TL komen. die komen niet omdat TL breed en openminded is, maar omdat hun gehypte artiesten er staan. |
dus voor ieder wat wils
stubru heeft zen publiek, en dat publiek moet geen 'a state of trance'
als je geen stubru wil luisteren, zet je wat anders op he
als je stage X niet goed vindt, dan ga je naar stage Y
vind je geen enkele stage goed, blijf dan thuis 
| Originally posted by FredNova dus voor ieder wat wils |

stubru heeft zen publiek, en dat publiek moet geen 'a state of trance' |
als je geen stubru wil luisteren, zet je wat anders op he als je stage X niet goed vindt, dan ga je naar stage Y vind je geen enkele stage goed, blijf dan thuis |
't Is tof dat TL elk jaar meer en meer bezoekers trekt, 't is alleen minder tof dat dat volk een soort eenheidsworst wordt dat alleen naar de Main trekt en voor de rest alle wegen verstropt.
Besteed niet alle budgetten aan de David Guettas van de wereld die muzikaal toch geen enkele meerwaarde vormen daar, maar enkel een publiekstrekker zijn.
Ach misschien ben ik gewoon cynisch over de richting(en) waar EDM naartoe evolueert...
Boekt gewoon nog wat Anjunabeats-artiesten naar dat ASOT-tentje en ik zal stoppen met zagen. Kan ik wat nostalgisch wentelen in mijn eigen kleine, maar kwalitatieve niche-tentje.
| Originally posted by Remofski Boekt gewoon nog wat Anjunabeats-artiesten naar dat ASOT-tentje |
| Originally posted by FenixStyle En die mensen blijven meestal het ganse weekend gewoon aan de main-stage plakken, aangezien daar voornamelijk de 'gehypte' namen staan. Er is dus toch niet echt een probleem? Laat de mainstage met bijhorende namen en publiek gewoon links liggen, en zoek een van de vele kleinere stages op waar er wel genoeg namen te vinden zijn die er niet enkel staan omdat ze een hype zijn. |
| Originally posted by Remofski Boekt gewoon nog wat Anjunabeats-artiesten naar dat ASOT-tentje en ik zal stoppen met zagen. Kan ik wat nostalgisch wentelen in mijn eigen kleine, maar kwalitatieve niche-tentje. |
| Originally posted by FredNova lol |

Jaytech is ��n van de weinige anjuna's die ik wil zien ja.
Het merendeel van de rest, bwa, eentonig imo :x
| Originally posted by Remofski Boekt gewoon nog wat Anjunabeats-artiesten naar dat ASOT-tentje. Kan ik wat nostalgisch wentelen in mijn eigen kleine, maar kwalitatieve niche-tentje. |
| Originally posted by Remofski Boekt gewoon nog wat Anjunabeats-artiesten naar dat ASOT-tentje en ik zal stoppen met zagen. Kan ik wat nostalgisch wentelen in mijn eigen kleine, maar kwalitatieve niche-tentje. |
| Originally posted by Config Ja natuurlijk is het te mainstream geworden de laatste jaren, maar ik melk daar niet over, want als ik aan mijn stage sta heb ik daar TOTAAL geen last van. |
| Trance vibes keep on coming: GARETH EMERY To say Gareth Emery has had a good year would be a vast understatement. Over the past twelve months, the popularity and buzz surrounding the young Brit reached explosive proportions, culminating in him being voted no.9 in 2009�s definitive DJ Mag Top 100 poll: one of only a handful of DJs to crack the world�s top ten before the age of 30. Was this down to producing pure club anthems like Exposure and Metropolis alongside stunning remixes for Armin van Buuren and Above & Beyond, all of which led to him spending more time at the top of Beatport�s trance chart that any other artist in �09? Maybe it was the launch of his new Garuda label and club night, responsible for selling out Manchester�s iconic Sankeys club four times in a row whilst releasing his critically acclaimed compilation �The Sound Of Garuda�. Or perhaps it was the sheer amount of people he played to, banking half a million air miles travelling to over one hundred gigs at some of the world�s finest clubs and festivals. Whatever the reason, one thing is for certain: he�s on fire like never before. |
hopelijk is hij deze keer wel beter dan twee jaar terug 
ik wacht al vol ongeduld op de negatieve scheet van remofski
| Originally posted by christina danku frednova! |
Nu moogde nog is aan mij denken h� Fred