TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- "Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
nou uh Welcome dan maar 
ennnnuh nu niet meer weggaan alst nivo laag is dat doet ur niet toe
hoge nivo's kan jij die wel bijbene dan ? 
| quote: |
| Originally posted by TrAnCeNeVeRdIe nou uh Welcome dan maar ![]() ennnnuh nu niet meer weggaan alst nivo laag is dat doet ur niet toe hoge nivo's kan jij die wel bijbene dan ? |
hmmz... /me drinkt geen bier neej, breezers gaan der ook wel in jah
maar doe tog maar Smice
en ik snap je hint ook wel 
Welkom heren en veel plezier hiero, vergeet niet de regels door te lezen anders zullen de heren moderators je een pak rammel geven 

| Originally posted by Flipper01 Welkom heren en veel plezier hiero, vergeet niet de regels door te lezen anders zullen de heren moderators je een pak rammel geven ![]() |
| Originally posted by Teal'k Ja.. Ik ben een tijdje weg geweest omdat het gemiddelde niveau echt.. mja.. behoorlijk LAAG was.. maar ziet er nu weer okay uit.. Tanx 2 the mods! |
| Originally posted by TrAnCeNeVeRdIe hmmz... /me drinkt geen bier neej, breezers gaan der ook wel in jah maar doe tog maar Smice en ik snap je hint ook wel |
| Originally posted by kolkiewolkie kheb zon vermoeden dat je nog heeeeeel veel spijt van die naam gaat krijgen, maar toch welkom |
| Originally posted by kolkiewolkie kheb zon vermoeden dat je nog heeeeeel veel spijt van die naam gaat krijgen, maar toch welkom |
| Originally posted by Flipper01 Maar jah, hij is 14 jaar en zit dus helemaal in de BrEeZaH cUlTuUr |
Ken m al wat langer via IRC maar moet zeggen dat ik wel eens irritantere personen van ongeveer die leeftijd heb meegemaakt.
Maar het is best een kromme nick name zo ja. Gewoon TnD was beter geweest.
Tranceneverdie, stuur Swamper effe een PM zodat hij je naam ken veranderen.
Dit zal je hele leven achtervolgen....Breezah-addict 
Ik snap dus niet echt wat er nou zo fout is aan zijn naam eerlijk gezegd
Misschien is t omdat ik die naam al zo lang zie enzo maar ik weet t niet. TnD klint wel wat beter maar ja 
| Originally posted by miki0 Ik snap dus niet echt wat er nou zo fout is aan zijn naam eerlijk gezegd |
| Originally posted by New Wave Tranceneverdie, stuur Swamper effe een PM zodat hij je naam ken veranderen. Dit zal je hele leven achtervolgen....Breezah-addict |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Swamper doet daar niet meer aan! |
Hihi ![]()
NOG een nieuwkomer hiero, ik zal me ook maar ff voorstellen.
Hallooo, ik ben Sander (16 jaar) toekomstige DJ :P ben nu nog wat aan het prutsen maar doe steeds meer mijn best.
Ik ben al 4 jaar tranceliefhebber en hoop ook mijn deeltje aan het forum bij te dragen.
(w00t dat was ff mooi gesproken he? :P)
| Originally posted by Slizer (w00t dat was ff mooi gesproken he? :P) |
Welkom 
Nou, zal ik me dan ook maar ff voorstellen
?
Naam: Roger
Leeftijd: afgelopen maandag alweer 24 jaar geworden
Beroep: Systeem ontwikkelaar
Ik kom al meer dan een jaar op TA, maar ik heb eigenlijk nooit echt naar de forums gekeken. Toen ik hoorde dat er bekenden waren, ben ik toch maar es gaan kijken. Ik ben de neef van Three 'o Three en verder ken ik Tijs08, Dj Lex en total woot. Er zit hier nog iemand die ik ken, maar daar weet ik de username nog niet van
.
M'n favoriete muziek is trance.
Joh ? |
.
) en toen ben ik zelf ook maar eens gaan klooien met wat melodietjes. De laatste drie jaar heb ik er vrijwel niets meer aan gedaan maar ik ben van plan om het weer op te pakken. Ditmaal alleen wel met midi ipv al die wav-files.
).
Welkom!
En misschien zie ik je zaterdag ff.
| Originally posted by Cadmium Er zit hier nog iemand die ik ken, maar daar weet ik de username nog niet van . |
ga je nog mee naar Qontact met ons?
| Originally posted by !_PeTrUs_! Welkom! En misschien zie ik je zaterdag ff. |
.| quote: |
| Originally posted by PartyHardy! Waaaaaat? mijn username een beetje vergeten!! ga je nog mee naar Qontact met ons? |
. Ik ga niet mee naar Qontact trouwens
. Ze hebben me overgehaald om in Oud-Beijerland te blijven.
| Originally posted by Cadmium Ik ga niet mee naar Qontact trouwens . Ze hebben me overgehaald om in Oud-Beijerland te blijven. |
| Originally posted by Cadmium Ze hebben me overgehaald om in Oud-Beijerland te blijven. |