TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meer SENSATION info...
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
Een keer raden!!!
Voor wie het niet weet (TMF dus)
Hoe laat wordt het nou eigenlijk uitgezonden??? Zal wel om 22:00 zijn in The DJ's....
Zal wel van 22:00 tot 24:00 tapen ofzo, ff kijken en die band ritueel verbranden 
Volgensmij begon het om 2100 uur tot 2200 uur.
The main theme is Rank 1 - Many miles too soon!
quite obvious!
You can hear it on www.sensation.nl
| quote: |
| Originally posted by Rudy The main theme is Rank 1 - Many miles too soon! quite obvious! You can hear it on www.sensation.nl |
| Originally posted by Rudy The main theme is Rank 1 - Many miles too soon! quite obvious! You can hear it on www.sensation.nl |
| Originally posted by Nastra Azzurro Yo RUUD je mag best Nederlands praten hier LOL |
En bovendien heet ie nu Such is Life 
wie verzint die namen eigenlijk? Ze brengen hem nu uit onder Such is life, dus dat zullen ze zelf wel bedacht hebben. Maar wie heeft ooit many miles too soon bedacht?
Rank 1 zelf niet, want die hebben hem niet uitgebracht met die naam.
Lekker TMF kijken vanavond 
Wat zijn we toch doorsnee TMF kijkertjes hier met z'n alle he 
| Originally posted by Nastra Azzurro Yo RUUD je mag best Nederlands praten hier LOL |

! Foutje!
| Originally posted by Rudy Euhm..........ja....ik was denk ik ff de weg krijt ![]() ! Foutje! |
haha
gaat weer lekker rud! de weg "kRijt" zijn, haha.
| Originally posted by mpost wie verzint die namen eigenlijk? Ze brengen hem nu uit onder Such is life, dus dat zullen ze zelf wel bedacht hebben. Maar wie heeft ooit many miles too soon bedacht? Rank 1 zelf niet, want die hebben hem niet uitgebracht met die naam. |
), die met z'n porsche tegen een boom was gereden. De titel lijkt me dan logisch bedacht aangezien hij waarschijnlijk iets te vroeg dood is gegaan...
De theme is WEL many miles too soon, niet such as life, en het is niet dezelfde plaat!
BTW, ze willen dat iedereen in het wit gaat omdat op de begrafenis van Miles ook iedereen in het wit was! De hele party is eigenlijk een dedication to Miles Stutterheim!
| Originally posted by Rudy De theme is WEL many miles too soon, niet such as life, en het is niet dezelfde plaat! BTW, ze willen dat iedereen in het wit gaat omdat op de begrafenis van Miles ook iedereen in het wit was! De hele party is eigenlijk een dedication to Miles Stutterheim! |
helderheid
1: wat die titel betreft, such is life, zo is de many miles too soon plaat op napster te vinden. 1 of andre kneus heeft many miles too soon zo genoemd en zo is die dus verspreid geraakt op napster met de naam such is life.
2: wat betreft de kleding, dat iedereen in het wit moet komen is denk ik aan de ene kant een eerbetuiging aan miles (mbt de begrafenis) en aan de andere kant ook zodat ze er een show op kunnen projecteren.
nog een uurtje of 4, dan weten we de line-up!!!!!!!
yess...
hoooooi
Ik kan echt niet meer wachten. Ik had gehoopt dat ze de site eerder online deden. Zodat we al wat meer weten, maar het zit er volgens mij niet in.
Moet ik het nog tapen. Doe ik toch wel. Zal ook wel over voirig jaar gaan.
Anywayz, iedereen die naar Shockers gaat, veel plezier.
veel plezier op shockers!!
ik heb nog 2 VIP tickets, maar ik ga zelf niet.
Dus als iemand ze nog moet!?!?!
????!!!
"iemand die ze moet" ?
alsin: je geeft ze weg? hmz, hoezo ga je zelf echt niet dan en hoe kom je eraan?
hoooi
voor een leuk bod! Tussen de 50 en 100 piek ofzo (per stuk).
Ik heb ze gewonnen op internet. En ik wil zelf wel heel graag, maar dan ben ik morgen weer de hele dag dood. En ik moet leren voor m'n examen....en dat gaat dus wel ff voor!
Ik kan na me examen nog naar genoeg feesten......zoals Sensation (om maar weer ff ontopic te gaan)
| Originally posted by Rudy De theme is WEL many miles too soon, niet such as life, en het is niet dezelfde plaat! BTW, ze willen dat iedereen in het wit gaat omdat op de begrafenis van Miles ook iedereen in het wit was! De hele party is eigenlijk een dedication to Miles Stutterheim! |
LINE UP!!!!!!!
Ok hier dan eindelijk de line-up van Sensation 07-07-2001 in de Amsterdam ArenA.
Be part of the night, dress in white!
It is beyond everybody's imagination, it's a Sensation!
wie?? ik hoorde het niet
jean
rank 1 live
Marco V
Michel de Heij
geen buitenlandse DJs dus
En wat vinden we hiervan? Is dit 100 piek waard?
Voor mij wel! Want ik vind de show ook heel belangrijk.