TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie rookt er allemaal ?
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
| quote: |
| Originally posted by Chicane (_)____)____________)))~~~~~~~~~ |
Bedankt allemaal, ik heb nu wel een stok achter de deur, kan het nu hnatuurlijk niet meer maken om weer te gaan roken, wel handig dit...
Jij ook feli. Iris met je 2 weekies!,hoe lang blijf je zo giga opgefokt?, ik begin bij het minste al te vloeken en te tieren, heb op mijn werk een gipswand kapotgeschopt, oops 
| Originally posted by Eye-Riz zucht.... |
Ik wil jullie allebei veel suc6 wensen, maar dat lukt vast wel als ik zo jullie verhalen hoor

ok....bekenning...gvd ik weet dat petrus nu keihard moet lachen maar ik geef het toch maar toe....blowen is niet gelukt ik heb er nu weer een in de fik staan
roken ga ik toch maar wel proberen...
edit en morgen boekje kopen
AHH SLECHT ZEG, NUAL?!?!?!
WATJE!!!!

ja kweet ut schaam me kapot
kdacht dat je dat boek vorige week ging kopen??????
THC: OPNIEUW beginnen!!!! hup!!! je kunt het, daar twijfel ik niet aan! jij bent zeker weten sterker dan je denkt, dus probeer gewoon nog eens. Iedereen maakt wel eens een foutje. Alleen maak je een grote fout als je opgeeft, want dat is niet nodig.
en als je zonodig wil blowen, rook dan een pijpje met alleen wiet of hasj (word je trouwens ook niet meer stoned, maar meer high, veel fijner dus!)!! Laat die nicotine nou weg, anders kom je ook niet van het roken af, je blijft jezelf voeden met nicotine!
Mental Eye-Coach 
Op werkdagen te bereiken tijdens kantooruren
schriftelijke sessies: gratis
indien hopeloos geval, dan met doorverwijzing mondelinge sessie mogelijk op afspraak (1-to-1 sessie � � 150 per keer)

ik was afgelopen maandag 4 maanden gestopt...en nu nog steeds 
we kunnen deze draad herdopen tot: kom op je kunt het draad!!

kom op thc, je kunt het (serieus, zolang je het zelf gelooft en echt wilt!)
Ik weet het mastah...ik was in de stad...glad vergeten...maar moet morgen toch weer naar de stad om pijpje te halen, ik heb nl vorrige week als afscheid een joint gedraait om alles op te maken zonder tabak...niet te roken!
Heb dus pijp(wil geen tabak meer) nodig en studieboek, als ik m'n huiswerk heb gemaakt stuur ik wel een pm naar je coach, kan je me overhoren
Me personal mental Eye-coach....stoer!
Goed hoor prox! erg knap van je...sigaretten hoop ik ook wel vanaf te blijven, lukt me al aardig deze week
Wel geinig dit...dit was waarschijnlijk wel anders gegaan als alles nooit had gepost.
| Originally posted by T.H.C. ok....bekenning...gvd ik weet dat petrus nu keihard moet lachen maar ik geef het toch maar toe....blowen is niet gelukt ik heb er nu weer een in de fik staan roken ga ik toch maar wel proberen...edit en morgen boekje kopen |
| Originally posted by Eye-Riz THC: OPNIEUW beginnen!!!! hup!!! je kunt het, daar twijfel ik niet aan! jij bent zeker weten sterker dan je denkt, dus probeer gewoon nog eens. Iedereen maakt wel eens een foutje. Alleen maak je een grote fout als je opgeeft, want dat is niet nodig. |

kijk, van types zoals jij zakt de moed je bij voorbaat natuurlijk al in de schoenen... mensen die dat soort dingen zeggen, zijn vaak nog de ergste in hun soort 
ik geloof in THC. Nou moet hij nog in zichzelf gaan geloven. En dat zijn vrienden hem niet geloven is triest, maar daar is overheen te komen 
Ja petertje...daar zakt inderdaad de moed van in je schoenen....gisteravond, hij trok me aan m'n oren naar de peukenoutomaat, gooide wat raars in mijn cola en schreeuwde EN NU FEESTEN GVD!! ...tja wat moet je dan
Annyway boek gekocht, ben al op de helft staat idd veel in dat ik al wist, ben wel benieuwd naar de rest hij belooft wel veel, bijv. dat je zonder moeite kan stoppen, geef toe coach...jij hebt nu toch ook nog wel eens moeilijke momenten? (na het eten)
| Originally posted by Eye-Riz kijk, van types zoals jij zakt de moed je bij voorbaat natuurlijk al in de schoenen... mensen die dat soort dingen zeggen, zijn vaak nog de ergste in hun soort ![]() ik geloof in THC. Nou moet hij nog in zichzelf gaan geloven. En dat zijn vrienden hem niet geloven is triest, maar daar is overheen te komen |
"Go talk to the hand!"
| Originally posted by T.H.C. hij belooft wel veel, bijv. dat je zonder moeite kan stoppen, geef toe coach...jij hebt nu toch ook nog wel eens moeilijke momenten? (na het eten) |

wow...dit moet ik even uitprinten, ben nl de komende dagen als een kluizenaar afgezonded van het internet, en nu dringt er niet zoveel door in m'n hoofd...moet eerlijk toegeven dat ik dit boek als een excuus heb gebruikt om gister toch maar te gaan roken, hij schrijft nl dat als je rookt je door moet roken tijdens het lezen van het boek, erg slap van me om die week weg te gooien, maar pakje heb ik al weer weggegeven aan petrus.
| Originally posted by Eye-Riz enne Petertje: |
gewoon gaan nagelbijten, dat helpt vast wel 
| Originally posted by T.H.C. wow...dit moet ik even uitprinten, ben nl de komende dagen als een kluizenaar afgezonded van het internet, en nu dringt er niet zoveel door in m'n hoofd...moet eerlijk toegeven dat ik dit boek als een excuus heb gebruikt om gister toch maar te gaan roken, hij schrijft nl dat als je rookt je door moet roken tijdens het lezen van het boek, erg slap van me om die week weg te gooien, maar pakje heb ik al weer weggegeven aan petrus. |

gewoon lolly's eten dat help misschien wel 
maar niet van die kleur dingen die zijn echt goor!!
maaruh wouter je moet gewoon stoppen man 
Iris go!!

ik ben lekker op dreef
opp mijn werk gaat er morgen iemand stoppen. die heb ik ook al mentaal voorbereid, kan mijn lol niet meer op
heb mijn roeping gevonden!
| Originally posted by Eye-Riz ik ben lekker op dreef opp mijn werk gaat er morgen iemand stoppen. die heb ik ook al mentaal voorbereid, kan mijn lol niet meer op heb mijn roeping gevonden! |