TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only - Review!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
| quote: |
| Originally posted by Optimus en ik had me ook op een gegeven moment HONGER, tjezus, wat smaakte die kipsandwich van de Burger King goed zeg om 12 uur 's middags ![]() en kan me nog wel de laatste platen herinneren ![]() de allerlaatste was Universal Nation ![]() en de op een na laatste was Jan Johnson - Skydive |
| Originally posted by Optimus ha cool dat je zo enthousiast bent kolkie ![]() en ik had me ook op een gegeven moment HONGER, tjezus, wat smaakte die kipsandwich van de Burger King goed zeg om 12 uur 's middags ![]() |

| Originally posted by New Wave jajajaja, dat menutje was wel errug fijn om te zien. Vooral die dubbele wopper met kaas ![]() wat sdtaan jullei allemala gaar op die pics....niet te geloven zeg.......... |
Flex report man 
Kan er ook met mn kop nie bij dat er mensen al weggaan als er nog 4 uur te gaan is.. 
Maareh next Armin Only ben ik erbij (als Q-dance dan maar geen bruut feest gaat organiseren...
)
| Originally posted by Dr. Kuipers Kan er ook met mn kop nie bij dat er mensen al weggaan als er nog 4 uur te gaan is.. ![]() |
)
Re: hier is ie dan
| Originally posted by Chicane Ei, dit ben ik tijdens Armin S�o�l�o�: |

| Originally posted by kolkiewolkie 2: off. Eau-danser met een veeeeeeeeeeeels te strakke pants aan waardoor zn stijve leuter zichtbaar was *BLECH! * . |
(of was ut nou kolkie die dat zei???)
| Originally posted by Optimus |

Re: hier is ie dan
FF de complimentjes aan Kolkie,
we hebben er even op moeten wachten, maar dan is hij d'r toch uiteindelijk, superverslag!
Had ook graag meegewild, maar ja, Dubbink wil z'n tentaampjes ook graag halen. Helaas ging er dan wel een superavond aan m'n neus voorbij
Dan maar nagenieten op 7 uur Armin als Mp3.....(kom op Blik, sharen dat ding!
)
| Originally posted by kolkiewolkie Ik kan me nog vaag herinneren dat armin o.a. orange theme draaide, en eveneens (maar al eerder) pulsar � cloudwalking (dubbink, DOWNLOADEN DAT DING!) en zon plaat waarop airwave nogal wat commentaar heeft gekregen dat die zoveel op die remix van revelation leek. Iig HEERLIJK SPUL allemaal!! |
| Originally posted by Optimus hoer, zeur niet jij zag er net zo vertieft uit als ik toen we in de Burger King zaten |

Voor degenen die de set nog niet hebben, je kan hem downloaden op: http://www.music-eternity.4-all.org
I love it!!!
| Originally posted by Flipper01 Wie staat daar helemaal rechts?? De rest van de koppen ken ik wel.. |
) Die nerd post hier een btje weinig maar is echt een topgast 
Re: Re: hier is ie dan
| Originally posted by eieregooie Access: "Kijk *wijs*, ik heb Sjinees al gevonden." |

| Originally posted by Flipper01 Kan ik ook ergens die foto's van New Wave bekijken???? |
| Originally posted by Jappio Das Dave a.k.a. Three O'three (ta ) Die nerd post hier een btje weinig maar is echt een topgast ![]() Keb zin in Capital!! |
!! altijd samen (stappen) en altijd helemaal
| Originally posted by tijs08 inderdaad! Das mijn beste maat !! altijd samen (stappen) en altijd helemaal |

| Originally posted by Flipper01 DAMN, wat een heerlijke set heeft die Armin neergezet zeg!! Ik heb alles nu binnen en heb er echt van genoten hoor!! Ik denk dat ik er maar een paar cdtjes van ga fikken.. ![]() |
wat een geweldige set zeg!!
),
| Originally posted by Ruben_Dubbink Als ik nu had geweten wat voor tentamen ik vandaag gehad zou hebben, was ik meegeweest.....GRMBL GreetZ RubDub |
| Originally posted by kolkiewolkie wheheheheheh, dont say I didnt warn ya |

nou, eindelijk werkt vandaag mijn ADSL na vele weken wachten. Het eerste wat ik wilde doen is die set van armin downloaden. Maar op de link die hier ergens staat kan ik hem nergens meer vinden. Heeft iemand nog suggesties waar deze set te downloaden is??