TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Wanneer wordt je geflamed: - Als je 1 van de volgende nummers goed vind: Filterheads - Sunshine Renato Cohen - Pontape DK - Murder was the bass Tube tech - The end Monika Kruse - Latin Lovers Cave - Street carnival - Als je een hitjeskenner bent |
Hahahaha! 
| Originally posted by DJ_Massive oei Tim, nou pak je jezelf aan |
| Originally posted by New Wave Pik, jij hebt wel humor |
| Originally posted by New Wave Wanneer wordt je geflamed: - Als je 1 van de volgende nummers goed vind: Filterheads - Sunshine Renato Cohen - Pontape DK - Murder was the bass Tube tech - The end Monika Kruse - Latin Lovers Cave - Street carnival - Als je Jean niet kan waarderen - Als je van Hardstyle houd - Als je naar Trance Energy gaat - Als je pro ID$T bent - Als je een hitjeskenner bent - Als je hitjes koopt - Als je een grote smoel hebt Door Remy wordty je geflamed als: - Je iets op dit forum post - Hij je kop heeft gezien Veel plezier op dit forum |

| Originally posted by DJ_Massive een oud nederlandsch gezegde luidt: wie kaatscht kan de bal verwagchten |
je bent scherp vandaag
| Originally posted by New Wave Wat een wijsheid van Mark vandaag zeg je bent scherp vandaag |
| Originally posted by New Wave Originally posted by New Wave Wanneer wordt je geflamed: - Als je 1 van de volgende nummers goed vind: Filterheads - Sunshine Renato Cohen - Pontape DK - Murder was the bass Tube tech - The end Monika Kruse - Latin Lovers Cave - Street carnival - Als Tim vind dat je Jean niet kan waarderen - Als je volgens Tim van Hardstyle houdt - Als je zonder Tim naar Trance Energy gaat - Als je anti Tim en pro ID$T bent - Als je volgens Tim een hitjeskenner bent - Als je nummers koopt waarvan Tim vindt dat het hitjes zijn - Als je een grote smoel hebt tegen Tim Volgens Tim wordt je door Remy wordt je geflamed als: - Je iets op dit forum post - Hij je kop heeft gezien Veel plezier op dit forum |
| Originally posted by DJ_Massive ik moet jou gewoon 1 stap voorblijven |
Dat is je na 2 jaar eindelijk gelukt ouwe 
Originally posted by New Wave Dat is je na 2 jaar eindelijk gelukt ouwe ![]() Ik ben der gewoon helemaal sprakeloos van |
En nu weer ff on topic 
Markie, ga weer eens feesten man!
| Originally posted by SnuggLe En nu weer ff on topic ![]() Markie, ga weer eens feesten man! |
wat een spam topic 
ik zit nu in NYC na een 7 uur durende vlucht (business class hehe) en vrijdag gezellig met ome paul feesten in de Roxy!
wooot!
| Originally posted by jp wat een spam topic ![]() ik zit nu in NYC na een 7 uur durende vlucht (business class hehe) en vrijdag gezellig met ome paul feesten in de Roxy! wooot! |
Werken is een vies woord 
Vanavond hebben we afgesproken met mensen van Mute (PvD's platenmaatschappij in de US) in een cafe tegenover de Roxy en dan gaan we met de hele crew naar binnen.
Ik ben benieuwd wat de nacht gaat brengen 
lucky u
Hallo TA's
Eindelijk heb ik me dan aangemeld. Een paar jaartjes te laat, maarja.
Favoriete DJ's/producers:
Armin van Buuren
Gabriel & Dresden
Markus Schulz
Gitelman en Martinez
Lange
Pulser
Ti�sto
Ferry Corsten
Misja Helsloot
Scott Bond
James Holden
Zie een aantal van jullie vast wel in de Asta bij Armin Solo.
Lynxx
Naar de ta-meeting komen dan Lynxx!=> Om 00.30, rechts voorin bij de dj! 
| Originally posted by Lynxx Hallo TA's Eindelijk heb ik me dan aangemeld. Een paar jaartjes te laat, maarja. Favoriete DJ's/producers: Armin van Buuren Gabriel & Dresden Markus Schulz Gitelman en Martinez Lange Pulser Ti�sto Ferry Corsten Misja Helsloot Scott Bond James Holden Zie een aantal van jullie vast wel in de Asta bij Armin Solo. Lynxx |
| Naar de ta-meeting komen dan Lynxx!=> Om 00.30, rechts voorin bij de dj! |
Ok, hierbij zal ik mezelf ook ff voorstellen.
DjMorpheus, 19 jaar.
Kom uit Roosendaal, Noord-Brabant.
Ik draai samen met een maat van me (vormen samen TranceCourt).
Zelf draai ik nu ongeveer 1.5 jaar met vinyl (hiervoor half jaar cd�s). We hebben nog nie echt iets bereikt ofzo maar zijn goed op weg. Al doende leert men 
Vanaf 5 jan zijn we iedere dag van te week te horen op C-Dance. Dit zal niet veel mensen iets zeggen denk ik omdat de zender vooral actief is in Belgie.
Qua style draaien we hoofdzakelijk trance, met heel af en toe wat techno.
Want to know more? Just ask...
| Originally posted by DjMorpheus Ok, hierbij zal ik mezelf ook ff voorstellen. DjMorpheus, 19 jaar. Kom uit Roosendaal, Noord-Brabant. Ik draai samen met een maat van me (vormen samen TranceCourt). Zelf draai ik nu ongeveer 1.5 jaar met vinyl (hiervoor half jaar cd�s). We hebben nog nie echt iets bereikt ofzo maar zijn goed op weg. Al doende leert men ![]() Vanaf 5 jan zijn we iedere dag van te week te horen op C-Dance. Dit zal niet veel mensen iets zeggen denk ik omdat de zender vooral actief is in Belgie. Qua style draaien we hoofdzakelijk trance, met heel af en toe wat techno. Want to know more? Just ask... |
?
/me is ook hier aan komen waaien
En het bevalt me nog prima...
| Originally posted by arj1o1 tracklist van een set ? |
| Originally posted by Lynxx Hallo TA's Eindelijk heb ik me dan aangemeld. Een paar jaartjes te laat, maarja. Favoriete DJ's/producers: Armin van Buuren Gabriel & Dresden Markus Schulz Gitelman en Martinez Lange Pulser Ti�sto Ferry Corsten Misja Helsloot Scott Bond James Holden Zie een aantal van jullie vast wel in de Asta bij Armin Solo. Lynxx |