TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS - Nov 30th 2002
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
Echt waar hoor Rizzie!
/me vindt je tot de stoere vrouwen club behoren!
Bekroning vindt volgende NexuS plaats
He kolkie ik verwacht wel een vergoeding voor die foto's van nexus die je hebt gebruikt anders klaag ik je aan 
Het gastenboek groeit wel mooi vol net TAers na je oproep hier he iris 
had je dr maar bij moeten zetten dat dr copyright oid opzit

He die Eye-Riz,
ik had een vraagje.....
Zaterdag heb je rond ongeveer kwart voor 2 een klassieker gedraai...jah welke van de veel vraagje je je nu af....nou die ene met dat stuk je sprookje er tussendoor...Misschien van de efteling>>ja dat zijn een compleet gestoorde mafkees naast me 
Wat is de titel van die plaat en wie heeft die geproduceerd??
| quote: |
| Originally posted by Spinnin Jack He die Eye-Riz, ik had een vraagje..... Zaterdag heb je rond ongeveer kwart voor 2 een klassieker gedraai...jah welke van de veel vraagje je je nu af....nou die ene met dat stuk je sprookje er tussendoor...Misschien van de efteling>>ja dat zijn een compleet gestoorde mafkees naast me ![]() Wat is de titel van die plaat en wie heeft die geproduceerd?? |

Die's vetjes
De opnamen van mijn set zijn mislukt
Rechts hoor je bijna niet, bovendien hoor je die zoemtoon er dus echt de hele tijd doorheen.
Dat is dus ECHT een verbeterpunt van onze feesten
balen, want dit keer hadden we eindelijk eens een pioneer-huppeldepup tot onze beschikking, en heb ik speciaal plaatjes lopen draaien om daar maar zoveel mogelijk profijt van te hebben (die met een tikkeltje effect nog tien keer zoooooo lekker zijn!)
Spinnin Jack, ik ben op dit moment aan het beluisteren bij welke plaat ik dat sprookje er doorheen heb gegooid. Zodra ik het weet laat ik het je weten.
enne, bedankt voor de reacties, is echt heel leuk (negatief mag ook rustig hoor, het is vooral leuk om te lezen hoe mensen het ervaren hebben
)
Dat is een plaat op Platipus, van Art of Trance (jawel, ik ken zowaar een naam, mar dat komt omdat ik totaal Platipus fan was. Vroeger dan. Tijd geleden kwam er niet veel soeps uit, maar nu begint het weer aan te trekken volgens mij. Platipus had voor mij precies wat ik zoch in muziek: blijheid, gevoel, en niet al te simpel, en toch melodieus. Later werd het allemaal een beetje veel van hetzelfde en wel allemaal erg simpel. Nu dus weer beter 
Nu nog de titel van de plaat. Madagascar? Of was het juist de andere kant? Cactus? Ik niet meer weten... 
| Originally posted by Eye-Riz Dat is een plaat op Platipus, van Art of Trance (jawel, ik ken zowaar een naam, mar dat komt omdat ik totaal Platipus fan was. Vroeger dan. Tijd geleden kwam er niet veel soeps uit, maar nu begint het weer aan te trekken volgens mij. Platipus had voor mij precies wat ik zoch in muziek: blijheid, gevoel, en niet al te simpel, en toch melodieus. Later werd het allemaal een beetje veel van hetzelfde en wel allemaal erg simpel. Nu dus weer beter ![]() Nu nog de titel van de plaat. Madagascar? Of was het juist de andere kant? Cactus? Ik niet meer weten... |
Die heb ik ook
Alleen niet op Platipus, maar op Transk. Ik wist dat ik um ergens van kende
Maar zo te zien heeftie um niet... Kzal um wel ff voor je rippen sjaakie 
Volgens mij is alles van Art of Trance eerst op Platipus gereleased. Je doet er goed aan de Platipus albums eens te luisteren als je er van houdt. Waar ik helemaal verknocht aan ben, en wat ik nog steeds een van de grootste kanjers allertijden vind, is Red Herring van Union Jack. DAT nr heeft mij aan de house gekregen
(en in eenzelfde adem noem ik dan ook Two Full Moons and a Trout, ook van Union Jack, waanzinnig!)
ff ter info de plaat waar t om gaat draaide om 03:13 want daar heb ik natuurlijk wel ff nar gekeken..
misschien maakt dit t zoekwerk wat makelijker of ken je doorrekenen met je liveset erbij .. ook al is die mislukt .. SONDE trouwens!!
ik wilde m echt heeeeeeeeel graag hebben.. maar ik zal vast de enige niet zijn ..
mijn dank is groot !
Grtz Zip!
Ik wil best wel voor jullie de platen zo ongeveer op een cd'tje zetten die ik toen heb gedraaid. Maar een set terugrekenen kan ik niet, meestal weet ik echt niet meer precies wat ik heb gedraaid. Tenzij ik de platen toevallig allemaal achter elkaar weer terugzet in de volgorde. Maar dat gebeurt zelden 
als iemand ruimte op een server heeft, stuur ik het cd'tje wel toe.
trouwens, deze week komen de foto's van onszelf online. Tja, niet zo vlug als Frans, ik weet het, maar dat ligt aan mij. Ze staan nu alop de site als thumbnails, maar ik moet de foto's eerst nog bewerken voordat je ze in het groot kunt zien.
Voor jullie info trouwens: volgende Nexus is met koninginnenacht. (even kleine rustpauze voor ons!)
Iris... sjek je pm 
even geduld iris als het goed gaat heb ik hier een snelle verbinding wanneer het nieuwe jaar begint ongeveer 
als het een set onder de 50Mb is kan ik hem direct wel even voor je hosten hoor 
die linkergast is echt koel!
is ie al gestopt met roken?
| Originally posted by Optimus die linkergast is echt koel! ![]() is ie al gestopt met roken? |

| Originally posted by New Wave Jaaaa, met die breezer t-shirt ![]() Dat was inderdaad een hele relaxde gast! Wat doet die rechter klootviool daar op die foto...ken iemand die niet effe wegknippen!! |

Ah, bij nader inzien is het toch wel een lief schattig kereltje 
ik sta er ook nog tussen zag ik 
tijdens het afbreken van de garderobe 
| Originally posted by New Wave Ah, bij nader inzien is het toch wel een lief schattig kereltje |
| Originally posted by Flipper01 Nou.. |
| Originally posted by Optimus die linkergast is echt koel! ![]() is ie al gestopt met roken? |
koninginnenacht??
das wel n moeilijke keuze Iris, waar je ons (mij iig.) voor plaats, met n beetje pech moeten we dan dus kiezen tussen de 2 VETSTE feesten van t jaar 
grtz
WooT
| Originally posted by kolkiewolkie HEHEHEHE die dude sprak mij de laatste 2 feesten ook al aan.. tjong tjong wat is die altijd wappie zeg! altijd helemaal verbaasd dat ik clean ben en toch zo wakker enzo |
schattig he?)
| Originally posted by New Wave Ah, bij nader inzien is het toch wel een lief schattig kereltje |
Frans, ik heb het ook al tegen eieregooie gezegd: ik kan niet een cd in mp3 omzetten. Jij hebt al een cd, misschien dat jij het kunt doen? Is alleen niet wat ik dus heb gedraid op het feest, het is een relaxed zondagmiddaghangdagmetchocomelmuziekje. Vandaar de naam ChocoSunday.