TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- I. R. L
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by JayBee on Oct-15-2003 19:48:

quote:
Originally posted by Glorie
hehe... det e m�nga som envisas med att det h�r ska vara en t�vling... jag kan s�ga s� h�r.. Har man k�pt en kl�nning av mig, (som Pjox har gjort) ja, d� har man klart vunnit t�vlingen
tssssssss n� iof�rsig s� �r det kanske lite barnsligt att t�vla om det hehe men men om man �r lite sm�tt uttr�kad och v�ntar p� att n�got ska koka p� spisen eller n�tt och man inte har b�tte f�r sig �r det ju bara att barnsla sig lite.

Posted by dbl on Oct-15-2003 20:03:

quote:
Originally posted by JayBee
alts� jag �r lite ny-fik�n, varf�r s�ger du alltid "la" ? n�got jag missat eller?

det s�ger la alla... hehehehe

Posted by NooN on Oct-15-2003 20:29:

Jag har inte tr�ffat n�n av er.

Posted by Pjox on Oct-15-2003 21:17:

quote:
Originally posted by Glorie
Har man k�pt en kl�nning av mig, (som Pjox har gjort) ja, d� har man klart vunnit t�vlingen

hihi jag har vunnit.. eller inte

JayBee : om jag har tr�ffat dig borde du tr�ffat mig (Flicka som stod och krama p� Vizay innan ni skulle lira lite paintball)

Posted by dj_hysterix on Oct-15-2003 21:35:

quote:
Originally posted by Pjox

JayBee : om jag har tr�ffat dig borde du tr�ffat mig (Flicka som stod och krama p� Vizay innan ni skulle lira lite paintball)

hihih.,.dig har jag ox� tr�ffat..hih

Posted by Endre on Oct-15-2003 21:37:

hoppas p� att se er ALLA i link�ping f�r en maxxxad kv�ll

Posted by St_Andrew on Oct-15-2003 22:08:

Re: Mycke snack � lite verkstad grabbar

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fotnot: Personerna i min IRL lista �r signerade som trancEaddict medlemmar & s�nna som jag tr�ffat p� riktigt. Allts� IRL

hehe isf kan du faktiskt l�gga till mig p� den listan ox�, inte f�r att du prata med mig men du prata med min kompis som stod brevid mig (p� midway innan jag visste vem du var, annars hade jag ju h�lsat )

Posted by Pjox on Oct-15-2003 22:31:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
hihih.,.dig har jag ox� tr�ffat..hih

Ahaa

Posted by JayBee on Oct-16-2003 13:17:

quote:

ajuste, vad dum jag �r jag visste att det �r du som var pjox, det har jag vetat hela tiden men av n�gonanledning gl�mde jag att vi h�lsade p� paintballen, jag hadde mkt p� huvudet just d� s� kan f�rklara du blir genast addad p� min lista

Posted by JayBee on Oct-16-2003 13:20:

[IRL:8]

zamzon (tr�ffades vid baren p� weekender)

impulze (tr�ffades p� scenen med A&B )

dragonfly (Tr�ffades innan TA )

pjox (tr�ffades oxo vid samling av paintball fast pjox var dock ej med och spelade)

mindshooter (tr�ffades i stockholm vid samling av paintball)

treo (han bes�kte mig �ver helgen inf�r paitnball och devotion, tr�ffades f�rst p� t�g per�ngen )

Vizay (TA nummer 2 jag tr�ffade mitt i sthlm inf�r paintball bokningen)

Steve (den f�rsta TA jag tr�ffade, var p� weekender n�r orkidea spelade)

som omv�xling addar jag liten kort text p� varje person hur och vart jag tr�ffade dem

jag vill oxo till�gga att alla p� min lista har jag tr�ffat och pratat med (ingen typ "jag s�g X p� festen och fick h�ra efter�t att det var bertil")

Posted by Dragonfly_ on Oct-20-2003 10:20:

Hello!

Good god!
V�nder ryggen en vecka eller s� och missar en s�dan h�r kul tr�d... Pjox... om du var den tjejen som stod vid bilarna fr�mf�r Centralen den dagen det skulle spelas paintball, d� har jag faktist tr�ffat dig. Jag var den r�dh�riga lilla saken som satt mest med min kille p� v�r bilflak. Hoppas jag h�lsade p� dig?

Steve, du �r den enda som jag �r helt s�ker p� vem du var av alla jag tr�ffade. Och Mindshooter. Konstigt...s�g j�tte m�nga listor och n�stan inga som inkluderade jaybe. Finns det inga paintball deltagare med i det h�r? I s� fall �r jag ganska r�kt.

Hoppas jag f�r tr�ffa er igen, blir inte Halloween .
p.s. l�ste att det �r tydligen viktigt att kunna stava p� det h�r sajten�oh oh! Min word hittar inte svenska ordbok och ang�ende min hj�rna �ditto�.

Posted by JayBee on Oct-20-2003 13:53:

Dragonfly: ajuste jag m�ste adda dig oxo fy vad m�nga personer man gl�mmer bort om

ang�ende stavning s� tror jag det �r mest reveal,aendy och AC som bryr sig om s�nt. men f�r att vara �rlig f�rst�r jag inte det dom s�ger :P alts� jag kan l�sa deras ord men f�rst�r inte vad de s�ger i 3/10 fall och det �r ganska mycket �nd� :P de kanske pratar ett annat spr�k

Posted by Glorie on Oct-20-2003 17:03:

Cool

jag har tr�ffat TRE till fr�n forumet

men jag l�gger till dem efter lucia, d� jag f�rmodligen kommer kunna l�gga till n�ra fler weeeeeeeeeeeeeeee

Posted by reveal on Oct-20-2003 17:31:

quote:
Originally posted by JayBee men f�r att vara �rlig f�rst�r jag inte det dom s�ger :P alts� jag kan l�sa deras ord men f�rst�r inte vad de s�ger i 3/10 fall och det �r ganska mycket �nd� :P de kanske pratar ett annat spr�k [/COLOR]

det �r �msesidigt!

Posted by Aendy on Oct-20-2003 17:59:

quote:
Originally posted by reveal
det �r �msesidigt! :p

:)

Posted by Pjox on Oct-20-2003 20:19:

quote:
Originally posted by Dragonfly
Good god!
V�nder ryggen en vecka eller s� och missar en s�dan h�r kul tr�d... Pjox... om du var den tjejen som stod vid bilarna fr�mf�r Centralen den dagen det skulle spelas paintball, d� har jag faktist tr�ffat dig. Jag var den r�dh�riga lilla saken som satt mest med min kille p� v�r bilflak. Hoppas jag h�lsade p� dig?

Jo det va jag som var d�r ja.. men jag �r os�ker p� om du h�lsa p� mig, det kanske du gjorde

Posted by Dragonfly_ on Oct-21-2003 15:43:

quote:
Jo det va jag som var d�r ja.. men jag �r os�ker p� om du h�lsa p� mig, det kanske du gjorde

Sorry! Men, jag t�nkte i alla fall, YAHOO! en tjej till p� paintball...och sedan blev det som det blev

Posted by Pjox on Oct-21-2003 18:41:

Jag skulle mycket g�rna f�ljt me p� painballen men hade inga pengar s� bidde lite sv�rt

Posted by Dragonfly_ on Oct-21-2003 20:03:

OK!! Sagt �r gjort. Till v�ren f�ljer vi upp det h�r och �r du pank d� ocks� s� f�r vi hj�lpas �t.

Posted by DjAviander on Oct-21-2003 20:58:

Confused

Haha har inte tr�ffat en kotte!
Det l�r v�l bli n�gon g�ng? Kanske?

Posted by dbl on Oct-21-2003 21:09:

quote:
Jag skulle mycket g�rna f�ljt me p� painballen men hade inga pengar s� bidde lite sv�rt

det e la det du har peter till
hehehe

Posted by Rikard on Oct-21-2003 22:54:

jag g�r helt enkelt s�h�r!
jag kopierade mindshooters, allsm�ktiges lista och prickar av vilka jag ocks� tr�ffat s� gl�mmer jag kanske inte lika m�nga

Treo
Jaybee
Staz
Ferren*
Pjox*
Envio
Scul
Miss Proximus (Holl�nsk)
Proximus
Rotor
Amplifire
Steve*