TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fest: Voyage i Linköping
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »

Posted by mindshooter on Jan-28-2003 22:01:

Ok så här ser det ut för mig för tillfället.

1. Vi fixar nu bil, allt blir som planerat, alla hänger med, sova hos glorie

2. Buss för mig och dioxys, steve och vizay hoppar av, sova hos glorie.

3. Bil för mig, har troligen fixat in mig på en annan bil med micke som hängde med till gathering. Detta är billigare, snabbare för mig och jag kan åka hem samma natt, detta betyder dock att dioxys får sitta och punda själv på bussen vilket inte är ett helsjysst alternativ om man frågar mig

4. Vizay skjutsar oss på pakethållaren

5. Vi skiter i allt.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-28-2003 22:01:

Fan de här känns skit alltså... kolla upp otur i ett lexicon och gissa vem ni kommer hitta en bild på....

Posted by Glorie on Jan-28-2003 22:04:

ja kan nog sälja en biljett, om ja har tur d e lugnt

Posted by mindshooter on Jan-28-2003 22:08:

quote:
Originally posted by Glorie
ja kan nog sälja en biljett, om ja har tur d e lugnt

Gänget som jag eventuellt åker ner med har bara biljetter undanlagda så dom kan köpa i så fall

Posted by Glorie on Jan-28-2003 22:08:

Wink

alltså...steve.. tråkigt som fan att höra om bilen... antar att du måste ha den i jobbet å allt...*trösta

har motorn skurigt sig blir d ju dyrt me

vore tråkigt om ni alla skiter i det alltså, måste ja säga...förfesten hos mig spelar ingen roll..

Posted by Vizay on Jan-28-2003 22:08:

[shout] ÄR DET NÅGON SOM BOR I STHLMSOMRÅDET SOM HAR EN BIL ATT LÅNA UT TILL EN ERFAREN BILFÖRARE OCH 3 PASSAGERARE?!?!?!?![/shout]

Posted by mindshooter on Jan-28-2003 22:12:

quote:
Originally posted by Glorie
vore tråkigt om ni alla skiter i det alltså, måste ja säga...förfesten hos mig spelar ingen roll..

Jag KOMMER vara där....fan inte banga efter så mycket planering...tänker inte gråta mig till sömns på fredag...nänä...
Men jag vill vara där och dansa med gänget fan! Steve du måste med!

Posted by Rikard on Jan-28-2003 22:13:

hm, det här var ju faktiskt lite anti-klimax

men det är ju inte helt över än.. men jag är iaf med på buss! hoppas ni andra är det med ifall det här skiter sig.. UTIFALL det gör det

jag har iaf hoppet uppe!

Posted by mindshooter on Jan-28-2003 22:26:

quote:
Originally posted by Dioxys
hm, det här var ju faktiskt lite anti-klimax

men det är ju inte helt över än.. men jag är iaf med på buss! hoppas ni andra är det med ifall det här skiter sig.. UTIFALL det gör det

jag har iaf hoppet uppe!

Steve drar på sture ifall det inte blir nån bil, och vizat skippar p.ga ekonomi så det är du och jag dioxys om det inte blir bil

Posted by mindshooter on Jan-28-2003 23:14:

Har kollat på statoil... OM man nu kan hyra en bil från 18.00 på fredagen till 18.00 på lördagen då har vi en bil för 500:- med fria mil... Lägg på bensin oxå..vet inte om den är tankad från början...men vi kanske kan komma undan med runt 200:- var? Kan vara värt det? Tänkte ringa dom imonr

Posted by Rikard on Jan-28-2003 23:17:

jag är iaf på om det blir så!

Posted by Vizay on Jan-28-2003 23:19:

har jag tur kan jag få ut 300 från morsan istället för 100...i så fall kan jag åka...annars får jag hoppas på gudarna eller vänner med skulder

Posted by AC. on Jan-28-2003 23:49:

Studiemedel?

Posted by Vizay on Jan-28-2003 23:49:

som om jag skulle få det...morsan snor allt

Posted by AC. on Jan-28-2003 23:55:

ah...

Det trevliga med studiemedel kommer först vid 18 års ålder, med ett bankkonto och dessutom pengar på det dessutom!

Nu ska jag bara fylla i blanketterna till CSN och suga ut lite stålar en termin till =)

Posted by mindshooter on Jan-29-2003 00:04:

Du måste fan me Peter Vi fixar detta imorn..ska ringa statoil då.

Gonatt på er

Posted by Glorie on Jan-29-2003 00:55:

HappyHappy

bensin kanske kostar.. hmmm 200 kr tur å retur skulle ja tippa på =)
den e tankad när ni får den, å ni måste tanka den när ni lämnar tebaka såklart. blir ju billigare än.. buss alltså

Posted by mindshooter on Jan-29-2003 08:00:

Bensin till Norrköping kostade 400:- i steves bil tur och retur...kanske blev massa bensin över det vet jag inte iofs. Annars verkar det som att det blir hyrbil alltså

Posted by Glorie on Jan-29-2003 09:54:

aha hum, ja kalkylera lite fel då
haha, men till norrköping från sthlm e d exakt 12,5 mil....en bil drar på motorväg inte ens En liter per mil...om man räknar att bensinen kostar 10 kr litern, vilket den inte gör....blir det 125 kr.
men eg mindre alltså...delar man det på fyra.. blire ju 30 nåt,...för en väg...men jaja... han räkna säkert slitage på bilen me... alltså 20 kr milen, vilket man ju SKA göra till linköping e det längre än till NKPG, men bara en 7-8 mil

aja... bensinen blir dyrare än va ja skrev i förra posten. hoh

Posted by SteveTranz4ever on Jan-29-2003 10:52:

Så rök semester planerna... Motorn har skurit... kam kedjan har gått av.... 18´000 - 20´000 kronor kommer skiten gå på... nånsom e med på råna pensionärer ikväll ?

HORBIL

Posted by Rikard on Jan-29-2003 11:39:

jag kollade precis upp hur mkt det skulle kosta med sistaminuten tåg...

105kr för en enkel resa, alltså 210kr tor

MEN! det stod även att det kommer kosta en liten summa mer på fredagar.. så kanske det kommer gå kanske på 250kr...

det gick ganske ofta och tar ungefär 2h att åka från sthlm...

för mig låter det bekvämt och enkelt...

Posted by mindshooter on Jan-29-2003 12:01:

Dioxys: låtersom en bra och enkelplan...Peter vad säger du?

Stefan,fan du borde verkligen hänga med alltså..vill juh ha med dig oxå. det blir TranceTrain fan... vi får prata om det där sen...FYFAN för det där med bilen...önskar det fanns nåt man kunde göra...

Posted by Rikard on Jan-29-2003 12:04:

jo, säger detsamma

Posted by Glorie on Jan-29-2003 13:34:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Så rök semester planerna... Motorn har skurit... kam kedjan har gått av.... 18´000 - 20´000 kronor kommer skiten gå på... nånsom e med på råna pensionärer ikväll ?

HORBIL

oj shit....jäklar va mycke pengar? kan du inte åka på semester nu alltså? det e ju hemskt ju tråkigt att höra...

Posted by Vizay on Jan-29-2003 13:43:

jo de låter ju iofs bra.....problemet e fortfarande pengar men jag skulle kanske kunna pressa lite mer folk på pengar...vet dock inte säkert men de vore skönt...

men då åker vi hem när? morgonen efter...samma kväll?

måste ju veta lite va man ska ha me dosv i så fall

å framför allt när går skiten? ...vore ju nice om vi kom tidigare så vi iaf kan glida förbi glorie eller in i vipen tidigare...vill va i tid lixom

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »