TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
gillar Dj_Activateds olika f�rslag, de �r snygga 
jag h�ller med mind, vi ska inte sno en logga (med undantag f�r ta:s logga, ifall vi nu vill ha den)
h�ller �ven med den som sa att den inte ska representera n�n speciell genre av trance, det �r forumet och att man gillar trance som �r det viktiga
FRAM
BAK

mind, tror det �r b�ttre om "reveal" �r v�gr�tt l�ngs �rmkanten, istf s� som du satte det
haha, det �r ju lunarstorms f�rger ju.. haha alla kommer tro ni h�rmar.
| quote: |
| Originally posted by fruktsoppa haha, det �r ju lunarstorms f�rger ju.. haha alla kommer tro ni h�rmar. |
), mind �ndra OMG�ENDE!!!
| Originally posted by fruktsoppa haha, det �r ju lunarstorms f�rger ju.. haha alla kommer tro ni h�rmar. |

en till krusidull 
| Originally posted by mindshooter Fast du kanske menar att det ska g� �ver axeln? |

hur g�r du?
har h�llt p� med ps ett tag + att vi arbetar med det i skolan ocks� 
Varf�r inte sattsa rej�lt medans vi h�ller � ???

Jag st�r p� �vre raden andra fr�n h�ger
| Originally posted by SteveTranz4ever Varf�r inte sattsa rej�lt medans vi h�ller � ??? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Varf�r inte sattsa rej�lt medans vi h�ller � ??? ![]() Jag st�r p� �vre raden andra fr�n h�ger |
dagens sk�mt!
| Originally posted by SteveTranz4ever Varf�r inte sattsa rej�lt medans vi h�ller � ??? ![]() Jag st�r p� �vre raden andra fr�n h�ger |
| Originally posted by SWE_TRANCE haha, grym! Btw, h�r kommer mitt andra bidrag... Orkar inte g�ra fler idag, n�r var det "deadline"? fredag? |
steve gillar designen p� tr�jan, du passar i sk�gg
Gillar SWE_TA's bidrag med Sverige bilden bredvid.
Det blev cleant! 
SWE_TRANCE f�rslag �r mycket bra.

| Originally posted by SteveTranz4ever ...t�nkte de e bra om vi k�r deadline fredag.... s� allt f�r sjunka in lite |
| Originally posted by Vizay fan ass�....de b�sta e ju att jag fortfarande e SNYGG!!! |

Om ja m�ste v�lja en andra plats blir det v�l reveal.. hohoho
sen g�r det inte att v�lja l�ngre
| Originally posted by ShyTrance kan vi inte ha deadlinen lite senare?? typ p� s�ndag eller m�ndag, eftersom jag p� vardagar g�r till skolan o har inte tid o g�ra f�rslag under vardagar, du vet l�xor.. swe_ta's f�rslag va mkt bra tycker jag |

FRAM
BAK

sj�lva m�rket p� framsidan var ok, men texturen... njaaa.. vet inte ens hur det skulle bli att trycka det.. inte speciellt bra skulle jag tro.. texten... gillar inte fonten.. vet att det e originalet, men gillar helt enkelt inte originalet..
baksidan... har la ingen st�rre lust att g�ra reklam f�r technics 
Stilrent helt klart. H�ller ocks� med om att det ska vara en r�tt tajt svart t-shirt med korta, smala �rmar. Sl�ngde ihop en logga i PS: