TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »

Posted by reveal on Apr-24-2003 12:15:

King

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by WhiteRussian on Apr-24-2003 15:42:

Fleming igen! Fan vad nice..

N�ra n�ra nu...

Posted by mindshooter on Apr-24-2003 15:51:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag t�nker inte sammankalla till en meetup denna g�ng... alltid s� d�ligt engagemang iaf.

hehe sant mannen....majoriteten verkar vara lite ensamvargar
sv�rt att f� n�tt att funka..f�r se hjur picknicken g�r

Posted by Aendy on Apr-24-2003 16:40:

quote:
Originally posted by mindshooter
hehe sant mannen....majoriteten verkar vara lite ensamvargar

Sant... men jag f�rs�ker �nd� l�ra k�nna nya m�nniskor n�r tillf�lle ges.

Posted by impulze on Apr-24-2003 17:28:

om man �r 2 st i b-hytt, betalar 1500:- var, vad ing�r i priset f�rutom hytt o intr�de?? om det �r n� mer..

Posted by Treo on Apr-24-2003 20:57:

quote:
Originally posted by impulze
om man �r 2 st i b-hytt, betalar 1500:- var, vad ing�r i priset f�rutom hytt o intr�de?? om det �r n� mer..

Bra musik och festst�mning, och eventuellt tr�ningsv�rk i ben & nacke.. resten kostar extra.

-Treo-

Posted by SteveTranz4ever on Apr-24-2003 21:03:

Har just kn�pat ihop lite snabbt en enkel video fr�n f�rra kryssningen...

Videon bygger enbart p� film material som jag spelade inunder l�ten
Green Velvet - La La Land(Zzino Vs Filterheads Mix)

Inga snabba klipp, inget p�lagt ljud...

L�gger snart upp p� FTPn... ska bara rendera i 15 minuter till...

Blir i VCD

Posted by NordLight on Apr-25-2003 06:08:

quote:
FAN VA GRYMT... blir andra g�ngen d� f�r mig

FAN ! Nu blev jag grymt sugen att dra �nd�. John Fleming �gde h�rt p� Trance Nation.

Greetz
NL

Posted by Gaby on Apr-25-2003 08:42:

quote:
Originally posted by NordLight
FAN ! Nu blev jag grymt sugen att dra �nd�. John Fleming �gde h�rt p� Trance Nation.

Greetz
NL

Beh�ver du biljett??? S�g bara till!!

Posted by verminator on Apr-25-2003 12:56:

oiiiiiiiiiii!!!!!!!

4 j�vla dager!!!!!!!

Posted by SteveTranz4ever on Apr-25-2003 14:47:

quote:
Originally posted by verminator
oiiiiiiiiiii!!!!!!!

4 j�vla dager!!!!!!!
S� h�r n�ra har det aldrig vart

Ska nog rippa ut lite mangel techno al� Adam Beyer �ver helgen som jag filma in p� f�rra kryssen...

L�r ju du uppskatta Vermi

Posted by SteveTranz4ever on Apr-25-2003 14:54:

quote:
Greetz
NL

quote:
Originally posted by Gaby
Beh�ver du biljett??? S�g bara till!!

L�ter som Gaby kan fixa plats... fan h�ng med nu Nordis... m�ste ha en vapendragare i det �ldre registret med

Posted by NordLight on Apr-25-2003 14:56:

quote:
L�ter som Gaby kan fixa plats... fan h�ng med nu Nordis... m�ste ha en vapendragare i det �ldre registret med

Hehe!

Jan kan tyv�rr inte d� jag har en massa �taganden p� onsdag. Fleming hade jag mer �n g�rna sett igen. T�nker du vara lika nykter den h�r g�ngen??

Greetz
"Nordis"

Posted by SteveTranz4ever on Apr-25-2003 15:08:

quote:
Hehe!

Jan kan tyv�rr inte d� jag har en massa �taganden p� onsdag. Fleming hade jag mer �n g�rna sett igen. T�nker du vara lika nykter den h�r g�ngen??

Greetz
"Nordis"

De va ju synd...

Jo du... jag ska v�l va "nykter" men inte lika "nykter" som sist... Ska l�gga upp lite annan taktik = dricka l�ngsamt...

Posted by x-dream on Apr-25-2003 16:18:

quote:

jag ska v�l va "nykter" men inte lika "nykter" som sist... Ska l�gga upp lite annan taktik = dricka l�ngsamt...

Vilket inte alltid �r s� l�tt...

Posted by Dj P.A! on Apr-25-2003 19:49:

Fleming kommer!!!!!!!!!!!! Underbart!!!!
var p� Trance Nation och beklagade mig �ver att kryssningen kanske skulle komma att bli ett antiklimax. Sedan dyker karlj�veln upp igen!!!! 3 timmar Ferry inte heller helt fel. Vilken v�r denna har varit, Tiesto, Gielen, James Holden, Marco V, Ferry och nu Fleming x2.
Man kanske inte beh�ver �ka till ibiza i sommar f�r att f� sitt behov. Stockholm duger ju gott denna v�r.

L������ngtar till p� onsdag.

Posted by Treo on Apr-26-2003 08:29:

Aj shit, har blitt f�rkyld.. hoppas det hinner g� �ver tills p� tisdag. Kanske man inte borde vart utomhus i t-shirt �nnu.. grr

-Treo-

Posted by verminator on Apr-26-2003 10:23:

wooha

3 syke dager igjen!!

gleder meg som en unge n�!!!!

Posted by eXton on Apr-26-2003 11:44:

fy fan snacka om att man bygger upp f�rv�ntningarna nu! kommer s�kert sluta med att man d�ckar innan Ferry b�rjar lira

Steve: s� gammal e du v�l inte? mitt g�ng �r iaf 23-26 hela bunten. V�r hytt ska va fetast �r v�r m�ls�ttning

Posted by SteveTranz4ever on Apr-26-2003 12:35:

Hubbahubbabl���... har precis vart � lirat innebandy i 2 timmar... .har inte r�rt p� p�karna sen Renaissance...

Min kondis �r inte bra allts� men det har var iaf bra uppladdniong inf�r stundande kryss

N�RA NU !!!

Posted by sipowitz on Apr-26-2003 12:40:

Mmmm k�nns h�rligt snart cruise.

Men f�r egen dels k�nns det inte som n�gon f�ra att man bygger upp f�r stora f�rv�ntningar... f�r hur det �n blir p� denna kryssningen... s� finns k�nslan kvar i hj�rtat fr�n luciacruisen... =))))))))))))))))))))

Posted by sipowitz on Apr-26-2003 12:42:

quote:
Hubbahubbabl���... har precis vart � lirat innebandy i 2 timmar... .har inte r�rt p� p�karna sen Renaissance...

Min kondis �r inte bra allts� men det har var iaf bra uppladdniong inf�r stundande kryss

N�RA NU !!!

Haha du �r f�r sk�n stefan :-) Men g�r inte om samma misstag som inf�r trance energy (eller var det inf�r cruisen..?) n�r du gick p� gymmet dagen innan och k�rde benpress hehe

Posted by SteveTranz4ever on Apr-26-2003 14:34:

quote:
Originally posted by sipowitz
Haha du �r f�r sk�n stefan :-) Men g�r inte om samma misstag som inf�r trance energy (eller var det inf�r cruisen..?) n�r du gick p� gymmet dagen innan och k�rde benpress hehe
benpress har jag inte k�rt p� �r men det var n�t �t det h�llet... nu e de ju n�gra dagar innan s� jag ska nog hinna �terh�mta mig

Posted by impulze on Apr-26-2003 14:48:

jag och en polare t�nkte dra p� kryssen, lite sent best�mt men det finns hytter kvar.. �r vi en till �r det 500kr billigare f�r var och en.. 2 �r det 800kr.. �r det n�n eller kanske tillochmed 2 som har lust att �ka och dela hytt med oss man l�r iaf inte spendera s� mkt tid d�r iaf

Posted by reveal on Apr-26-2003 15:11:

hur kan det finnas hytter kvar? jag fick f�r mig att de tog slut direkt? och folk h�r p� TA har ju misslyckats att f�? jag pratade med en h�r i lund vars farbror arbetar p� silja line, och hon kunde inte f� biljetter, inte ens med lite insiderjobb

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »