TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fleming igen! Fan vad nice..
N�ra n�ra nu... 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag t�nker inte sammankalla till en meetup denna g�ng... alltid s� d�ligt engagemang iaf. |

| Originally posted by mindshooter hehe sant mannen....majoriteten verkar vara lite ensamvargar ![]() |
om man �r 2 st i b-hytt, betalar 1500:- var, vad ing�r i priset f�rutom hytt o intr�de?? om det �r n� mer.. 
| Originally posted by impulze om man �r 2 st i b-hytt, betalar 1500:- var, vad ing�r i priset f�rutom hytt o intr�de?? om det �r n� mer.. |
Har just kn�pat ihop lite snabbt en enkel video fr�n f�rra kryssningen...
Videon bygger enbart p� film material som jag spelade inunder l�ten
Green Velvet - La La Land(Zzino Vs Filterheads Mix)
Inga snabba klipp, inget p�lagt ljud...
L�gger snart upp p� FTPn... ska bara rendera i 15 minuter till...
Blir i VCD 
| Originally posted by SteveTranz4ever FAN VA GRYMT... blir andra g�ngen d� f�r mig |
| Originally posted by NordLight FAN ! Nu blev jag grymt sugen att dra �nd�. John Fleming �gde h�rt p� Trance Nation. Greetz NL |
S�g bara till!!
oiiiiiiiiiii!!!!!!!
4 j�vla dager!!!!!!!
| Originally posted by verminator oiiiiiiiiiii!!!!!!! 4 j�vla dager!!!!!!! |

| Originally posted by NordLight FAN ! Nu blev jag grymt sugen att dra �nd�. John Fleming �gde h�rt p� Trance Nation. Greetz NL |
| Originally posted by Gaby Beh�ver du biljett??? S�g bara till!! |
| Originally posted by SteveTranz4ever L�ter som Gaby kan fixa plats... fan h�ng med nu Nordis... m�ste ha en vapendragare i det �ldre registret med |
| Originally posted by NordLight Hehe! Jan kan tyv�rr inte d� jag har en massa �taganden p� onsdag. Fleming hade jag mer �n g�rna sett igen. T�nker du vara lika nykter den h�r g�ngen?? Greetz "Nordis" |
| Originally posted by SteveTranz4ever jag ska v�l va "nykter" men inte lika "nykter" som sist... Ska l�gga upp lite annan taktik = dricka l�ngsamt... |
Fleming kommer!!!!!!!!!!!! Underbart!!!!
var p� Trance Nation och beklagade mig �ver att kryssningen kanske skulle komma att bli ett antiklimax. Sedan dyker karlj�veln upp igen!!!! 3 timmar Ferry inte heller helt fel. Vilken v�r denna har varit, Tiesto, Gielen, James Holden, Marco V, Ferry och nu Fleming x2.
Man kanske inte beh�ver �ka till ibiza i sommar f�r att f� sitt behov. Stockholm duger ju gott denna v�r.
L������ngtar till p� onsdag.
Aj shit, har blitt f�rkyld.. hoppas det hinner g� �ver tills p� tisdag. Kanske man inte borde vart utomhus i t-shirt �nnu.. grr
-Treo-
wooha
3 syke dager igjen!!
gleder meg som en unge n�!!!!
fy fan snacka om att man bygger upp f�rv�ntningarna nu! kommer s�kert sluta med att man d�ckar innan Ferry b�rjar lira 
Steve: s� gammal e du v�l inte? mitt g�ng �r iaf 23-26 hela bunten. V�r hytt ska va fetast �r v�r m�ls�ttning
Hubbahubbabl���... har precis vart � lirat innebandy i 2 timmar... .har inte r�rt p� p�karna sen Renaissance...
Min kondis �r inte bra allts� men det har var iaf bra uppladdniong inf�r stundande kryss
N�RA NU !!!
Mmmm k�nns h�rligt snart cruise.
Men f�r egen dels k�nns det inte som n�gon f�ra att man bygger upp f�r stora f�rv�ntningar... f�r hur det �n blir p� denna kryssningen... s� finns k�nslan kvar i hj�rtat fr�n luciacruisen... =))))))))))))))))))))
| Originally posted by SteveTranz4ever Hubbahubbabl���... har precis vart � lirat innebandy i 2 timmar... .har inte r�rt p� p�karna sen Renaissance... Min kondis �r inte bra allts� men det har var iaf bra uppladdniong inf�r stundande kryss N�RA NU !!! |
| Originally posted by sipowitz Haha du �r f�r sk�n stefan :-) Men g�r inte om samma misstag som inf�r trance energy (eller var det inf�r cruisen..?) n�r du gick p� gymmet dagen innan och k�rde benpress hehe |
jag och en polare t�nkte dra p� kryssen, lite sent best�mt men det finns hytter kvar.. �r vi en till �r det 500kr billigare f�r var och en.. 2 �r det 800kr.. �r det n�n eller kanske tillochmed 2 som har lust att �ka och dela hytt med oss
man l�r iaf inte spendera s� mkt tid d�r iaf 
hur kan det finnas hytter kvar? jag fick f�r mig att de tog slut direkt? och folk h�r p� TA har ju misslyckats att f�? jag pratade med en h�r i lund vars farbror arbetar p� silja line, och hon kunde inte f� biljetter, inte ens med lite insiderjobb