TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part II
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by Muppet Vervolgen zijn zelden beter, alleen godfather en LOTR zijn imo goeie vervolgen |
dit weekend ga ik Identity en The 25th Hour kijken
Donnie Darko heb ik nog steeds niet gekeken, moet er nog de tijd voor nemen
AP 3 op divx gezien. echt weer lachen gieren brullen
Voor de zoveelste keer Goldmember aan het kijken, Austin blijft yeaaaaaaah baby 
| Originally posted by Optimus dit weekend ga ik Identity en The 25th Hour kijken Donnie Darko heb ik nog steeds niet gekeken, moet er nog de tijd voor nemen |
| Originally posted by Optimus dit weekend ga ik Identity en The 25th Hour kijken Donnie Darko heb ik nog steeds niet gekeken, moet er nog de tijd voor nemen |
| Originally posted by SnuggLe Identity is een zeer goede film. Lijkt standaard, maar is het niet. Erg goed gedaan, en het einde vind ik (in tegenstelling tot Ding Chavez) juist totaal niet tegenvallen maar juist erg verfrissend! Niet zo standaard. |
Net Dumb&Dumberer gekeken, viel me tegen eerlijk gezegd....maar das meestal met sequels (al was dit officieus een prequel).
Identity lijkt me ook goed, net als Italian Job en APIII. Moet ik beide nog zien.
Pirates of the caribbean is ook leuk 
Identity was top
laatst boondock saints gezien wel leuke film alleen beetje jammer van het einde
*die andere film over die gast van de IRA waar ie in amerika bij iemand in huis gaat en probeert bommen te verschepen hoe heet die ?
en ook laatst nou ja paar weken frequency ook wel leuk
daarnet goldmember gezien, echt vette film. heb me helemaal kapot gelachen. Morgen bruce almighty kijken ben benieuwd
| Originally posted by arj1o1 *die andere film over die gast van de IRA waar ie in amerika bij iemand in huis gaat en probeert bommen te verschepen hoe heet die ? |
| Originally posted by Optimus The Devil's Own |
| Originally posted by Optimus The Devil's Own |
| Originally posted by basvh AP 3 op divx gezien. echt weer lachen gieren brullen |
Dogville
Meesterlijke film van Lars von Trier. Wel heel apart, in het begin zat ik echt te denken waar zit ik in godsnaam naar te kijken (je begrijpt wel wat ik bedoel als je iets van de film gezien hebt). Met iedere minuut raak je meer betrokken bij de film met uiteindelijk een geweldig einde. Ik verklap er niks over, want je moet de film kijken met zo min mogelijk voorkennis over het plot imo.
2 nieuwe tvspots van The Matrix: Revolutions zijn nu uit.
Power
Control
het is wel quicktime. maar de film ziet er ongelofelijk goed uit. 5 november komt ie in de bios.
ik wach tvooral op die 17 minuut durende 20 miljoen pond actie scene
die elke actie scene in hollywood deed vermorzelen
| Originally posted by arj1o1 ik wach tvooral op die 17 minuut durende 20 miljoen pond actie scene die elke actie scene in hollywood deed vermorzelen |
Zit ff op de freerecord-shop site te kijken naar de dvd's releases en er komen een paar lekker dvd's uit de komende tijd:
- 08 Oktober 2003 The Matrix Reloaded
- 29 Oktober 2003 X Men 2 errug vermakelijk
- 30 Oktober 2003 Spirited Away in het Haags Filmhuis gezien, errug mooie anime.
- 06 November 2003 Indiana Jones Trilogy (4 DVD's) yeeeees eindelijk zit al jaren te zeiken dat ze deze box moeten uit brengen, nu nog Star Wars, LUCAS gvd !!
- 20 November 2003 Lord of the Rings, Two Towers (Special Edition) mmmmmmmmmm kan haast niet wachten om die extra 3 kwartier te zien.
| Originally posted by MaGiK54 - 20 November 2003 Lord of the Rings, Two Towers (Special Edition) mmmmmmmmmm kan haast niet wachten om die extra 3 kwartier te zien. |
| Originally posted by arj1o1 kun je beter nog 2 maanden wachten dan komt re vast wel weer een special extended edition met weer 2 uur extra materiaal |
Gister Phileine Zegt Sorry gekeken, was wel vermakelijke Nederlandse film (Kim van Kooten
)
gisteren taxi 3 gekekn zeer slecht vervolg taxi 1 en 2 waren zeer vermakelijk maar dit was toch echt slecht vervolg