TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part II
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »

Posted by MaGiK54 on Sep-07-2003 16:07:

quote:
Originally posted by Muppet
Vervolgen zijn zelden beter, alleen godfather en LOTR zijn imo goeie vervolgen

LOTR moet je als ��n film beschouwen en niet als vervolgfilms. Maar deel 2 was wel beter, alleen jammer dat ze nog iets meer van het boek zijn afgeweken tov film 1. Ben errug benieuwd naar The Return of the King, voorverkoop is trouwens al begonnen op Scheveningen voor de Marathon, deel 1, 2 en 3

Posted by Opti on Sep-17-2003 17:27:

dit weekend ga ik Identity en The 25th Hour kijken Donnie Darko heb ik nog steeds niet gekeken, moet er nog de tijd voor nemen

Posted by basvh on Sep-17-2003 17:34:

AP 3 op divx gezien. echt weer lachen gieren brullen

Posted by MaGiK54 on Sep-17-2003 18:08:

Voor de zoveelste keer Goldmember aan het kijken, Austin blijft yeaaaaaaah baby

Posted by Ding Chavez on Sep-17-2003 18:52:

quote:
Originally posted by Optimus
dit weekend ga ik Identity en The 25th Hour kijken Donnie Darko heb ik nog steeds niet gekeken, moet er nog de tijd voor nemen

Identity is een super film, einde kan misschien tegenvallen maar ik vond em sterk.

Posted by SnuggLe on Sep-18-2003 08:39:

quote:

Kijk Donnie Darko dan eerst gek. Je moet um wel 2 keer kijken voordat je hem goed snapt. Check ook de site van Donnie Darko, maar dan wel na de film.

Identity is een zeer goede film. Lijkt standaard, maar is het niet. Erg goed gedaan, en het einde vind ik (in tegenstelling tot Ding Chavez) juist totaal niet tegenvallen maar juist erg verfrissend! Niet zo standaard.

25th hour is oke, maar je moet er van houden; erg veel conversatie. Het gaat over een man (gespeeld door Edward Norton)die de gevangenis in moet , en daarvoor nog 24 uur heeft. Dus hij neemt afscheid van mensen enzo. Geen actie, maar veel conversatie dus.
Regisseur is heel bekend, ben alleen zijn naam kwijt :S

Tips van films die je echt moet zien:
The Salton Sea (nog steeds 1 van de beste)
Infernal Affairs
Donnie Darko
The 51st state
Fight Club

Nog steeds allen toppers...

Ik ga deze week/volgende week de volgende films kijken:
City of God (8.6 op IMDB!!!)
S.W.A.T (Samuel L. Jackson!)
American Pie the Wedding (Moet toch ERG grappig zijn)
maybe Road to Perdition.

En nog even de klassiekers: the Usual Suspects en Pulp Fiction.

Posted by Ding Chavez on Sep-18-2003 08:46:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Identity is een zeer goede film. Lijkt standaard, maar is het niet. Erg goed gedaan, en het einde vind ik (in tegenstelling tot Ding Chavez) juist totaal niet tegenvallen maar juist erg verfrissend! Niet zo standaard.

Ik vond em ook sterk, maar ik bedoelde dat ik me kan voorstellen dat iemand het vind tegenvallen.

Posted by Cosmic on Sep-18-2003 11:13:

Net Dumb&Dumberer gekeken, viel me tegen eerlijk gezegd....maar das meestal met sequels (al was dit officieus een prequel).

Identity lijkt me ook goed, net als Italian Job en APIII. Moet ik beide nog zien.

Posted by Magic83 on Sep-18-2003 12:41:

Pirates of the caribbean is ook leuk

Posted by Opti on Sep-21-2003 16:12:

KarateKid

Identity was top

Posted by arj1o1 on Sep-21-2003 16:17:

laatst boondock saints gezien wel leuke film alleen beetje jammer van het einde

*die andere film over die gast van de IRA waar ie in amerika bij iemand in huis gaat en probeert bommen te verschepen hoe heet die ?

en ook laatst nou ja paar weken frequency ook wel leuk

Posted by basvh on Sep-21-2003 16:32:

daarnet goldmember gezien, echt vette film. heb me helemaal kapot gelachen. Morgen bruce almighty kijken ben benieuwd

Posted by Opti on Sep-21-2003 16:36:

quote:
Originally posted by arj1o1

*die andere film over die gast van de IRA waar ie in amerika bij iemand in huis gaat en probeert bommen te verschepen hoe heet die ?

The Devil's Own

Posted by arj1o1 on Sep-21-2003 18:35:

quote:
The Devil's Own

juist dank je hij erdient alleen veel meer dan een 5.7

Posted by MaGiK54 on Sep-21-2003 19:47:

quote:
The Devil's Own

Toendertijd in de bios gezien en wat ik me er nog van ken herinneren vond ik het bout film, was der met me vriendin van toen, dus heb ik me niet verveelt verders hoor.

Posted by Shabbaman on Sep-22-2003 14:03:

quote:
Originally posted by basvh
AP 3 op divx gezien. echt weer lachen gieren brullen

Ik heb 'm zaterdag in de bioscoop gezien, erg vermakelijk! Die grap met die strippers was erg leuk: "You mean 'car', not 'fanny', I took a drive in your fanny."

Posted by Ding Chavez on Sep-24-2003 10:36:

Dogville

Meesterlijke film van Lars von Trier. Wel heel apart, in het begin zat ik echt te denken waar zit ik in godsnaam naar te kijken (je begrijpt wel wat ik bedoel als je iets van de film gezien hebt). Met iedere minuut raak je meer betrokken bij de film met uiteindelijk een geweldig einde. Ik verklap er niks over, want je moet de film kijken met zo min mogelijk voorkennis over het plot imo.

Posted by Nook on Sep-24-2003 14:07:

2 nieuwe tvspots van The Matrix: Revolutions zijn nu uit.

Power

Control

het is wel quicktime. maar de film ziet er ongelofelijk goed uit. 5 november komt ie in de bios.

Posted by arj1o1 on Sep-24-2003 14:16:

ik wach tvooral op die 17 minuut durende 20 miljoen pond actie scene
die elke actie scene in hollywood deed vermorzelen

Posted by Massive on Sep-24-2003 14:19:

quote:
ik wach tvooral op die 17 minuut durende 20 miljoen pond actie scene
die elke actie scene in hollywood deed vermorzelen

Neo die Erica Terpstra in stukjes hakt? of had je het over een ander soort 20 miljoen pond ?

edit: correctie dat kan inderdaad natuurlijk nooit in 17 minuten

Posted by MaGiK54 on Sep-28-2003 03:14:

Zit ff op de freerecord-shop site te kijken naar de dvd's releases en er komen een paar lekker dvd's uit de komende tijd:
- 08 Oktober 2003 The Matrix Reloaded
- 29 Oktober 2003 X Men 2 errug vermakelijk
- 30 Oktober 2003 Spirited Away in het Haags Filmhuis gezien, errug mooie anime.
- 06 November 2003 Indiana Jones Trilogy (4 DVD's) yeeeees eindelijk zit al jaren te zeiken dat ze deze box moeten uit brengen, nu nog Star Wars, LUCAS gvd !!
- 20 November 2003 Lord of the Rings, Two Towers (Special Edition) mmmmmmmmmm kan haast niet wachten om die extra 3 kwartier te zien.

Posted by arj1o1 on Sep-28-2003 09:00:

quote:
Originally posted by MaGiK54

- 20 November 2003 Lord of the Rings, Two Towers (Special Edition) mmmmmmmmmm kan haast niet wachten om die extra 3 kwartier te zien.

kun je beter nog 2 maanden wachten dan komt re vast wel weer een special extended edition met weer 2 uur extra materiaal

Posted by Ding Chavez on Sep-28-2003 10:13:

quote:
kun je beter nog 2 maanden wachten dan komt re vast wel weer een special extended edition met weer 2 uur extra materiaal

Die 4DVD box is altijd de meest uitgebreide hoor

Posted by Opti on Sep-28-2003 12:09:

Gister Phileine Zegt Sorry gekeken, was wel vermakelijke Nederlandse film (Kim van Kooten )

Posted by arj1o1 on Sep-28-2003 12:57:

gisteren taxi 3 gekekn zeer slecht vervolg taxi 1 en 2 waren zeer vermakelijk maar dit was toch echt slecht vervolg

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »