TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gezamenlijke Myplay locker.......
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by Blik check jij hem ook maar |

Tango gooi die PMbox van je eens leeg, ik kan nix naar je versturen omdat ie vol staat 
Maar dit wilde ik dus terugsturen naar je (het gaat over die andere locker) Ik heb er maar ff een quote van gemaakt voor de duidelijkheid 
He bedankt voor je oplettendheid, maar die ene laatste is toch de verkeerde mix. Ik heb hem gedownload en het is niet de mix die ik nodig heb, die mix die daar staat is ook wel bekend als de Dope Mix en die is lang niet zo vet als die ik zoek ![]() Ik zal Strobe - Human Animal ff overhevelen als ik tijd heb ![]() IIG bedankt en hopelijk heb je nog meer van die lockers waar nummertjes in staan die we zoeken |
ok, m'n pm list is weer toegankelijk for you people. (ben ook echt onmisbaar, m'n pm list in een hele dag stampvol
)
Maareh, goed werk kanis 
grtz,
TNG
wanders around the forums bored and takes a trip to holland, ooooooooo
Wow Tango, glad to see you are shareing the music files you got from mine and Wicked Red's Locker . . . that's what it's all about right ?
i was wondering if u or any of your other pals here could PM me the login and pw for the locker you all share, i would love to see some of the tracks you have there 
Have fun all 
oh btw we have some more of the tracks u are looking for in other lockers, share and share alike 
Red, check your pm 
grtz,
TNG
LOL i am not Red, i am NEO but she said to tell u she will check her PM she's my GF
Ik zal binnenkort Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Green Court mix) wel ff uppen.. 
Oh ja... Gisteren gereleased

a1-Rank1_-_Such_Is_Life_Promo-Vinyl-2001-TGX.mp3
b1-Rank1_-_Such_Is_Life_Promo-Vinyl-2001-TGX.mp3
de ECHTE Such Is Life dus
oh, relaxed. Zal die is effe uitchecken.
grtz,
TNG
Cygnus X - Dreams = Cygnus X - Hypermetrical Dus verander dat FF snel!!!!
| Originally posted by Rudy Cygnus X - Dreams = Cygnus X - Hypermetrical Dus verander dat FF snel!!!! |
| Originally posted by Rudy Cygnus X - Dreams = Cygnus X - Hypermetrical Dus verander dat FF snel!!!! |
| Originally posted by moogwai Ik zal binnenkort Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Green Court mix) wel ff uppen.. ![]() Oh ja... Gisteren gereleased ![]() a1-Rank1_-_Such_Is_Life_Promo-Vinyl-2001-TGX.mp3 b1-Rank1_-_Such_Is_Life_Promo-Vinyl-2001-TGX.mp3 de ECHTE Such Is Life dus |
Nee, inderdaad, check de thread in de music discussion..........
Had iemand misschien Umek - Potentra in de aanbieding??? Ik zoek dat nummer namelijk al onwijs lang op Napster/Winmx/Audiogalaxy.... helaas zonder resultaat!!!
Je zou me er een groot plezier mee doen!! 
Ik heb hem niet sorry
Ik heb wel een aantal vette tracks die op de request lijst staan en die zal ik strax ff uppen
Greetz,
Glaniskanis
Hey iedereen
heb nog een requestje Gouryella-tenski (transa remix)
Ben er al een tijdje naar op zoek maar overal wordt de download afgekapt
Greetings Muppet
| Originally posted by Muppet Hey iedereen heb nog een requestje Gouryella-tenski (transa remix) Ben er al een tijdje naar op zoek maar overal wordt de download afgekapt ![]() Greetings Muppet |
typfoutje
| Originally posted by Muppet Hey iedereen heb nog een requestje Gouryella-tenshi (transa remix) Ben er al een tijdje naar op zoek maar overal wordt de download afgekapt ![]() Greetings Muppet |
op de ��n of andere reden kan ik gouryella niet uppen naar de locker
ik krijg telkens een melding dat ik niet aangemeld ben, terwijl ik dat toch zekers te weten wel ben
beetje raar, maja, ik probeer het vanavond nog wel een keertje
Ik had ook al last van die Time-Out
Weet niet wat het is, ben net bezig Strobe - Human Animal te uppen maar weetnie of het wel lukt door die Expiration ofzoiets.
Best klote zo
Toch maar een FTP'tje nodig denk ik dan 
Iemand 5GB en een up/downstream snelheid van over de 100kb/s (kilobyte dus he
) en een pc die 24/7 aan kan blijven.
Zo ja, PM me 
Greetz,
Glaniskanis
Shockers 1 and 2 mp3
I can help you ppl out with some new releases tho
De locker doet het weer mensen, ik heb net Gouryella - Tenshi (Transa Remix) upgeload, en volgens mij was Glaniskanis ondertussen ook bezig
he wat lees ik nou bij Mike & Charlie-I Get Live (Fatboy Slim Remix).....genre:Fatboy Style!!!!
Hahaha, klopt wel hoor, daarnievan

he peoplezz,
Op massive heb ik een super vet nummer gehoord dat marco v draaide (hij zit niet in de set van 538). Ik wilde dolgraag weten hoe die heette, dus toen heb ik afgelopen donderdag na een set van marco v in de plaatselijke kinderdiscotheek gevraagd hoe dat nummerjte heette. hij wist het niet meer maar zou het effe opzoeken en gaf me daarop z'n prive emailadres, wel lachen. Maar dit stuurde hij me dus terug.
Hey Joep,
Het viel mij zelf ook niet tegen in de morgenzon, ik heb naast de nodigecommerci�le plaatjes toch ook nog wat "dieper" kunnen draaien.
De plaat die jij zoekt heet: DJ Energy - Enter The Future (kosmonova remix)
Energetic Recordings
Groeten,
Marco
Het was een best hard nummer, dus ik hoop dat ie wel de goeie heeft opgezocht. Als het goed is zit er een vrouwelijke stem in a-la kai tracid die iets verteld over een mystery en daarna een mega energy meldodie.
Heeft iemand dit nummer?
grtz,
TNG
Tango ofcorz heb ik hem 
Up hem zo ff voor je (als ik niet zo'n klote fout weer krijg
)
Greetz,
Glaniskanis