TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kremlin is BACK!!!!!!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by magrec Ah leuk als het goed is ben ik er ook (ff wachten of mijn chauffeur ook gaat ) |
c-jay
het is zijn feestje he 
| Originally posted by magrec c-jay het is zijn feestje he |
Club Q vs the sessions heet het officieel.
| Originally posted by magrec Club Q vs the sessions heet het officieel. |
Als je zaterdag komt zie je het vanzelf 
| Originally posted by magrec Als je zaterdag komt zie je het vanzelf |
| Originally posted by Ornadel Heb je aandelen ofzo? |
Haha ja idd 
Maar goed morgen weet ik of ik ga. Is nog niet zeker of degene met de auto wel gaat 
| Originally posted by Bouma-Bros Dat kunnen we beter aan jou vragen Ornadel met betrekking tot Kremlin..... |
Naja ik ben er nu zeker a.s. zaterdag en als het goed is heb ik dan ook een kopietje van sander kleinenberg live at club Q en nee die gaat niet naar een rel group 
| Originally posted by magrec Naja ik ben er nu zeker a.s. zaterdag en als het goed is heb ik dan ook een kopietje van sander kleinenberg live at club Q en nee die gaat niet naar een rel group |
| Originally posted by Teknikol Ik hoop hierheen te kunnen, dikke woei |
| Originally posted by magrec Naja ik ben er nu zeker a.s. zaterdag en als het goed is heb ik dan ook een kopietje van sander kleinenberg live at club Q en nee die gaat niet naar een rel group |
Ja idd 
| Originally posted by magrec Ja idd |
Hmm ze hebben voor day 1 nog een special guest...
Ben benieuwd

Wie komen er nu eigenlijk allemaal?
Day one:
Magrec
Optimus
Theseus
Ornadel?
Day two:
Magrec
Optimus
Theseus
Ornadel?
| Originally posted by magrec Hmm ze hebben voor day 1 nog een special guest... Ben benieuwd ![]() Wie komen er nu eigenlijk allemaal? Day one: Magrec Optimus Theseus Ornadel? Day two: Magrec Optimus Theseus Ornadel? |
Zal ook nog wel op de mailinglist verschijnen maar op dit moment staat de berichtgeving daarover al op het kremlin forum.
Naam weet ik nog niet.
| Originally posted by magrec Zal ook nog wel op de mailinglist verschijnen maar op dit moment staat de berichtgeving daarover al op het kremlin forum. Naam weet ik nog niet. |
| Originally posted by Ornadel Cool. Extra dj in zaal 1 lees ik. Zal dus wel een grote naam zijn. Ben erg benieuwd. |

| Originally posted by magrec Hmm ze hebben voor day 1 nog een special guest... Ben benieuwd ![]() Wie komen er nu eigenlijk allemaal? Day one: Magrec Optimus Theseus Ornadel? Day two: Magrec Optimus Theseus Ornadel? |
Wat betreft die extra dj, ik heb al namen als Sasha en Paul van Dyk gelezen, maar dat lijkt me toch echt sterk. Ga je toch niet een week van tevoren doen ofzo? Kost een boel en levert maar een beetje extra publiek op.
haha dat van sasha dat riep ik 
Maarre dat is eerder om te zien hoe snel die roddel door anderen wordt overgenomen...
![]()
| Originally posted by magrec haha dat van sasha dat riep ik ![]() Maarre dat is eerder om te zien hoe snel die roddel door anderen wordt overgenomen... |