TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hjälptråden
Pages (47): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 »
Så där då hittade jag vad jag ville ha tillslut
Hittade låten i DJ Spoke live @ MAD 12-20-2002.mp3
Jäkligt grymt set så jag la upp den på FTPn under ftp TA-Sweden\-= Live Sets =- så de e bara å tanka hem detta 85 minuter långa set 
| quote: |
| Originally posted by Glorie hehe, ja laddar upp Ultimate rmx iställe.. den knäcker ![]() va ere för skillnad på goldskivor å silverskivor när man köper tomma cdskivor eg? för nu vägrar min stereo att spela brända silverskivor.. den spelar bara brända guldskivor |
| Originally posted by Dj_ExOn Köp en ny cd spelare.. |

???
Originally posted by Glorie ![]() uhhh..den spelade alla skivor ja hade förut, men nu har den lagt av me de. vilket op-system vare som kände av att man kanske hade piratkopierade saker på sin dator å avinstallerade det. min pappa tycker ja ska fixa nån nyare version av op-system.. men ja vet inte vilket ja ska ta.. XP eller 2000 eller nåt annat ??? |
2000 såklart
Sökes
teckensnitt i stil med dessa två:
De håller inte riktigt måttet. 
Vad jag önskar är att de ska vara rena, stora bokstäver och tjocka likt de två där upptill är.
varför får jag
"ICQ Fatal
Unknown error during sign on: 0x15"
när jag försker starta/lämna offline i ICQ? Jag kör Miranda
| Originally posted by reveal varför får jag "ICQ Fatal Unknown error during sign on: 0x15" när jag försker starta/lämna offline i ICQ? Jag kör Miranda |
men vf
steeeeeeeeeeefan, (du som jobbar me skrivare) varför skriver inte min skrivare ut dokument? ja får upp meddelande om att papperet e slut, men de e det inte 
snyyyyyyyyyft
hehe, den gick inte hem
får prova den här då..
va ska man anv. för program om man ska göra en mp3:a mindre i storlek?
tackar på förhand 
En mp3-fil är ett väldigt "packat" filformat. Så att få din fil mindre i storlek utan att ändra bitrate (kvalitén) går inte.
Det du kan göra är att konvertera om den till något filformat som packar informationen ännu bättre t.ex OGG eller WMA. 
aaa, hur packar man om den till wma då?
ja vet att nyx höll på att förklara hur man gjorde till ogg, men wma e ju ett vanligare filformat 
Jag sökte här! 
Och smart flicka som du är så hittar du garanterat nåt som faller dig i smaken där

vad är det för fel på mp3?
| Originally posted by reveal vad är det för fel på mp3? |
| Originally posted by SWE_TRANCE Håller med! MP3 är det bästa bästa! |
Åhå, Tack SWE_TRANCE, got it! 
| Originally posted by reveal om man vill ha en mindre mp3 kan man ju alltid tumma lite på kvaliteten |
hoho, men ja visste inte hur.. vilket prog. kan man anv. t. de?
lättast är väl att göra mp3n till wav (mha winamp tex), sen göra wavfilen till mp3 igen
Glorie... jag kan skicka det programmet till dig imorgon.... Faktiskt är inte förlusten på kvallitet så farlig... däremot tar den hälften så mycket plats... wma alltså 
Re: men vf
| Originally posted by Glorie steeeeeeeeeeefan, (du som jobbar me skrivare) varför skriver inte min skrivare ut dokument? ja får upp meddelande om att papperet e slut, men de e det inte ![]() snyyyyyyyyyft |
| Originally posted by Glorie vilket prog. kan man anv. t. de? |
| Originally posted by reveal lättast är väl att göra mp3n till wav (mha winamp tex), sen göra wavfilen till mp3 igen |
Tackar allra mjukast killar 
just det, Nyx, DBPoweramp, känner ja igen nånstans ifrån
steve.. aaa, ja vill nog skicka min laserskrivare som väger X antal kilo

Jag kollade genom lite trådar runt på på TA å hittade en kille som lagt upp länkar för typ småfilmer för en "Arian NightClub" där Paul Van Dyk lirade
Nu hittar jag inte tråden igen men jag har iaf fått hem samtliga 6 klipp
Vad jag vill veta är om nån vet vad låten i klipp 5 heter som e så jäkla grym !
Kolla in på min ftp direkt i roten så ser ni filmerna
MÅSTE VETA !!!
låter ju bekant, men inget namn poppar upp i huvudet...
håller med om att det är en grym låt... 
jag hittar bara midway teaser i rotten på din server