TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Klaag / Zeur - Thread
Pages (170): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 »
ik wil nu tt's
ze zijn alleen zo f0king duur
anders had ik vandaag even dit setje neergezet
david west - envy
kobbe & austin leeds - mindkiller (happy killer mix)
solid globe - kalahari
yes - owner of the lonely heart (max graham sidechain remix)
empirical labs - turtle beach (outback remix)
mike - massive motion
sam sharp - deep
....
en toen kwam mn moeder zeuren dat het huis nog moest blijven staan
owja het is vandaag ook kutweer!!
ik wil weer zon net als gistere
Jezus Rogier sinds wanneer ben jij zo veel gaan posten hier 
Ja dat valt ineens wel erg op ja! Tijd teveel Rogier? 
ja idd ik heb tijd teveel ja
es jij weet goed hoe dat komt
en daarbij is school nu ook een ontzettende tijdverspilling
| quote: |
| Originally posted by @win Maar dan op dat beuQQersfestijn van Defkont! |

zou morgen uitgaan met drie vrouwen
maar kan GVD niet vrij krijgen van mn werk

| Originally posted by Roger zou morgen uitgaan met drie vrouwen maar kan GVD niet vrij krijgen van mn werk |
| Volgens twee mannen uit Huizen heeft de politie de zaak verzwegen van hun mishandeling door twintig Marokkanen. Ze hebben wel hun leven te danken aan de politie, zeggen zij. De mannen, 43 en 40 jaar oud, waren bij het plaatselijk uitgaanscentrum Graaf Wichman het doelwit geweest van een groep gewelddadige Marokkaanse jongeren en waren naar eigen zeggen zonder enige aanleiding in elkaar geslagen. "Er was hoofdzakelijk publiek van rond de twintig, dus voelden wij ons niet zo thuis. We besloten na ongeveer een kwartiertje weg te gaan", vertelt ��n van de mannen, die anoniem wil blijven. "Toen wij buiten kwamen, werden we aangesproken door een Marokkaans jongetje van circa zestien jaar. Terwijl we in gesprek waren, werden we omsingeld door ongeveer twintig Marokkaanse jongeren tussen de achttien en 25 jaar. Zonder enige aanleiding begonnen ze met z'n allen op ons in te slaan en te schoppen." Dezelfde anonieme man gaat verder: "Ik ben op een gegeven moment gestruikeld. Dat was voor hen geen aanleiding om te stoppen. Ze probeerden mijn hoofd als voetbal te gebruiken, en namen aanlopen om me zo hard mogelijk tegen mijn hoofd te schoppen. Alsof ze penalty's namen. Ik probeerde mijn hoofd te beschermen door m'n armen er omheen te slaan." De andere Huizer kreeg een bierfles in zijn gezicht en zag de Marokkanen pas wegrennen toen de politie er aankwam. Hij moest naar het ziekenhuis Gooi-Noord om diverse wonden in zijn gezicht te laten hechten. De andere Huizer heeft blauwe plekken en heeft naar eigen zeggen veel last van 'traumatische stress'. |
| Volgens twee mannen uit Huizen heeft de politie de zaak verzwegen van hun mishandeling door twintig Marokkanen. Ze hebben wel hun leven te danken aan de politie, zeggen zij. De mannen, 43 en 40 jaar oud, waren bij het plaatselijk uitgaanscentrum Graaf Wichman het doelwit geweest van een groep gewelddadige Marokkaanse jongeren en waren naar eigen zeggen zonder enige aanleiding in elkaar geslagen. "Er was hoofdzakelijk publiek van rond de twintig, dus voelden wij ons niet zo thuis. We besloten na ongeveer een kwartiertje weg te gaan", vertelt ��n van de mannen, die anoniem wil blijven. "Toen wij buiten kwamen, werden we aangesproken door een Marokkaans jongetje van circa zestien jaar. Terwijl we in gesprek waren, werden we omsingeld door ongeveer twintig Marokkaanse jongeren tussen de achttien en 25 jaar. Zonder enige aanleiding begonnen ze met z'n allen op ons in te slaan en te schoppen." Dezelfde anonieme man gaat verder: "Ik ben op een gegeven moment gestruikeld. Dat was voor hen geen aanleiding om te stoppen. Ze probeerden mijn hoofd als voetbal te gebruiken, en namen aanlopen om me zo hard mogelijk tegen mijn hoofd te schoppen. Alsof ze penalty's namen. Ik probeerde mijn hoofd te beschermen door m'n armen er omheen te slaan." De andere Huizer kreeg een bierfles in zijn gezicht en zag de Marokkanen pas wegrennen toen de politie er aankwam. Hij moest naar het ziekenhuis Gooi-Noord om diverse wonden in zijn gezicht te laten hechten. De andere Huizer heeft blauwe plekken en heeft naar eigen zeggen veel last van 'traumatische stress'. |
| Originally posted by SnuggLe 1) Je moeder 2) Je oma 3) Je zusje? |

Originally posted by Roger ![]() wat een lul ben je ook ik ga hier maar niet verder op in |

| Originally posted by DJ_Siesta het is weer eens zover hoor! dit haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan, kut lui wanneer houdt het nu eens op |
| Originally posted by SnuggLe Tsja, waarom moet er weer Marokkanen bijstaan? Gewoon 'mishandeling door 20 man' kan toch ook? |
Ik vrees dat m'n ma's halfzus richting de engelen is

Het huis is vanochtend afgebrand en het dak ingestort. Gisteren was ze nog op visite hier, we zijn de laatsten die haar levend hebben gezien
De hond heeft haar blijkbaar niet wakker kunnen maken (slaappillen)
En dag voor de skivakantie...
| Originally posted by SnuggLe Sorry hoor , hij was echt te makkelijk ![]() |
| Originally posted by jp Ik vrees dat m'n ma's halfzus richting de engelen is ![]() Het huis is vanochtend afgebrand en het dak ingestort. Gisteren was ze nog op visite hier, we zijn de laatsten die haar levend hebben gezien De hond heeft haar blijkbaar niet wakker kunnen maken (slaappillen) En dag voor de skivakantie... |
aaaah klote man! kan soms raar lopen in deze wereld 
sterkte ermee!
Sterkte ermee, JP... 
sterkte man!! 
Ik hoor dat ze de hond gevonden hebben...
Vanochtend reed er rond 7 uur elke 5 minuten een brandweer wagen voorbij, en dan vraag je toch af waarom dat is. Vervolgens word je gebeld en weet je welk huis het is.
Omdat je denkt dat het allemaal wel mee zal vallen ben ik een kijkje gaan nemen. Toen na tien minuten een agent een arm om de nek van haar ex-man legde was het wel duidelijk. Ben toen maar weer naar huis gegaan.
What The Fuck... Sterkte man!
Brand in je huis lijkt me al verschrikkelijk, maar als er dan ook nog iemand om komt is het helemaal waardeloos natuurlijk!
begrijp ik het goed (uit jouw woorden) dat het is aangestoken?
Zwaar vertieft man.....sterkte Jay Pay.....
Ga je nog wel op wintersport of wordt het reisje gecanceld ?
Sterkte jp!
Thanks for the support
Het is een oud huis dus kortsluiting kan de oorzaal zijn of misschien de TV op stand-by, lamp laten branden wie zal het zeggen
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=5922
M'n ma is momenteel een verklaring aan het afleggen omdat zij haar als laatste gezien heeft, om zelfdoding uit te sluiten.
Veel sterkte in de komende tijd JP!