TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
| quote: |
| Originally posted by Bertn ge hebt wel mIRC nodig natuurlijk |

| quote: |
| Originally posted by TOR lol Nico Parisi heeft een tune of the week.. mooie terugkeer van mr. Atmoz ![]() |
Joni pres. External Art - We Forget

cool, die Nico Parisi had ik pas aan Armin gegeven 
welke is gedraaid? de trance of de prog versie?
| quote: |
| Originally posted by TOR Joni pres. External Art - We Forget |
| quote: |
| Originally posted by FredNova cool, die Nico Parisi had ik pas aan Armin gegeven ![]() welke is gedraaid? de trance of de prog versie? |
19. Above and Beyond feat Unkle & Petter - So Many Faces \o/ \o/
| quote: |
| Originally posted by TOR 19. Above and Beyond feat Unkle & Petter - So Many Faces \o/ \o/ |
Nog iemand die vindt dat de melodie van 'Andrew Bennett vs Rico Soarez - Light Of Hope' nogal fel gebaseerd lijkt op 'Scott Bond vs Solar Stone - 3rd Earth'?
Kvind het anders wel een heerlijk nummer, vooral de stem!
* tuned in *
3.Basic Perspective "Small Step On The Other Side" [Conspiracy Deep]
Heerlijk nummer 
Beetje saai 
zal ik maar zoeken naar die thread, ondertussen stond hij al van boven 
en nu weet ik niet meer wat te zeggen he 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Beetje saai |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Beetje saai |
| quote: |
| Originally posted by CygnusX ey jong, komt es online |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Sebiet; kben nog m'n eten naar binnen aan't werken; en mn ma moet effe een mailk sturen. Kzal wel voortluisteren ondertussen |
Alone Tonight begin ik echt te appreci�ren. heerlijk, die stem.. \o/
^wa remix was dat eigenlijk. echt een super vette plaat 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^wa remix was dat eigenlijk. echt een super vette plaat |
Kmoe zeggen dat ik het gister toch erg gezellig (edoch wel wat druk soms) vond op MSN met de BETA clan !
Metro was idd een BOM, net als Flow (kan maar geen genoeg van die track krijgen
) en op de valreep nog Signwave van Leon (Bolier)...
Armin heeft weer goe voor Sinterklaas gespeeld met die traktaties ! ![]()
| quote: |
| Originally posted by Loraine Kmoe zeggen dat ik het gister toch erg gezellig (edoch wel wat druk soms) vond op MSN met de BETA clan ! |

11. Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms Remix)

| quote: |
| Originally posted by TOR 11. Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms Remix) |
| quote: |
| Originally posted by BZRK + 14. Thomas Bronzwaer - Shadow World, ook dik in orde |
hier en daar toch een leuk plaatje vanavond
01. Asheni - Sweet Suffering
09. Leon Bolier pres Precursor - Signwave
11. Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms Remix)
17. Peetu S - Bigger Palace (Dub Mix)
18. Armin feat DJ Remy & Roland Klinkenberg - Bounce Back (Fred Baker Remix)
21. Alex Monakhov - Moonball
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.