TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
Idem, zodat ik weet wat ik op TE kan verwachten.
Ik hoop dat hij deze draait zaterdag 
Sunlounger - White Sand ![]()
Uhu. 
jawadde, wat een bom heeft onze Fred weer gemaakt 
..en Jonas 
jaja, de Belgen doen het goed
Khad beter geluisterd, dan had ik de nieuwe Baker gehoord
| quote: |
| Originally posted by IgnazZio Khad beter geluisterd, dan had ik de nieuwe Baker gehoord |
Heerlijke eerste plaat 
Zalig 
ik ga het zeggen walter: "BOOOOOOOORING!"
wat een crap vandaag seg
Tzegt mij ook (nog) niet veel vandaag. 
zonet wel een zalige remix van Voices From The Inside 
| quote: |
| Originally posted by TOR zonet wel een zalige remix van Voices From The Inside |
geen idee
ik vermoed Fred Baker, op basis van de sound.. mss Active Sight.
iig een bom!
Helsinki Scorchin' nu 
| quote: |
| Originally posted by TOR geen idee ik vermoed Fred Baker, op basis van de sound.. mss Active Sight. iig een bom! Helsinki Scorchin' nu |
Snap nu wrm iedereen (zelfs Jasper) hem een bom vindt
Welke mix is het? Want ik heb het vooral voor de Alex Morph remix
Hoewel ik het origineel ook heel sterk vind, omdat het niet dat standaard bandwerk is 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Welke mix is het? Want ik heb het vooral voor de Alex Morph remix Hoewel ik het origineel ook heel sterk vind, omdat het niet dat standaard bandwerk is |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Hola, wie is de remixer? |
Signum - Harmonic 
eindelijk nog es zo'n old skool trancer 
doet me lichtjes denken aan Alone in the Dark
Voices from the Inside nu

damn deze episode
de nieuwe signum 
FREDJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
\o/
Fredje mag es ne nieuwe snare kope, of lere produce zonder

| quote: |
| Originally posted by TOR Signum - Harmonic ![]() eindelijk nog es zo'n old skool trancer ![]() doet me lichtjes denken aan Alone in the Dark |
tuned in 
die eerste plaat was echt super
White Sand nu 
zal zeker in La Rocca passeren, als je het mij vraagt
| quote: |
| Originally posted by TOR White Sand nu ![]() |
mmm, echt een goeie aflevering vandaag 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.