TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
קבלו משהו קורע
חחחחחח
| quote: |
Originally posted by -CosmicFire- חחחחחח |
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי חחחחחחחחחחחחחחחח כמה שהפורום משפיע על אנשים חחחחחח המורה בכלל לא קלטה מה רוצים ממנה חחחחחח הסימן שאלה שלה קרע אותי אגב יש שם טעות כתיב כותבים life ולא live המורה ממש מטומטמת אם היא לא שמה לב |
מצטער שאני קטנוני

| quote: |
| Originally posted by eXeTik live = לחיות (גם: חי |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik תאכלס משעשע, זה כמו האלה שאומרים LOL במציאות במקום לצחוק... |
היה לי חבר מפגר שכל הזמן היה אומר לול
ורופל וכל הדברים האלה שהוא היה צוחק לא היה לו צחוק
הוא היה אומר
לולולולולולולולולולולולול ככה כמו מפגר
עכשיו הוא כבר לא חבר שלי :}
| quote: |
| Originally posted by taltul עוד לא יצא לי באמת להגיד את זה לאנשים אבל אני מדמיין לעצמי איך היו מסתכלים עליי במקרה והייתי אומר... |
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- היה לי חבר מפגר שכל הזמן היה אומר לול ורופל וכל הדברים האלה שהוא היה צוחק לא היה לו צחוק הוא היה אומר לולולולולולולולולולולולול ככה כמו מפגר עכשיו הוא כבר לא חבר שלי :} |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik |
ענקק !!!! חחחח
חחחחחחחחח
קרא לי עכשיו הקטע הכי מצחיק...אני כזה יושב באינטרנט קפה, לידי יושב דוס...קיצר אני נכנס רואה את הסמיילים האלה ולא שם לב מהדוס. פתאום אני שומע ממנו חרחורים כאלה אני מסתכל הצידה אני קולט אותו כזה מסתכל על זה במבט מעוצבן, אחרי איזה 10 שניות הוא קם והלך
חחחחח
קטע מצחיק הסמיילים האלה בכל מקרה...

ואללה זה ממש יפה
מצא את ההבדלים:
http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html
| quote: |
| Originally posted by princess cc מצא את ההבדלים: http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html |
1>>>
לא מצחיק בכלל אלא פשוט מי שמתעניין ולא ראה מה זה ניתוח של "קיפול בטן" אז זוי הזדמנות מצויינת...
"תהנו"...
http://poetry.***********/tummy-tuck/
2>>>
ממזר אחד שכמוהו 

3>>>
בול בראש...

| quote: |
| Originally posted by taltul לא מצחיק בכלל אלא פשוט מי שמתעניין ולא ראה מה זה ניתוח של "קיפול בטן" אז זוי הזדמנות מצויינת... "תהנו"... http://poetry.***********/tummy-tuck/ |
ראסמי מגעיל אש
לא שזה מפריע לי או משהו אבל בחיית מה נסגר איתך בנאדם
לא מתאים דברים כאלה פה
אל תפרסם את הזבל של
rotten
איזה גועל
| quote: |
| Originally posted by Scorchio מה נסגר איתך בנאדם לא מתאים דברים כאלה פה אל תפרסם את הזבל של rotten |
אני לא יודע איך לקרוא בדיוק למה שהם עושים אבל זה גם טפשי וגם מצחיק מצד שני במידה מסויימת...
| quote: |
| Originally posted by taltul אני לא יודע איך לקרוא בדיוק למה שהם עושים אבל זה גם טפשי וגם מצחיק מצד שני במידה מסויימת... |
)| quote: |
| Originally posted by taltul KFC Counter-Strike |
שתי משחקים חמודים:
http://www.funnygames.nl/spelletjes/2223.html
http://www.funnygames.nl/spelletjes/2198.html
חח אהבתי תטרמפולינה...
איזה אתר חזק
גם זה ענק
http://www.funnygames.nl/spelletjes/252.html
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.