TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Raad de film aan de hand van de screenshot
Pages (86): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 86 »
1.Shadowkid - 23 ptn
2.Xilver - 22 ptn
3.CygnusX - 20 ptn
4.FCB_Fanatic,Eagle` - 16 ptn
5.JdDark - 14 ptn
6.Phortastic, Jasperovitsj, Real - 12 ptn
7.MikeVee, Vishnu - 10 ptn
8.mrcanon - 7 ptn
9.Bertn - 6 ptn
10.lievez, Antony, Bunz, Giesber - 5 ptn
11.The Freezzz, Push2005 - 4 ptn
12.Pooley, Domineesje, mellow_head, TOR, Ataraxya, Tiger, Dj LPG - 3ptn
13.Gladius - 2 ptn
14.Tomorrow Traxx, Kaidreas, Tatanagirl, BaRTeZ, christina, eieregooie, kokkenmaster, The_GOdfather, jeronimo, DJ Sid, BZRK, Devilex, Remy D, 1Million$shot, Pumaz, Wildfir3, Zehra, De Geert - 1 pt

lucky number slevin
| quote: |
| Originally posted by Bertn lucky number slevin |
hoera!
nieuwe opgave:

Argh 't is eentje van Hitchcock zeker? Damn kom er niet op ![]()
De Palma heeft die shot nog gepikt 
niet van Hitchcock neen:-) en deze scene is door veel andere cineasten gepikt
The Untouchables
Dat is de gepikte versie oen 
Ze pikken tegenwoordig allemaal overigens 
Oei. 
edit: The Battleship Potemkin?
Battleship Potemkin?
Real was eerst:-)
Misschien een woordje uitleg(
). Battleship potemkin is een oerclassic van Sergei Eisenstein uit 1925. Deze man was een pionier op het gebied van montage, het is mede dankzij hem dat de moderne film geboren werd.
Tot zover deze les filmgeschiedenis
1.Shadowkid - 23 ptn
2.Xilver - 22 ptn
3.CygnusX - 20 ptn
4.FCB_Fanatic,Eagle` - 16 ptn
5.JdDark - 14 ptn
6.Real - 13 ptn
7.Phortastic, Jasperovitsj, - 12 ptn
8.MikeVee, Vishnu - 10 ptn
9.mrcanon,Bertn - 7 ptn
10.lievez, Antony, Bunz, Giesber - 5 ptn
11.The Freezzz, Push2005 - 4 ptn
12.Pooley, Domineesje, mellow_head, TOR, Ataraxya, Tiger, Dj LPG - 3ptn
13.Gladius - 2 ptn
14.Tomorrow Traxx, Kaidreas, Tatanagirl, BaRTeZ, christina, eieregooie, kokkenmaster, The_GOdfather, jeronimo, DJ Sid, BZRK, Devilex, Remy D, 1Million$shot, Pumaz, Wildfir3, Zehra, De Geert - 1 pt
Toen ik postte was zijn edit er nog niet 
Ach soit 
hmm, dat valt nu nog moeilijk te controleren natuurlijk. misschien kan scheidsrechter Benny hier een oordeel over vellen?
1.Shadowkid - 23 ptn
2.Xilver - 22 ptn
3.CygnusX - 20 ptn
4.FCB_Fanatic,Eagle` - 16 ptn
5.JdDark - 14 ptn
6.Phortastic, Jasperovitsj, Real - 12 ptn
7.MikeVee, Vishnu - 10 ptn
8.mrcanon,Bertn - 7 ptn
9.lievez, Antony, Bunz, Giesber - 5 ptn
10.The Freezzz, Push2005 - 4 ptn
11.Pooley, Domineesje, mellow_head, TOR, Ataraxya, Tiger, Dj LPG - 3ptn
12.Gladius, Pumaz - 2 ptn
13.Tomorrow Traxx, Kaidreas, Tatanagirl, BaRTeZ, christina, eieregooie, kokkenmaster, The_GOdfather, jeronimo, DJ Sid, BZRK, Devilex, Remy D, 1Million$shot, Wildfir3, Zehra, De Geert - 1 pt
Geef Pumaz dat punt maar, het zou erg goed kunnen dat hij eerst was. 
| quote: |
| Originally posted by Bertn hmm, dat valt nu nog moeilijk te controleren natuurlijk. misschien kan scheidsrechter Benny hier een oordeel over vellen? |
zo'n corrupte bedoeling hier, ik ben zowaar trots dat ik nog geen enkel punt gehaald heb in dit spel der bedriegers 
| quote: |
| Originally posted by Bertn hmm, dat valt nu nog moeilijk te controleren natuurlijk. misschien kan scheidsrechter Benny hier een oordeel over vellen? |
Vraag is of je zoiets in 2 minuten kan opzoeken en vinden 
Hoe dan ook, de volgende :

Ichi The Killer
Nope
2046
Ook niet
shangai express?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.