TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »

Fan vad bra! 
Hahahaha....
"Habla espanol?" var nog ändå klockrenast
haha
http://web.telia.com/~u31920797/biltull.bmp 
http://www.break.com/articles/holditin.html
Snygg röst, och sjyst att skratta ut honom

Scul kanske kan översätta? 
| quote: |
| Originally posted by reveal http://www.break.com/articles/holditin.html Snygg röst, och sjyst att skratta ut honom ![]() Scul kanske kan översätta? |

Japps, det är skådespeleri...men inte fan skrattade jag mindre för det 
Här kommer en skitbra.
Så Arnold Schwarzenegger flyttade till Sverige för att spela hockey.
"Vad ska du spela för position?"
"I'll be back!"
=)
"Glöm ”Vikingarna” – här är ”Svartingarna”
Tre killar från Pakistan erövrar dansbanorna med hits som ”Mitt eget blue Karachi”"

http://www.ungtval.se/index.aspx?ma...&article=776520

mooooooohahahahaha
http://www.break.com/index/weresinking.html

fan rådjuret var ju bäst!
han sa hora på spanska till den här habla español ju! ^^
fast im not a pinjata var bäst 
Det var finnen som sade till sin läkare att han inte kunde förstå varför han var sååå trött hela tiden.
Läkaren sa:
-Du kan väl ta och beskriva hur en helt vanlig dag ser ut för dig!
Finnen berättade (med grov brytning på finska):
-Ja, dä första jag gör när jag vaknar på morronen är att jag nullar
särringen. Sen äter jag frukost o efter det nullar jag särringen
igen innan jag går till joppet. På matrasten går jag hem och nullar
särringen en gång före maten och en gång efter maten, sen går jag
till joppet igen När jag kommer hem från joppet så nullar jag
särringen, sen äter jag kvällsmat o efter det så nullar jag
särringen igen och innan jag somnar så nullar jag särringen tre gånger till.
Läkaren stirrar roat på finnen:
-Vad tror du själv kan vara orsaken till din trötthet om du tänker efter lite?!!
Finnen efter en stunds funderande:
-Tjaa... kan dä bero på det där smårunkandet på joppet..?????
Några finnar på forumet 
http://www.falukuriren.se/artikel.asp?id=513278
| quote: |
| Originally posted by Cloudburst http://www.falukuriren.se/artikel.asp?id=513278 |
Från en site som säljer T-shirts på nätet 

| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Från en site som säljer T-shirts på nätet ![]() |
| quote: |
Originally posted by November Hoppas det inte gör mig till en hemsk person som tyckte det där var kul |

| quote: |
| Originally posted by jofawe verkligen inte ![]() I så fall så ligger jag risigt till med! |
Hahahaha, den var riktigt kul, skulle lätt köpa en sån om det inte vore för faktumet att man lätt skulle bli dödad om man hade en sån tröja 
http://www.curlingtjejerna.se/wp-co...rts_on_Fire.wmv
Curlingtjejerna + Hammerfall = kan inte bli bättre 
Ny för mig 
Sinking Sinking
Kungligt!
Tror allt dom har haft en trekant
http://aftonbladet.se/vss/foraldrar...,781887,00.html

| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Tror allt dom har haft en trekant http://aftonbladet.se/vss/foraldrar...,781887,00.html |
HAHAHAHA!!
http://rrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnhhhh.blogspot.com/
SÅ JÄVLA SANT!!

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.