TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley 2003
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 »
www.dancevalley.nl is veranderd en ze hebben de excession vs bedrock tent de grootste tent gegeven
(ook de eurogrooves tent is net zo groot) en helemaal mooi is dat de tent ernaast de tent is waar deep dish draait en daar recht tegenover de global stage van cox
dus in die driehoek blijf ik mooi lopen 
Wel mooie site geworden (alleen beetje irritant navigeren af en toe)
Brr.. ik krijg echt al zin in de zomer !!
Jeuk jeuk jeuk...
ROFL @ dat nieuwe DV-theme! Het is net 2Unlimited maar dan zonder Anita 
Hehe ik vind hem wel grappig 
We can't get enough....
Ik zal er ook bij zijn.
denk dat het best gezellig word

net terug van vakantie en dan zie je de mainstage line up. goeiendag zeg. harddance is ook weer vet alleen toch wel wazig dat dana er staat. Want na gesprekje met JP en Tom was het toch wel duidelijk dat ze een schijthekel aan haar hebben. Maar goed dana vind ik toch 3 keer niks. en er zijn genoeg top djs die wel het beluisteren waard zijn
| quote: |
| Originally posted by basvh net terug van vakantie en dan zie je de mainstage line up. goeiendag zeg. harddance is ook weer vet alleen toch wel wazig dat dana er staat. Want na gesprekje met JP en Tom was het toch wel duidelijk dat ze een schijthekel aan haar hebben. Maar goed dana vind ik toch 3 keer niks. en er zijn genoeg top djs die wel het beluisteren waard zijn |
JP rules idd!!
Zijn we het er toch ergens over eens Remy
Op Dancevalley zal ik je kleine aarsje wel ff oprekken met mijn duim en lulletje
| Originally posted by Optimus JP rules idd!! Zijn we het er toch ergens over eens Remy Op Dancevalley zal ik je kleine aarsje wel ff oprekken met mijn duim en lulletje |
JP THE MAN!!!
| JP rules idd!! |
| ik vind JP dik RULEN!!! |
| JP THE MAN!!! |
| Originally posted by jploveparade ohhhh... jullie zijn gewoon te lief |
| Originally posted by Remy D Ja gare huppel josti, voelde me haast geroepen maar nu hoeft het al niet meer. |
| Originally posted by Donna Duh,why denk je dat ik zo snel reply en al WAS ik frusti dan zou ik t alleen al niet laten blijken omdat jij je dan haast geroepen voelt met je lompe lichaam over mijn delicate body te scheuren ondertussen JODEN schreeuwend,nah thx.. Nog ergens nonnen nodig?! |
De waarheid mag best gezegd worden!!! 

Mooi mooi mooi!!!
Als dat werken via Ed de Wit niet doorgaat, dan heb ik waarschijnlijk zeker nog wat anders hoe ik gratis naar Dance Valley kan.
Ik heb ooit gesolliciteerd bij een redelijk bekende en grote partynews site. Daar kreeg ik net een algemeen mailtje van voor al hun reporters/fotograven , dat 'het festival seizoen er weer aankwam'. Ze gingen een indeling maken voor Dance Valley, Extrema en de FFWD parade. Daar hadden ze zeker veel mensen voor nodig

Dus ik heb goede hoop dat ik ALSNOG op mijn verjaardag naar Dance Valley kan!
FEEEST!
Wat wil je hebben voor je verjaardag? 
Hoe oud word je eigenlijk Snuk? 
| Originally posted by SnuggLe Mooi mooi mooi!!! Als dat werken via Ed de Wit niet doorgaat, dan heb ik waarschijnlijk zeker nog wat anders hoe ik gratis naar Dance Valley kan. Ik heb ooit gesolliciteerd bij een redelijk bekende en grote partynews site. Daar kreeg ik net een algemeen mailtje van voor al hun reporters/fotograven , dat 'het festival seizoen er weer aankwam'. Ze gingen een indeling maken voor Dance Valley, Extrema en de FFWD parade. Daar hadden ze zeker veel mensen voor nodig ![]() Dus ik heb goede hoop dat ik ALSNOG op mijn verjaardag naar Dance Valley kan! FEEEST! |
| Originally posted by jploveparade Wat wil je hebben voor je verjaardag? ![]() Hoe oud word je eigenlijk Snuk? |
| Originally posted by Optimus SnuggLe wordt dan 19 jaar |
| Originally posted by magrec Hehe als dat partyscene is dan zou ik me er niet teveel van voorstelllen...... |
| Originally posted by SnuggLe Why not????????????? Vertel! (Mail me ff op mijn pliesieaccount wil je pleaaaaase??) Enneh..ik wordt 23 eikols |
ik dacht dat je de hele dag moest reviewen enzo maar ik heb op impulz een aanbieding gekregen om te helpen met interviewen van dj's in de bedrock vs excession tent
(en daarna meteen op inet zetten) en nu is alleen de vraag welk dagdeel dat zal zijn...
| Originally posted by magrec Herstel ik dacht dat je de hele dag moest reviewen enzo maar ik heb op impulz een aanbieding gekregen om te helpen met interviewen van dj's in de bedrock vs excession tent (en daarna meteen op inet zetten) en nu is alleen de vraag welk dagdeel dat zal zijn...Ik mail je wel ff. |
| Originally posted by New Wave Als je dezelfde vragen gaat stellen die ik een half jaar heb moeten stellen dan schiet ik je neer want ik wil ze nooit meer lezen/horen |
ik schat deze jongen ook wel iets hoger in dan jou kwa intelligentie tim dus dat zit wel goed