TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Goeie films
Pages (142): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 »
Snow Dogs (2002)
When Miami dentist Ted Brooks (Cuba Gooding, Jr.) learns that his birth mother has passed away and that he was named in her will, he travels to Alaska to claim his inheritance. Rather than the large chunk of change that many people would expect, Ted instead receives his mother's pack of rowdy sled dogs and her property. Although the dogs seemingly have it in for Ted, he decides to keep the dogs and race them in the local race, the Arctic Challenge, spiting a mountain man (played by James Coburn) who wants the dogs. What follows is a comedy detailing Ted's adventures in learning to run the sled dogs...
(sorry geen zin voor te vertalen
)
Mijn score: 7/10
Imdb score: 5.1/10
't was een leuke komedie met hele schone husky's
kweet al wat voor een hond ik later ga nemen 

Anal pleasures 2 tot 7 zijn ook zeker aanraders, hoewel de 6 wa ontgoochelt 
![]()
Ik heb gisteren 'the italian job' gezien.
Een stel boeven steelt op een nogal spectaculaire manier een partij goudstaven in Veneti�. Alles verloopt perfect zoals gepland en The Italian Job lijkt dus geslaagd. Maar dan keert een van de gangsters zich tegen z'n vrienden en gaat met de buit (38 miljoen dollar) lopen. Z'n ex-makkers kunnen daar niet bepaald om lachen, en als ze na een jaar het spoor terugvinden, plannen ze wraak.
Best wel een film met veel spectakel, en met nogal wat aandacht voor de Mini Cooper (cool auto'ke
). Het oogt allemaal wel grappig: zo'n mini die de trappen afrijdt en door metrotunnels crosst.
Voor wie meer wil weten: http://www.italianjobmovie.com/flash/index.html
Naar mijn mening, een aanrader ... ah ja, btw, in de film kom je ook te weten wie echt 'napster' uitgevonden heeft
Het liedje 'Money' van Velvet Revolver, vind ik wel goed passen bij de film 
vanavond op de bbc1 22:00-23:50 The Bone Collector 6.2 imdb
en op Ned3 23:02-01:00: The Big Lebowski 7.9/10 imdb
return of the king = omfg
adembenemend, schoon, majestueus alles gewoon
topper
9.5/10
| quote: |
| Originally posted by pooley return of the king = omfg adembenemend, schoon, majestueus alles gewoon topper 9.5/10 |
| Originally posted by Buoyant en op Ned3 23:02-01:00: The Big Lebowski 7.9/10 imdb |

Zo kan het ook ja 
Nu is den boek lezen si, na de examens that is.
Na wat ik gelezen heb verschillen er toch nog veel zaken maja das ni erg, hij was TE gewoon
jah ik vondem ook maar te gewoon... 
anyway, ben ooit is in dien boek begonne... zzzz... klassieker of ni
vanavond chicken run op bbc1 19.10 - 20.30 voor al degene die hem nog niet hebben gezien.
inhoud: Op de boerderij van meneer en mevrouw Tweedy moet hard gewerkt worden. Niet alleen door de boer en zijn vrouw, maar ook door de kippen. Ze leiden een leven als in een werkkamp. Leggen ze geen eieren dan eindigen ze in de pan. Op een goeie dag komt haantje de voorste Ginger hiertegen in opstand...
gisteren dien Big Lebowski gezien, best wel gieren. zo dom en toch zo grappig met momenten. relax filmpke.
gisteren in de cinema ook nog SWAT gaan zien. die ging wel. niet super, al bij al ne gewonen actiefilm imo... (imdb 6/10)
viel mij trouwens op hoe de kinepolis in brussel veel properder en beter ingericht is dan de metropolis in antwerpen. zalig om op ne vloer te lopen zonder da uw zolen der aan blijven plakken :>
| Originally posted by Eagle` damn right zat op bepaalde momenten echt men men bek open van verbazing echt sublieme film. Strak verhaal, mooie karakteruitwerking ook van een aantal karakters oa.*spoiler* gollem *spoiler* Beste film in jaren, om niet te zeggen een van debeste films ooit diek al gezien heb. *spoiler* weet iemand trouwens waarom frodo mee die boot opmoest op het einde ? *spoiler* |
Gisteren en eergisteren 1 vd beste films ooit gezien.
"La Meglio Giovent�"
Tis nen italiaans, en hij duurt int totaal 6 uur (!). Heb hem dan ook in 2 delen gezien. Gaat over de geschiedenis van een italiaanse familie van het einde van de jaren 60 tot nu.
Eigenlijk gaat het vooral over de 2 broers Nicola en Matteo, hoe ze opgroeien, hoe ze eerst dezelfde dromen delen en daarna uit elkaar groeien.
Verveeld geen moment en is zeker nen aanrader voor iedereen die beetje van films houdt. Zeker gaan zien als ge eens iets anders wilt dan al die crappy komedies en actiefilms...
imdb link
imdb score: 7.6/10
mijn score: 8.5/10
edit: draait -hoewel hij in Cannes een aantal prijzen heeft gewonnen- voorlopig alleen in de kleinere cinemas.
| Originally posted by Sharpsider Frodo moest volgens mij mee de boot op omdat (zoals hij zelf zegt in de film) niets nog hetzelfde is voor hem. Hij is te hard aangetast door de ring en zijn wond is ook nog te pijnlijk en zou anders nooit genezen. Maar da is mijn mening maar eh... |
(Nu h��l ongeduldig wachten op de DVD Box
, kwestie van iets te doen te hebben na de examens
)
Heb gisteren once upon a time in mexico gezien... leuke film, wel wa zwaar (als ge ne kater hebt) aangezien het van 't een naar 't ander springt
over't algemeen wel nen aanrader 
*** DEZE POST BEVAT LOTR3 SPOILERS ***
| Originally posted by Nyah Maar fkes een vraagske... Is er nu niemand die het einde een (klein) beetje langdradig vond? |
| Originally posted by CygnusX *** DEZE POST BEVAT LOTR3 SPOILERS *** |
| Originally posted by Miss Z kvind dat je dit duidelijker: groter, in kleur... liefst rood, ... moet aangeven want... khad het (je spoilers) al gelezen en toen las ik dit |
ik heb een speciale ziekte waardoor ik geen rode letters kan lezen, dus ge hebt het voor mij ook verpest nu! 
Vandaag en gisteren nog een filmpke gekeken :
Battle Royale 2 (2003)

Wie Battle Royale 1 nog nooit gezien heeft, moet dat zeker eens doen. In deel 1 start de regering van Japan (wegens anarchie) een soort wedstrijd waarbij een volledige klas wordt gekidnapped, op een eiland gedropt en bewapend. Na 3 dagen mag er maar 1 overblijven, anders gaan ze allemaal dood. In Battle Royale 2 zijn de regels iets anders. Uiteindelijk verschillen de films heel veel (deel 2 gaat nog maar weinig over het "spel"), maar ze bevatten alle 2 veel bloed en ze zijn gestoord, zoals je dat van Japanse films meestal wel verwacht
Mijn score : 6/10. IMDB Score : 5.1/10.
(imdb link)
The Texas Chainsaw Massacre (2003)

Deze film heb ik dus daarnet gezien en ik ben er nog niet tegoei van, zo spannend was ie
Het gaat hier niet over de originele versie van '74, maar over de nieuwe remake. Ik heb de eerste een paar jaar terug gezien en vond die al behoorlijk akelig, maar deze doet er nog een schepje bovenop. Het is zo'n beetje te vergelijken met The Ring/Ringu volgens mij: als je de originele versie het best vond, zal dat nu ook wel zo zijn. Het enige minpunt vond ik dat hoofdrolspeelster Jessica Biel een t-shirt droeg toen het begon te regenen en daarmee de rest van de film rondloopt. Zonder dat was ie zeker een stuk akeliger geweest
Mijn score : 7/10. IMDB Score : 5.7/10.
(imdb link)
| Originally posted by Gladius "La Meglio Giovent�" |
| "La meglio gioventu" (Het beste van onze jeugd) heeft zaterdag de Grote Prijs 2004 van de Unie van Filmkritiek (UFK) gewonnen. Het Italiaanse epos van filmmaker Marco Tullio Giordana haalde het van de Amerikaanse films "Punch-drunk love", "Adaptation" en "The Quiet American" en van het Japanse anim�-sprookje "Spirited Away". Na vijf stemrondes waren de leden van de UFK het erover eens om de zes uur durende prent van Marco Tullio Giordana tot winnaar uit te roepen. Uiteindelijk was het vanwege zijn "melodramatische kwaliteiten, zijn intelligent scenario en zijn sober visueel meesterschap" dat de Italiaanse prent werd bekroond, zo deelde de UFK zondag mee. De Grote Prijs van de UFK bekroont elk jaar een film waarvan de kwaliteiten bijdragen tot de uitstraling van de cinematografische kunst. |
kheb hem gezien in de 'cartoons' hier in antwerpen, klein complex met paar zalen. In de grotere cin�ma in Antwerpen, UGC, draaien ze hem niet, dus ik denk dat je best ook de kleinere complexen opzoekt in uw buurt.
Hij duurt dus 6 uur, opgedeeld in 2 delen van 3 uur. Als je een filmfan bent moet dat wel lukken, als ge constant ligt af te tellen enz kan het wel eens zwaar worden =).
Ik heb het tweede deel een dag later gezien, omdat er geen tickets meer waren. Dus als ge gaat, kunt ge best op voorhand of telefonisch kaarten opzij laten houden.
Ik hoop echt dat ge hem gaat zien, ben es benieuwd wat ge der van vindt =).
-Glad
gisteren Underworld es bekeken, d�j�-vue gehalte is wel enorm hoog met Blade en Matrix in het achterhoofd, maar al bij al vermakelijk filmpie. Het is ook niet onaardig om een ganse film naar die selene te gapen 
| Originally posted by Nyah Maar fkes een vraagske... Is er nu niemand die het einde een (klein) beetje langdradig vond? |
Stoorde nu niet zo hard omdat film toch bijna ten einde was