TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Poll of belgian Beers
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]
| quote: |
| Originally posted by Real 't Zal allemaal wel int koppeke zitten. |
| Originally posted by CygnusX Mijn ergste bier-nachtmerrie is realiteit geworden De smaak van Hoegaarden is zo erg veranderd, ik herken het totaal niet meer terug. Ik had nog gehoopt dat het effect van de verhuis van Hoegaarden naar Jupille nog zou meevallen, maar dat blijkt helemaal niet het geval te zijn |
Van alle Belgische Bieren vind ik Hoegaarden nu echt een van de zwakste..
| Originally posted by Config Van alle Belgische Bieren vind ik Hoegaarden nu echt een van de zwakste.. |
| Originally posted by Config Van alle Belgische Bieren vind ik Hoegaarden nu echt een van de zwakste.. |
Ik vind Hoegaarden nochtans ook maar bittere pis. 
ik kan ook niet echt zeggen dat ik Hoegaarden bijzonder lekker vind, geef mij maar ne blonde Leffe 
Leffe >>>>>>>>> Hoegaarden
| Originally posted by Real Ik vind Hoegaarden nochtans ook maar bittere pis. |
| Originally posted by FCB_Fanatic Leffe >>>>>>>>> Hoegaarden |

| Originally posted by FCB_Fanatic ik kan ook niet echt zeggen dat ik Hoegaarden bijzonder lekker vind, geef mij maar ne blonde Leffe ![]() Leffe >>>>>>>>> Hoegaarden |
Net zoals Benny heb ik een smaakverandering opgemerkt bij Hoegaarden. Het smaakt me wat de flets tegenwoordig
Vroeger zat er ook al weinig pit in ten opzichte van andere bieren, maar er was wel een zekere smaak aanwezig. Nu is die smaak volledig aan het wegebben en zitten we opgescheept met een waterachtige substantie. Doe mij maar een Brugse Zot of Tripel nu. 
Tegenwoordig drink ik vooral Delirium 
Mmmm...
| Originally posted by Config _o_ Hoegaarden is gewoon plat, voor de mannen die geen echt bier aankunnen. kijkesaan. ![]() |
| Originally posted by Eagle` En een massa product als leffe is wel echt bier, get the fuck out |
| Originally posted by Eagle` En een massa product als leffe is wel echt bier, get the fuck out |