TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2e fase TOETSWEEK
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »

Posted by Blik on Jun-23-2001 11:24:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

Hij bedoelt bij Nederlands...Maar daar valt weinig af te kijkuh...

oh naja, die tekst was gewoon absurd kut, maar ik ben over en ik heb vakantie!!!!!!!!!!!!!!

Posted by Dj Lex on Jun-23-2001 12:45:

quote:
Originally posted by Blik

oh naja, die tekst was gewoon absurd kut, maar ik ben over en ik heb vakantie!!!!!!!!!!!!!!

Ja veel plezier in Salou he

Posted by Blik on Jun-23-2001 12:47:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Ja veel plezier in Salou he

duurt nog meer dan een week, pas 2 juli...........

Posted by Dj Lex on Jun-23-2001 12:50:

quote:

duurt nog meer dan een week, pas 2 juli...........

Oh nou ja de tijd vliegt toch joh. voor je het weet is het zover

Posted by Blik on Jun-23-2001 12:56:

quote:

Oh nou ja de tijd vliegt toch joh. voor je het weet is het zover

eerst een week werken, elke dag vroeg op

naja, ik verdien tenminste geld wat de week daarna weer op gaat

en godverdomme ik dacht dat het mooi weer zou worden vandaag, hele dag al bewolkt hier

Posted by M5 on Jun-23-2001 15:44:

quote:

eerst een week werken, elke dag vroeg op

naja, ik verdien tenminste geld wat de week daarna weer op gaat

en godverdomme ik dacht dat het mooi weer zou worden vandaag, hele dag al bewolkt hier

dat zijn rare mannen hoor bij het weer ....zo heb ik vanmorgen op NOS teletekst ff de voruitzichten gekeken (p. 704) ze voorspelden voor Woensdag 29 graden ....toen ff naar RTL TEXT gegaan ..(p195) ...daar voospelden ze 24 graden ...voor woensdag....

lijkt me een beetje heel erg veel verschil.......allemaal beetje uit de lucht gegrepen man die weerberichten...pure onzin...ik hoop eigenlijk dat RTL er het dichtste bij zit ..

Posted by Blik on Jun-23-2001 17:05:

quote:
Originally posted by M5

dat zijn rare mannen hoor bij het weer ....zo heb ik vanmorgen op NOS teletekst ff de voruitzichten gekeken (p. 704) ze voorspelden voor Woensdag 29 graden ....toen ff naar RTL TEXT gegaan ..(p195) ...daar voospelden ze 24 graden ...voor woensdag....

lijkt me een beetje heel erg veel verschil.......allemaal beetje uit de lucht gegrepen man die weerberichten...pure onzin...ik hoop eigenlijk dat RTL er het dichtste bij zit ..

zolang het morgen maar heel erg zonnig is, ik moet nog ff bruin worden voordat ik naar salou ga, en deze week heb ik nie veel tijd om in de zon te gaan liggen

Posted by HiGH_NrG on Jun-23-2001 17:47:

zoek een baantje waarbij je lekker buiten kan werken man...das veel relaxter

Posted by Blik on Jun-24-2001 11:08:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
zoek een baantje waarbij je lekker buiten kan werken man...das veel relaxter

we mogen ook buiten werken, we mogen o.a. onkruid tussen de stenen uit halen.............

naja, ik krijg er redelijk betaald voor en dat is natuurlijk wel beter

Posted by HiGH_NrG on Jun-24-2001 12:35:

Bij wat werk je dan?

Posted by Blik on Jun-24-2001 14:09:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Bij wat werk je dan?

PEP Nederland, houtcoatingbedrijf in Den Bosch

Posted by -=WVG=- on Jun-24-2001 16:12:

quote:

PEP Nederland, houtcoatingbedrijf in Den Bosch

Het kwaliteitsbedrijf voor al uw...uhm...HOUT...

Posted by Blik on Jun-24-2001 16:22:

quote:

Het kwaliteitsbedrijf voor al uw...uhm...HOUT...

inderdaad ja..........

Posted by HiGH_NrG on Jun-24-2001 16:25:

en dan laten ze je buiten het gras tussen de tegels uithalen...whehe!

Posted by Dj Lex on Jun-25-2001 12:08:

Haha das geinig. Nou ik zit nu dus in me toetsweek te zweten. letterlijk en figuurlijk. Het is nie te houden op me zoldertje.

Posted by arno on Jun-25-2001 12:21:

nou, mijn proefwerkweek is vandaag ook begonnen. Ik had vandaag duits en overmorgen natuurkunde en van die twee toetsen hangt zo'n beetje mn hele jaar af. En ik zit hier te posten.......

Posted by Dj Lex on Jun-25-2001 12:24:

quote:
Originally posted by arno
nou, mijn proefwerkweek is vandaag ook begonnen. Ik had vandaag duits en overmorgen natuurkunde en van die twee toetsen hangt zo'n beetje mn hele jaar af. En ik zit hier te posten.......

OP duits???
Welk profiel heb je, want wij hoeven alleen maar te lezen

Posted by arno on Jun-25-2001 12:30:

ja op duits ja! ik doe ng met wis b2.

Ik hoef ook alleen maar te lezen, maar dat is nou juist het probleem....ik ben er gewoon zo fuckin slecht in. Ook in frans, daar sta ik nu al sowieso een 4 voor op mn eindrapport. En voor duits had je ook een paar woorden s.o. tjes om het nog een beetje mee op te halen al die teksten. Maar vandaag was dus de laatste tekst en het gaat er dus om hoe erg ik die verneukt heb. Want duits mag geen 4 worden en natuurkunde mag geen 5 worden.

Posted by Dj Lex on Jun-25-2001 13:22:

quote:
Originally posted by arno
ja op duits ja! ik doe ng met wis b2.

Ik hoef ook alleen maar te lezen, maar dat is nou juist het probleem....ik ben er gewoon zo fuckin slecht in. Ook in frans, daar sta ik nu al sowieso een 4 voor op mn eindrapport. En voor duits had je ook een paar woorden s.o. tjes om het nog een beetje mee op te halen al die teksten. Maar vandaag was dus de laatste tekst en het gaat er dus om hoe erg ik die verneukt heb. Want duits mag geen 4 worden en natuurkunde mag geen 5 worden.

Ja das vervelend man. Heb ik gelukkig geen last van. Mijn profielvakken zijn kut

Posted by -=WVG=- on Jun-25-2001 13:25:

Vakantie is lekker met dit weer...
Succes Lex & arno & de rest
Jullie hebben een weekje langer vakantie....

Posted by HiGH_NrG on Jun-25-2001 19:37:

gelukkig begint morgen om 12.15 mijn vakantie...en dan alleen nog ff wat boeken inleveren!

Veel suc6 met blokken en goeie cijfers halen

Posted by -=WVG=- on Jun-26-2001 10:23:

Lex heeft toetsweek, dat scheelt meteen 100 posts per dag op het Holland-forum

Posted by Dj Lex on Jun-26-2001 12:06:

quote:
Lex heeft toetsweek, dat scheelt meteen 100 posts per dag op het Holland-forum

Jaja heus. Moet ook nog leren hoor. Dat is het belangrijkste he in de toetsweek. En ik post al een stuk minder na al jullie kl8en

Posted by -=WVG=- on Jun-26-2001 12:53:

quote:

Jaja heus. Moet ook nog leren hoor. Dat is het belangrijkste he in de toetsweek. En ik post al een stuk minder na al jullie kl8en

ja, het begint al wat te worden...

Morgen wordt het trouwens minder warm dus dat is een gelukje voor de toetsweek-gangers...

Posted by arno on Jun-26-2001 13:39:

ik heb net mn scheikunde zoooooooo goed gemaakt, zit toch wel minstens een 8 tje in. En ik ben net klaar met natuurkunde leren en ik snap het gelukkig allemaal. Dus ik denk dat ik het nog gewoon ga redden dit jaar.

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »