TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »


Posted by AnthemFreak on Jul-18-2003 19:27:

quote:
Originally posted by luckystrike
אני לא מאמין שט'רד על משחק החיים הגיע לעמוד
12
בפורום של מוזיקה אלקטרונית ...

אולי זה אומר משהוא על מצב הפורום ?

בחיית אנשים למה אתם רואים את החרא הזה ?!@?!??$%Y!

ועוד שיש המורדים ...
יאללה מתי כבר תגיע העונה החדשה ...

איך אתה מעיז לדבר על משחק החיים שאתה בעצמך רואה המורדים??
סידרה למפגרים


edit::
חוץ ממיה אין מה לראות בתוכנית


Posted by Rising on Jul-18-2003 20:35:

ארז הרג אותי ששירן באה להגיד לו לילה טוב
הוא כולו נכנס לסרט חחחחחחח

"הלו עד כאן אחותי"


Posted by Elior on Jul-18-2003 22:54:

quote:
Originally posted by luckystrike
אני לא מאמין שט'רד על משחק החיים הגיע לעמוד
12
בפורום של מוזיקה אלקטרונית ...

אולי זה אומר משהוא על מצב הפורום ?

בחיית אנשים למה אתם רואים את החרא הזה ?!@?!??$%Y!

ועוד שיש המורדים ...
יאללה מתי כבר תגיע העונה החדשה ...



וואי אחי..התחלתי לחבב אותך עד שהגעתי לקט של המורדים...
מה נסגר ?
קה פאסה ? :P

טלטאביז שולטים...


Posted by -CosmicFire- on Jul-18-2003 23:03:

פייייייייייייי
איזה סווווווווווווווווווווווווווווףףףףף
חחחחחחחחחחחחחחחחח
ממש דפוק באמת
מזה שרותם מתע...


Posted by Elior on Jul-18-2003 23:29:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
פייייייייייייי
איזה סווווווווווווווווווווווווווווףףףףף
חחחחחחחחחחחחחחחחח
ממש דפוק באמת
מזה שרותם מתע...


מה יש מתוק ?
לא טעים אל תאכל תחסה...
אף אחד לא מכריח אותך להשתין בפה מלא...

יאללה רותי סוף כפית...
אני מת מעייפות...


Posted by Hell_Copter on Jul-19-2003 03:03:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
הוא אומר שזה בגלל שחברים שלו הלכו לשם (חלקם באמת הומואים) אני מעדיפה לא לחשוב על זה
ששששש על זה לא מדברים.......


ברור, ברור
(שוב פעם ההוא מהכבלים)


Posted by Elior on Jul-19-2003 08:49:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ברור, ברור
(שוב פעם ההוא מהכבלים)



חלאססססס!!!!!

איש ה"ברור ברור"
רודף אותי בחלומות אני אומר לך...

הוא מפחיד...



בכלל שהוא משחק עם הזקן שלו...
בעעע


Posted by Scorchio on Jul-19-2003 09:07:

איזה סוף קיטשי באימא שלי
אני רוצה לראות טלנובלה שהכל נגמר על הצד הכי גרוע
לדעתי זה היה צריך להיות ככה:

ירון מצליח להתאבד וליה נשארת בחיים לסבול ומגלה שהיא לא הבת של שאול ואוכלת את עצמה כי ירון בעצם לא אח שלה אז היא מתאבדת גם
(ממש כמו רומיאו ויוליה אה)
נירה ואודי מתאחדים ומקימים אימפרית בשר טחון במקום התיאטרון
שאול מתחתן עם מיכל וגרים בדירת חדר בשיכון ד' בבאר שבע


משהו סטייל כזה...


Posted by Hell_Copter on Jul-22-2003 12:33:

היה פרק משעשע היום בצהריים\אתמול בערב...

בעיקר קרע אותי הקטע שקובי נמצא עם יעל והוא כזה עושה לה אם אפשר לנשק אותה
ואז ברגע שהוא נישק אותה הוא אומר לה:
"עכשיו עשיתי את זה, מצטער אני לא מסוגל
אני מאוהב במישהי אחרת, ביי"
פשוט גמר אותי מצחוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וגם אפי היצור הזה איך שהוא משחק אותה תמים ליד ליה...
ושמישהו ידפוק כבר כדור בבתיה הפרצוף בטטה הזאת!!!!!!


Posted by Scorchio on Jul-22-2003 12:59:

ארז גמר אותי אתמול
פשוט גמר אותי
"את לא מבינה כמה חרא יש לי בפנים?!
אני קקי של בנאדם!"


Posted by -CosmicFire- on Jul-22-2003 15:08:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ושמישהו ידפוק כבר כדור בבתיה הפרצוף בטטה הזאת!!!!!!



חחח אני רואה שאני לא היחיד שחושב ככה
ראסמי פרצוף בטטה..


Posted by Hell_Copter on Jul-22-2003 16:30:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחח אני רואה שאני לא היחיד שחושב ככה
ראסמי פרצוף בטטה..


לא שלא תבין אותי לא נכון...
אני לא אומר שהיא פרצוף בטטה...
אני אומר שיש לה פרצוף בצורת בטטה...


Posted by Hell_Copter on Jul-22-2003 17:59:

אוי היה פרק די משעשע היום ללא ספק...
איך שליה סיפרה לענבר שהיא וירון אחים...
קולטים את הפרצוף של ענבר כזה בשוק... עם העיניים פעורות לגמרי
זה גומר מרוב צחוק!!!!

וגם בסוף שירון צועק על אמא שלו...
שכבתי עם אחות שלי!! שכבתי עם אחות שלי!!!

מעניין מה השכנים שלהם היו אומרים


Posted by -CosmicFire- on Jul-22-2003 22:57:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני אומר שיש לה פרצוף בצורת בטטה...


בידיוק מה שאני התכוונתי


Posted by Shahar on Jul-24-2003 17:31:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח משפט היום מפי ארז.....
ענבר: היה לי חבר מניאק
ארז: מניאק כמוני????????


מישהו הצליח להבין איך ליה וריקי נהיו החברות הכי טובות? טוב שהן אל התחילו להריץ דחקות.....


Posted by Hell_Copter on Jul-24-2003 19:02:

quote:
Originally posted by Shahar
מישהו הצליח להבין איך ליה וריקי נהיו החברות הכי טובות? טוב שהן אל התחילו להריץ דחקות.....


ככה זה ששיכורים

אבל אני רוצה לדעת משהו אחד...
ירון יושב כל היום בבית לא?
אז למה הוא כזה סטייליסט?!?!
כל יום לובש חולצה אחרת של מאמז...
מוזר... הנוער של היום


Posted by -CosmicFire- on Jul-24-2003 19:29:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ככה זה ששיכורים

אבל אני רוצה לדעת משהו אחד...
ירון יושב כל היום בבית לא?
אז למה הוא כזה סטייליסט?!?!
כל יום לובש חולצה אחרת של מאמז...
מוזר... הנוער של היום


כמעט כל הבגדים שהם לובשים זה של מאמז..


Posted by TinkerbeL on Aug-12-2003 16:07:

זהו!!!!!!!

גגמר
היום הפרק האחרון של משחק החיים

דייייייייי מה אני יעשה בלי הסידרה




טוב נו יותר מידי דרמטי

אבל אני אתגעגע


Posted by Elior on Aug-12-2003 16:25:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
זהו!!!!!!!

גגמר
היום הפרק האחרון של משחק החיים

דייייייייי מה אני יעשה בלי הסידרה




טוב נו יותר מידי דרמטי

אבל אני אתגעגע


יש לי ידידות כ"כ מכורות שהלכו לראות את 2 הפרקים האחרונים בהקרנה בגני התערוכה בת"א או משו כזה

הם אשכרה בכו שם :\


Posted by Ariels on Aug-12-2003 17:43:

ייייייייייששששששששששש
סוף סוף החרא הזה נגמר


Posted by TinkerbeL on Aug-12-2003 17:59:

אוקיי


זה לא פאייר!!!
לא סיימו כמו שצריך
מה זה הקטע הזה שקובי עוד פעם בוגד ושולחים לרצוח אותו?!?!

לא עשו סיום לקובי
ומילא אם היו עושים המשך
אבל אין מצב שיעשו


Posted by Rising on Aug-12-2003 18:21:

כן כוס עמק חבל שנגמר....
הייתי מכור לזה כמו לטראנס

וכן יש סוף לקובי...
קובי נשאר אותו בנאדם כמו שהא היה... בוגד וטינופת כמו אבא שלו
ואלפסי שלח מישהו שירצח אותו...
חוק של העולם התחתון.... פעמיים לא טועים.


Posted by DjChook on Aug-12-2003 18:25:

אחלה של סוף לדעתי


Posted by Viber on Aug-12-2003 18:56:

quote:
Originally posted by Ariels
ייייייייייששששששששששש
סוף סוף החרא הזה נגמר


אני שמח רק מזה שאני לא אצתרך לשמוע תשיר המעפן הזה כול הזמן


Posted by TinkerbeL on Aug-12-2003 19:03:

quote:
Originally posted by Viber
אני שמח רק מזה שאני לא אצתרך לשמוע תשיר המעפן הזה כול הזמן


תיקון
אתה כן
לפחות מחר ב14:30
ולא לשכוח את המרתון ביום שישי

ומי יודע עד מתי ישמיעו את השיר של ירון וליה בערוץ 3........


Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.