TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »


Posted by Glaniskanis on Oct-27-2004 16:13:

Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan??
Replies wil ik zien

Ga je me vrijdag ff meeten dan met Jason... heb nu al een dikke er van
Kun jij gelijk ff de nieuwste vrouw van het forum meeten... ik weet dat je dat fijn vind

MAAR BTW FF ONTOPIC!!
Is je zak nog een beetje kaal?
Mijne is weer lekker glad als een babybilletje


Posted by basvh on Oct-27-2004 16:15:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jij bent van januarie 2001, ik maart 2001. Kan je gewoon zien meteen al Ja de Diehards zijn er van midden 2000. Wel geweldig toen, met Henkie_henk die alles en iedereen zat te zieken. Toen waren er ECHTE flames etc, dat was echt mooi. Maar bijna niemand kende elkaar irl, dat is nu wel even wat anders.



jah toffe tijd, toen was het ook zo dat een thread binnen enkele uren 6-7 paginas had. Komt tegenwoordig niet meer veel voor. Reden daarvoor is denk ik dat veel TA�ers tegenwoordig met elkaar msn-en enzo en niet meer veel van die ouwehoer-post-sessies ervan maken.


Posted by basvh on Oct-27-2004 16:17:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
wie is er nu nog van voor 2001 dan??


Hiero ben ik, vanaf oct 2000 ben ik al op TA te vinden. Daarvoor zat ik er ook al maar toen niet aangemeld.

Ben benieuwd wat de uitkomsten zijn van deze poll als we hem opnieuw zouden houden


Posted by jp on Oct-27-2004 16:17:

Kort houden is het devies


Posted by Ruben_Dubbink on Oct-27-2004 16:19:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan??
Replies wil ik zien


/meldt....wel niet voor 2001, maar Oktober 2001.

Glaniskanis; was jij toen niet die gast die tijdens een feest (Trance Energy of Qontact) van z'n roze bandje met stekels, de stekels er afgebeten had om in de VIP Room te komen :P ?

Wat een tijden....


Posted by basvh on Oct-27-2004 16:21:

Jah dat was qontact toch?

en toen vroeg je volgens mij aan ferry iets over de nieuwe gouryella plaat


Posted by Tim81 on Oct-27-2004 16:35:

Vroeger was toch alles beter!?!
Dat hoor ik oude mensen zo vaak zeggen...

Maar jullie hebben gelijk dat dit soort topics tegenwoordig niet zo vaak meer verschijnen, it's all about the music!


Posted by jp on Oct-27-2004 16:48:

Vroegah, toen je poep nog met een lange oe schreef


Posted by Chicane on Oct-27-2004 16:58:

Ik kijk al sinds 2000 mee, maar toen was ik nog actief op RMF... TA en RMF waren voor mij niks anders dan leechbakken in 2000 TA had zn downloads en RMF ook


Posted by jp on Oct-27-2004 17:02:

RMF was lachen, toen ging het dood. Ja dan maar op TA gaan posten he


Posted by Daveje on Oct-27-2004 17:06:

RMF was echt wel de sjit vroeger! jezus wat kon je daar altijd fijn de hele boel leegplukken toch wel zonde dat die gozer een andere weg insloeg. het was heel groot, nu bestaat het niet eens meer volgens mij


Posted by jp on Oct-27-2004 17:11:

quote:
Originally posted by Daveje
het was heel groot, nu bestaat het niet eens meer volgens mij


Ligt sinds een jaar plat, ze hadden misschien 3 bezoekers per dag


Posted by Daveje on Oct-27-2004 17:13:

best wel triest eigenlijk.. die gozer d8 echt dat hij een database ofzo kon opzetten, terwijl iedereen eigenlijk alleen voor de downloads er was


Posted by jp on Oct-27-2004 17:20:

Toen had je ook nog Napster


Posted by Daveje on Oct-27-2004 17:21:

toch vond ik audiogalaxy wel genialer! dat was echt zo tof spijtig dat het weg is

vroegah..


Posted by magrec on Oct-27-2004 17:21:

Haha net zoals chicane. Eerst bij RMF gezeten. Klasgenootje haalde daar van alles vandaan. Ik dus ook. Toen ging rmf voor een tijdje plat en toen tegelijk met snuggle geregistreerd bij TA.

Ben zelfs nog bij een meeting van RMF geweest. Met die gekke schot kuffdam en high_energy enzo haha.(sensation 2001.... )


Posted by jp on Oct-27-2004 17:23:

Toen betaalde je nog 40 piek voor een groot feest...


Posted by Remy D on Oct-27-2004 17:30:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan??
Replies wil ik zien

Ga je me vrijdag ff meeten dan met Jason... heb nu al een dikke er van
Kun jij gelijk ff de nieuwste vrouw van het forum meeten... ik weet dat je dat fijn vind

MAAR BTW FF ONTOPIC!!
Is je zak nog een beetje kaal?
Mijne is weer lekker glad als een babybilletje

We gaan zeker meeten, kunnen we nog een kleine gangbang show opvoeren met die nieuwe vrouw erbij. Vol gas!

Verder ram ik straks weer wat klodders veet erop en dan gaan we lekker glad naar Arnhem.
Wat ook gaaf is, Veet op je kontgat smeren en het een uurtje laten zitten. Dan brand dat echt mega. En als je dan gaat scheiten dan vliegen de vellen eraf... SUCCES GEGARANDEERD!


Posted by Esrem on Oct-27-2004 17:37:

Kalle ballen zijn echt goor, bah


Posted by Daveje on Oct-27-2004 17:37:

ik zou nog maar ff w8en met de veet dus remy!!!!


Posted by moogwai on Oct-27-2004 18:26:

stelletje diggers weer Dit was ook weer echt zo'n typische Akira thread

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan??
Replies wil ik zien


m2

Bellie, Michiel en Rudy zijn ook van die periode, maar zijn hier ook lang niet meer gespot


Posted by Remy D on Oct-27-2004 19:30:

quote:
Originally posted by Esrem
Kalle ballen zijn echt goor, bah

Een behaarde harington is goor, we willen likken en niet flossen.


Posted by Esrem on Oct-27-2004 21:03:

quote:
Originally posted by Remy D
Een behaarde harington is goor, WE?? willen likken en niet flossen.


Ik dacht dat jij een man was, behoor ik t dan niet doen ipv jij, (behalve als je homo bent dan of je je onderste rib hebt laten verwijderen) en dan maakt t voor jou toch geen bal uit???


Posted by dj_spare on Oct-27-2004 21:12:

quote:
Originally posted by Esrem
Ik dacht dat jij een man was, behoor ik t dan niet doen ipv jij, (behalve als je homo bent dan of je je onderste rib hebt laten verwijderen) en dan maakt t voor jou toch geen bal uit???


ligt eraan over welk geslacht we het hebben...


Posted by Esrem on Oct-27-2004 21:17:

Aan welke definitie van geslacht zat je te denken???


Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.