TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »
Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan??
Replies wil ik zien 
Ga je me vrijdag ff meeten dan met Jason... heb nu al een dikke er van
Kun jij gelijk ff de nieuwste vrouw van het forum meeten... ik weet dat je dat fijn vind 
MAAR BTW FF ONTOPIC!!
Is je zak nog een beetje kaal?
Mijne is weer lekker glad als een babybilletje 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Jij bent van januarie 2001, ik maart 2001. Kan je gewoon zien meteen al Ja de Diehards zijn er van midden 2000. Wel geweldig toen, met Henkie_henk die alles en iedereen zat te zieken. Toen waren er ECHTE flames etc, dat was echt mooi. Maar bijna niemand kende elkaar irl, dat is nu wel even wat anders. |
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis wie is er nu nog van voor 2001 dan?? |
Kort houden is het devies
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan?? Replies wil ik zien ![]() |
Jah dat was qontact toch?
en toen vroeg je volgens mij aan ferry iets over de nieuwe gouryella plaat
Vroeger was toch alles beter!?!
Dat hoor ik oude mensen zo vaak zeggen...
Maar jullie hebben gelijk dat dit soort topics tegenwoordig niet zo vaak meer verschijnen, it's all about the music!
Vroegah, toen je poep nog met een lange oe schreef
Ik kijk al sinds 2000 mee, maar toen was ik nog actief op RMF... TA en RMF waren voor mij niks anders dan leechbakken in 2000
TA had zn downloads en RMF ook 
RMF was lachen, toen ging het dood. Ja dan maar op TA gaan posten he 
RMF was echt wel de sjit vroeger! jezus wat kon je daar altijd fijn de hele boel leegplukken
toch wel zonde dat die gozer een andere weg insloeg. het was heel groot, nu bestaat het niet eens meer volgens mij
| quote: |
| Originally posted by Daveje het was heel groot, nu bestaat het niet eens meer volgens mij |
best wel triest eigenlijk.. die gozer d8 echt dat hij een database ofzo kon opzetten, terwijl iedereen eigenlijk alleen voor de downloads er was
Toen had je ook nog Napster 
toch vond ik audiogalaxy wel genialer! dat was echt zo tof spijtig dat het weg is
vroegah..
Haha net zoals chicane. Eerst bij RMF gezeten. Klasgenootje haalde daar van alles vandaan. Ik dus ook. Toen ging rmf voor een tijdje plat en toen tegelijk met snuggle geregistreerd bij TA.
Ben zelfs nog bij een meeting van RMF geweest. Met die gekke schot kuffdam en high_energy enzo haha.(sensation 2001....
)
Toen betaalde je nog 40 piek voor een groot feest...
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan?? Replies wil ik zien ![]() Ga je me vrijdag ff meeten dan met Jason... heb nu al een dikke er van Kun jij gelijk ff de nieuwste vrouw van het forum meeten... ik weet dat je dat fijn vind ![]() MAAR BTW FF ONTOPIC!! Is je zak nog een beetje kaal? Mijne is weer lekker glad als een babybilletje |
Vol gas!
Kalle ballen zijn echt goor, bah

ik zou nog maar ff w8en met de veet dus remy!!!!
stelletje diggers weer
Dit was ook weer echt zo'n typische Akira thread 
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan?? Replies wil ik zien ![]() |

| quote: |
| Originally posted by Esrem Kalle ballen zijn echt goor, bah |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Een behaarde harington is goor, WE?? willen likken en niet flossen. |
) en dan maakt t voor jou toch geen bal
uit???
| quote: |
| Originally posted by Esrem Ik dacht dat jij een man was, behoor ik t dan niet doen ipv jij, (behalve als je homo bent dan of je je onderste rib hebt laten verwijderen ) en dan maakt t voor jou toch geen bal uit??? |
Aan welke definitie van geslacht zat je te denken???
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.