TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ferry Corsten - Right of Way!!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »

Posted by basvh on Oct-22-2003 10:21:

quote:
Originally posted by TranceFool
Als ze het maar niet wagen die tribune dicht te laten

we hebben het hier toch al over gehad. gewoon lekker als gaan

Posted by TranceFool on Oct-22-2003 17:01:

we gaan een uurtje langer door
kwam zojuist op rtl boulevard

Posted by ahp2002 on Oct-22-2003 17:20:

quote:

wat? ferry corsten bij rtl boulevard? vertel es...

Posted by Remy D on Oct-22-2003 17:27:

Ik hoorde ook iets over bij boulevard maar niet goed want ik zat ook te eten.

Posted by basvh on Oct-22-2003 17:30:

quote:
wat? ferry corsten bij rtl boulevard? vertel es...

interviewtje met ferry en birgit. GIng over a.s zaterdag. Over kaartje dat meteen een lot is voor weekend new york. Over de track die birgit en hij hebben gemaakt. Over Tiesto. Humm dat was het geloof ik wel

Posted by Partyhardy! on Oct-22-2003 18:42:

quote:

VET!!!!!!!!

Posted by Magic83 on Oct-23-2003 09:31:

vorige keer met TiC dvd release part was er ook al stukie op rtl boulevard verdomme had dit ook willen zien

Posted by Dj Lex on Oct-23-2003 09:47:

Ik vind dat het woordje uitverkocht nou wel eens mag gaan klinken, dan wordt zaterdag in ieder geval alles open gegooid

Posted by Jimmy on Oct-23-2003 11:21:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik vind dat het woordje uitverkocht nou wel eens mag gaan klinken, dan wordt zaterdag in ieder geval alles open gegooid

Op de HMH site staat aangegeven dat het concert uitverkocht is.

Posted by Jimmy on Oct-23-2003 11:22:

Smiley DJ

quote:

Uitstekend!

Posted by Sabina on Oct-23-2003 11:28:

quote:
Originally posted by Jimmy

Beter lezen: Moloko is uitverkocht

Posted by ahp2002 on Oct-23-2003 11:28:

quote:
Originally posted by Jimmy

nopez, dat is het concert van moloko. kaarten zijn nog steed beschikbaar dus. van mij hoeft t ook niet helemaal uitverkocht te zijn trouwens.. ietsje meer ruimte

Posted by Jimmy on Oct-23-2003 12:27:

ik zie het, heb te snel gekeken

hmm..revolution is wel uitverkocht. Alleen maar omdat Tiesto komt, wel overdreven vind ik...(als je bedenkt dat ferry met nieuwe nummers komt, nieuwe album presentatie)

Posted by Remy D on Oct-23-2003 13:53:

quote:
Originally posted by ahp2002
nopez, dat is het concert van moloko. kaarten zijn nog steed beschikbaar dus. van mij hoeft t ook niet helemaal uitverkocht te zijn trouwens.. ietsje meer ruimte

Rukker echt gelul! Als de HMH hal is uitverkocht dan heb je ten alle tijden nog zat ruimte overal. Als het niet uitverkocht is is het altijd maar de vraag of ze het balkon open gooien. En als ze dat niet doen is dat een HEEL groot gemis!!!

Posted by ahp2002 on Oct-23-2003 14:02:

quote:
Originally posted by Remy D
Rukker echt gelul! Als de HMH hal is uitverkocht dan heb je ten alle tijden nog zat ruimte overal. Als het niet uitverkocht is is het altijd maar de vraag of ze het balkon open gooien. En als ze dat niet doen is dat een HEEL groot gemis!!!

god, heb je hem weer...
tijdens qontact koninginnenacht was het ook niet uitverkocht (volgens mij) en toen vond ik het perfect qua drukte. als je zonodig op een balkonnetje wil zitten moet je maar een vip-kaartje kopen

Posted by Remy D on Oct-23-2003 14:18:

quote:
Originally posted by ahp2002
god, heb je hem weer...
tijdens qontact koninginnenacht was het ook niet uitverkocht (volgens mij) en toen vond ik het perfect qua drukte. als je zonodig op een balkonnetje wil zitten moet je maar een vip-kaartje kopen

Nou sorry maar toen was het half vol en dat haalt toch iets speciaals weg bij zo'n feest. Heb alle 5 de Qontacts meegemaakt maar de laatste had ondanks zijn line-up toch een zwakte qua sfeer. De HMH is juist zo gemaakt dat als het uitverkocht is er nog genoeg ruimte is voor iedereen. Tenten als Marcanti, Panama, Melkweg etc. ben ik het volkomen met U eens maar in HMH is het niet nodig. En vip is alleen voor toffe gasten weggelegd, zoals mensen die 2e worden in een supercontest (En ze zijn nog KOELER als ze eerst 1ste waren )

Posted by ahp2002 on Oct-23-2003 14:26:

quote:
Originally posted by Remy D
Nou sorry maar toen was het half vol en dat haalt toch iets speciaals weg bij zo'n feest. Heb alle 5 de Qontacts meegemaakt maar de laatste had ondanks zijn line-up toch een zwakte qua sfeer. De HMH is juist zo gemaakt dat als het uitverkocht is er nog genoeg ruimte is voor iedereen. Tenten als Marcanti, Panama, Melkweg etc. ben ik het volkomen met U eens maar in HMH is het niet nodig. En vip is alleen voor toffe gasten weggelegd, zoals mensen die 2e worden in een supercontest (En ze zijn nog KOELER als ze eerst 1ste waren )

ok die was wel grappig.

maar trouwens, dat halfvolle viel wel mee tijdens die qontact, als je de foto's nog es checkt. oh, en ik miste het woord rukker in je laatste postje,

Posted by total woot on Oct-23-2003 14:35:

das dus niet waar! de laatste qontact was echt wel rustiger dan voorgaande

Posted by ahp2002 on Oct-23-2003 14:39:

quote:
Originally posted by total woot
das dus niet waar! de laatste qontact was echt wel rustiger dan voorgaande

zeg ik dat dat niet zo is dan? ik zeg alleen dat ik t qua drukte goed was en dat het meer dan halfvol was...

Posted by total woot on Oct-23-2003 14:51:

vond je? ik vond t eigenlijk TE rustig, van mij mag die hmh volledig uitverkocht raken

Posted by eieregooie on Oct-24-2003 02:48:

Klaag klaag zeur zeur... laatste Qontact was niet zo vet als die het jaar daarvoor, maar dit gaat over Ferry en dat wordt VET!

Gaan we nog officieel meeten trouwens? Of is het gewoon een kwestie van zien wie je tegen komt? Niet dat ik ooit op tijd ben geweest bij een meeting, maar deze keer gaan we maar met ze 2en dus moet dat makkelijker zijn

Posted by Partyhardy! on Oct-24-2003 10:35:

Thumbs up

hey Eieregooier! wat doe jij toch eigenlijk iedere midden in de nacht?! Post time=>04:48 of kwam je net terug van het stappen?

Nou het is dus bijna zover! Gisteren nog even extra lekker gemaakt door Ferry in ASOT! Dit gaat een knaller worden!

Posted by HBtje on Oct-24-2003 10:47:

Ferry heeft er zelf ook al zin in zo te zien:

quote:
�Wat er zaterdag 25 oktober staat te gebeuren kan ik niet anders verwoorden dan dat het een droom is die werkelijkheid wordt..! Een kans om mijn album in een unieke samenwerking van Q-dance, ID&T Radio en Tsunami te presenteren en een DJ set neer te kunnen zetten van niet 8, maar zelfs 9 uur! (met dank aan de wintertijd...) Ik kan niet wachten tot zaterdag, gaan we h�lemaal los!

Ik wil iedereen bedanken voor alle support die ik krijg, ik hoop ook dat jullie er net zo van mogen genieten als ik zal doen..�

Posted by basd on Oct-24-2003 10:49:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
hey Eieregooier! wat doe jij toch eigenlijk iedere midden in de nacht?! Post time=>04:48 of kwam je net terug van het stappen?

(hij zal wel slapen dus doe ik et effe )
Volgens mij werkt (nou ja werkt, hij heeft tijd zat om te posten dus dat zal wel meevallen) ie 's nachts, heb em ergens een keer zoiets horen zeggen geloof ik.. Maar goed, dat kan ie zelf beter vertellen uiteraard

Posted by Opti on Oct-24-2003 11:45:

dat jong is altijd de enige die rond die tijd online is Ik ook vaak, maar ik heb mijn status op hidden staan

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »