TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
I am seriously thinking about coming to this. Gonna try and persuade some other people from the UK to come, do the tickets sell out far in advance?
Lucien foort komt ook volgens zijn site.
- Ti�sto
- Paul van Dyk
- Sven V�th
- Dave Clarke
- Don Diablo
- Benjamin Bates
- Luci�n Foort
- Christian Varela
- Marco V
allen zeker dat ze komen
| quote: |
| Originally posted by magrec - Ti�sto - Paul van Dyk - Sven V�th - Dave Clarke - Don Diablo - Benjamin Bates - Luci�n Foort - Christian Varela - Marco V allen zeker dat ze komen |
- Ti�sto
- Paul van Dyk
- Sven V�th
- Dave Clarke
- Don Diablo
- Benjamin Bates
- Luci�n Foort
- Christian Varela
- Marco V
- Mauro Picotto (check zijn site, onder tour)
en nu wordt het interessant 
| Originally posted by Menno - Ti�sto - Paul van Dyk - Sven V�th - Dave Clarke - Don Diablo - Benjamin Bates - Luci�n Foort - Christian Varela - Marco V - Mauro Picotto (check zijn site, onder tour) |
| Originally posted by Menno - Ti�sto - Paul van Dyk - Sven V�th - Dave Clarke - Don Diablo - Benjamin Bates - Luci�n Foort - Christian Varela - Marco V - Mauro Picotto (check zijn site, onder tour) |

Ik ga nog steeds zeker niet. Vind het echt nog steeds NIET bijzonder. Maybe ben ik verwend, maarja.
Ik vond het vorig jaar zo ONTZETTEND sfeerloos feest, en zo ontzettend GEHYPED. Alleen bij de bekende namen was het druk, bij Tiesot helemaal :S
Beetje jammer dat mensen zo ONTZETTEND op namen afgaan. Vooral hier. 1 naam, en mensen gaan helemaal uit hun dak. Kom op zeg, d'r is meer onder de zon, sta eens open voor wat anders!
| Originally posted by SnuggLe Ik ga nog steeds zeker niet. Vind het echt nog steeds NIET bijzonder. Maybe ben ik verwend, maarja. Ik vond het vorig jaar zo ONTZETTEND sfeerloos feest, en zo ontzettend GEHYPED. Alleen bij de bekende namen was het druk, bij Tiesot helemaal :S Beetje jammer dat mensen zo ONTZETTEND op namen afgaan. Vooral hier. 1 naam, en mensen gaan helemaal uit hun dak. Kom op zeg, d'r is meer onder de zon, sta eens open voor wat anders! |
Lol dit is net 10% van de gehele line up komen nog wel meer namen bij hoor.
| Originally posted by SnuggLe Ik ga nog steeds zeker niet. Vind het echt nog steeds NIET bijzonder. Maybe ben ik verwend, maarja. Ik vond het vorig jaar zo ONTZETTEND sfeerloos feest, en zo ontzettend GEHYPED. Alleen bij de bekende namen was het druk, bij Tiesot helemaal :S Beetje jammer dat mensen zo ONTZETTEND op namen afgaan. Vooral hier. 1 naam, en mensen gaan helemaal uit hun dak. Kom op zeg, d'r is meer onder de zon, sta eens open voor wat anders! |
| Originally posted by magrec Lol dit is net 10% van de gehele line up komen nog wel meer namen bij hoor. |
| Originally posted by TranceFool jij kan volgens mij de laatste maanden alleen maar zeuren als er een line-up bekend wordt gemaakt.....ik wil Picotto erg graag zien en hij is nou niet echt vaak in Nederland dus ik ga wel lekker op 1 naam af |
| Originally posted by New Wave Vind je het heel gek dat mensen lopen te zeiken?!? Der zit haast geen vernieuwinbg meer in, niemand durft meer risico te nemen omdat het alleen maar op de blingbling gaat. De line-ups worden bij Innercity ook steeds waardelozer. Een muziekliefhebber die hoge verwachting heeft van een feest net zoals Snug, ik en vele andere, die hebben dit nu wel allemaal gezien. De eerste 3 innercities waren voor mij een pre-party voor het nieuwe jaar. Eerst naar Innercity, dan uitslapen en je kon oudjaarsdag gaan vieren, daarna meteen door naar het nieuwe jaar.....3 dagen vet naar de kloten gaan. Innercity was toen nog anders, het had een bepaalde sfeer die nu ver te zoeken is....de dj's die nu geboekt zijn die kunnen vast wel draaien maar zijn al zo vaak geweest....voor vele mensen is het hele idee naar de tyfus. En wat is er mis met een potje zeiken.......ik ben het met hem eens.... |
.....zal wel aan mij liggen dan, ik ga het iig flink naar mn zin hebben
| Originally posted by New Wave Vind je het heel gek dat mensen lopen te zeiken?!? Der zit haast geen vernieuwinbg meer in, niemand durft meer risico te nemen omdat het alleen maar op de blingbling gaat. De line-ups worden bij Innercity ook steeds waardelozer. Een muziekliefhebber die hoge verwachting heeft van een feest net zoals Snug, ik en vele andere, die hebben dit nu wel allemaal gezien. |
| Originally posted by New Wave de dj's die nu geboekt zijn die kunnen vast wel draaien maar zijn al zo vaak geweest.... |
Wat een gezeik hier weer
2 jaar terrug liep iedereen te klagen over dat Tiesto en Pvd nooit naar NL kwamen, nu komen ze en is het nog niet goed 
Line up te vinden op www.id-t.com:
Paul van Dyk, Ti�sto, Sven V�th, Stanton Warriors, Benjamin Bates, Jaimy, Mauro Picotto, Fergie, Marcel Woods, Don Diablo, Luna, Pavo, Dave Clarke, Agoria, Cristian Varela, Takkyu Ishino, Bart Skils, Ricky Rivaro, Rio Coco Girls, Victor Coral, Brian S, Felix da Housecat, Erick E, MC Nickie Nicole, Futureshock, Dex n Fx, Lucien Foort, Chuckie, The Partysquad, Real, RMX CRW, Mc Ambush, Johan Gielen, Os Bambas dos Samba, John "00" Flemming, Jean, Joop, Cor Fijneman, AJ Crypt.
Meer namen volgen nog.
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1415
Paul van Dyk, Ti�sto, Sven V�th, Benjamin Bates, Marcel Woods, Don Diablo, Luna, Pavo, Dave Clarke, Takkyu Ishino, Felix da Housecat 
Geen Kai Tracid? 
| Originally posted by Evil_E Line up te vinden op www.id-t.com: Paul van Dyk, Ti�sto, Sven V�th, Stanton Warriors, Benjamin Bates, Jaimy, Mauro Picotto, Fergie, Marcel Woods, Don Diablo, Luna, Pavo, Dave Clarke, Agoria, Cristian Varela, Takkyu Ishino, Bart Skils, Ricky Rivaro, Rio Coco Girls, Victor Coral, Brian S, Felix da Housecat, Erick E, MC Nickie Nicole, Futureshock, Dex n Fx, Lucien Foort, Chuckie, The Partysquad, Real, RMX CRW, Mc Ambush, Johan Gielen, Os Bambas dos Samba, John "00" Flemming, Jean, Joop, Cor Fijneman, AJ Crypt. Meer namen volgen nog. http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1415 |

staan erg leuke namen tussen, ik wil hier zeker heen.
er moeten alleen nog wel veeeeel namen bekend worden gemaakt aangezien ze iets van 8 zalen hebben
Dan zullen we wel krijgen: Main, Techno, Progressive, Trance, Hardstyle, Club, UK Garage, Electro/VIP/Chill ?
Zo te zien wel een trancezaal met weinig aansprekende namen op John '00' Fleming na