TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees voetbal
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »


Posted by Jappio on Nov-27-2003 12:54:

quote:
Originally posted by Blik

btw: ajax heeft geen kunstgras )


nee dat was wel te zien de 1 na de ander glee uit op dat kutveld..


Posted by raoel on Nov-27-2003 13:00:

quote:
Originally posted by Blik
als ze verliezen hebben ze niet eens europees voetbal.


Correct me if i'm wrong, maar volgens mij hebben ze bij verlies wel UEFA-cup als Celta verliest.
Dan hebben ze beide 6 punten en gaat Ajax door op onderling resultaat.

Maar ik denk dat ajax het gaat redden tegen Brugge, al heeft Brugge al enkele leuke resultaten neer gezet in Europa dit jaar.
Gister weer in de laatste minuut een frot goal, maar ze tellen wel.


Posted by Blik on Nov-27-2003 13:05:

quote:
Originally posted by raoel
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij hebben ze bij verlies wel UEFA-cup als Celta verliest.
Dan hebben ze beide 6 punten en gaat Ajax door op onderling resultaat.


dat klopt inderdaad, maar ik ga er eigenlijk wel vanuit dat celta punten pakt tegen AC Milan, want die zijn al zeker als eerste door dus die gaan met een 2de elftal spelen

maar ik geef ajax ook wel een grote kans om door te gaan


Posted by SnuggLe on Nov-27-2003 13:36:

quote:
Originally posted by Blik
(Snuggle, je bent een sukkel!!! btw: ajax heeft geen kunstgras )


Nee, maar dat komt er maybe wel.
Niet zeiken Blik, ajax is gewoon een kut club, ook al ben jij misschien 1 van de 10 echte supporters


Oh, en ik ben het ook met Goldiluxe eens: AJAX is fucking arrogant!
!Eens


Posted by Stegay on Nov-27-2003 13:44:

quote:
Originally posted by Goldiluxe
lets hope those arrogant ajax guys go to hell, and that CELTIC, with the GOD Henrik Larsson, will win !


dit is dus weer een schoolvoorbeeld waarom je vrouwen buiten het voetbal moet houden

ze heeft net een schots vriendje, en alhoewel ze de zijlijn niet van de achterlijn kan onderscheiden is ze opeens voor Celtic


Posted by Jappio on Nov-27-2003 13:45:

quote:
Originally posted by Stegay
dit is dus weer een schoolvoorbeeld waarom je vrouwen buiten het voetbal moet houden

ze heeft net een schots vriendje, en alhoewel ze de zijlijn niet van de achterlijn kan onderscheiden is ze opeens voor Celtic


LOL


Posted by Remy D on Nov-27-2003 13:53:

Door de knappe kopbal van Rune Lange en de belangrijke goal van vd Vaart gaan we gewoon naar de 2e ronde! Verder is er geen discussie nodig want het zijn gewoon harde feiten!!


Posted by Jappio on Nov-27-2003 14:24:

quote:
Originally posted by Remy D
Door de knappe kopbal van Rune Lange en de belangrijke goal van vd Vaart gaan we gewoon naar de 2e ronde! Verder is er geen discussie nodig want het zijn gewoon harde feiten!!


ik zeg helemaal niets helemaal niets

verliezen van brugge en niet eens uefa cup

muahahahahah


Posted by pooley on Nov-27-2003 15:41:

Ja verliezen van Brugge was de schande gewoon, zo'n rotclub
viva rsca \o/


Posted by Fkwebeman on Nov-27-2003 18:40:

Iemand die Feyenoord nog volgt??

Wat een pech die gasten..

Schot op Lat, Schot op paal, klote-koreaan in de verdediging die doldriest een penal veroorzaakt.. etc etc

nog 10 minuten.. zal wel niet meer lukken 3-1 te maken..


Posted by Opti on Nov-27-2003 20:07:

Eigenlijk ben ik fan van Feyenoord maar dat durf ik hier niet te zeggen


Posted by basd on Nov-28-2003 07:25:

Helaas voor Feyenoord, maar ze hebben gewoon te weinig laten zien om er nog een plaatsing voor de volgende ronde uit te slepen..

Iedereen vindt het wel jammer van die bal op de lat (ikzelf ook), maar aan de andere kant zouden spitsen op dat niveau toch het besef moeten hebben dat als je een bal beheerst laag inschiet (wat echt makkelijk kon), dat dan de kans op het raken van de lat in ieder geval een stuk kleiner is.. Daar wordt zelfs bij ons (vierde klasse Oost, en nee we kunnen niet degraderen) rekening mee gehouden..

Maar goed, van achter de TV is het makkelijk praten

Utrecht was kansloos. Punt.


Posted by Fkwebeman on Nov-28-2003 08:54:

quote:
Originally posted by Optimus
Eigenlijk ben ik fan van Feyenoord maar dat durf ik hier niet te zeggen


zeg maar hoor..
dan zeg ik dat ik fan ben van FC Groningen.

en europees van alle nederlandse ploegen.


Posted by Opti on Nov-28-2003 11:32:

quote:
Last edited by SnuggLe on Nov-28-2003 at 09:21


Die kutSNuggLe eheeft mijn post ge-edit Echt weer een streek voor een kakkerlak


Posted by SnuggLe on Nov-28-2003 12:10:

quote:
Originally posted by Optimus
Die kutSNuggLe eheeft mijn post ge-edit Echt weer een streek voor een kakkerlak


Hehehehe, had zin om even te fucken. Kusje Sjinees
Want dat kan ik binnenkort niet meer...(niet dat ik het ooit deed), dus vandaar !


Posted by Blik on Nov-28-2003 12:13:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, maar dat komt er maybe wel.
Niet zeiken Blik, ajax is gewoon een kut club, ook al ben jij misschien 1 van de 10 echte supporters


De vriendelijke groeten uit de Champions League!!!



en dan worden ze zondag ook nog eens ingemaakt door ajax, wat een geweldige week voor al de feyenoorders!!!


Posted by Opti on Nov-28-2003 12:21:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hehehehe, had zin om even te fucken. Kusje Sjinees
Want dat kan ik binnenkort niet meer...(niet dat ik het ooit deed), dus vandaar !


he kneus reageer es op mijn mail Of zit je niet op je stage?

Feyenoord: MWHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!


Posted by Blik on Dec-09-2003 15:39:

vanavond is het zover

Sonck is heer en meester en scoort 2 keer, het word 1-2 voor Ajax


Posted by SnuggLe on Dec-09-2003 15:46:

Nee man, 1-3.
Ajax wint en gaat door.


Posted by Jappio on Dec-09-2003 15:59:

Ajaks kennende wordt het 0-1 in de 4e minuut blessuretijd door een blunder van die 40-jarige keeper van brugge.

Jammer maar helaas


Posted by basd on Dec-09-2003 16:02:

Het zal vanavond nog moeilijk genoeg worden.. Maar ik denk natuurlijk wel dat Ajax het gaat halen.


Posted by Duke2003 on Dec-09-2003 16:23:

tuuuuurlijk gaan ze door! ajaaaaaaaaax f sideeeeeeeeee


Posted by New Wave on Dec-09-2003 20:51:

Wat spelen WE bagger, maargoed, tot nu toe is er niets aan de hand.
Nu gaat het even niet om het mooie, maar om de punten.
Dus mensen die gaan zeiken:



Posted by Fkwebeman on Dec-09-2003 20:53:

maakt me allemaal geen flikker uit.. winnen, dat moeten ze..

of ze dat nou lelijk of mooi doen, dat maakt vanaaf niks uit.

FC Groningen de beste , maar AJAX moet door!

(maar oh god, oh god, wat een druk!)


Posted by SnuggLe on Dec-09-2003 21:28:

Joduh, Joduh

Ajax was gewoon kansloos slecht......ze speelde KUT!!


..........maar wel jammer dat ze verloren hebben, had het ze gegund om door te gaan. Ac Milan sucks gewoon.


Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.