TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees voetbal
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by Blik btw: ajax heeft geen kunstgras ) |
de 1 na de ander glee uit op dat kutveld..
| quote: |
| Originally posted by Blik als ze verliezen hebben ze niet eens europees voetbal. |
| quote: |
| Originally posted by raoel Correct me if i'm wrong, maar volgens mij hebben ze bij verlies wel UEFA-cup als Celta verliest. Dan hebben ze beide 6 punten en gaat Ajax door op onderling resultaat. |
| quote: |
| Originally posted by Blik (Snuggle, je bent een sukkel!!! btw: ajax heeft geen kunstgras ) |

| quote: |
| Originally posted by Goldiluxe lets hope those arrogant ajax guys go to hell, and that CELTIC, with the GOD Henrik Larsson, will win ! ![]() ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Stegay dit is dus weer een schoolvoorbeeld waarom je vrouwen buiten het voetbal moet houden ze heeft net een schots vriendje, en alhoewel ze de zijlijn niet van de achterlijn kan onderscheiden is ze opeens voor Celtic |
Door de knappe kopbal van Rune Lange en de belangrijke goal van vd Vaart gaan we gewoon naar de 2e ronde! Verder is er geen discussie nodig want het zijn gewoon harde feiten!! 


| quote: |
| Originally posted by Remy D Door de knappe kopbal van Rune Lange en de belangrijke goal van vd Vaart gaan we gewoon naar de 2e ronde! Verder is er geen discussie nodig want het zijn gewoon harde feiten!! ![]() ![]() |

Ja verliezen van Brugge was de schande gewoon, zo'n rotclub
viva rsca \o/
Iemand die Feyenoord nog volgt??
Wat een pech die gasten..
Schot op Lat, Schot op paal, klote-koreaan in de verdediging die doldriest een penal veroorzaakt.. etc etc
nog 10 minuten.. zal wel niet meer lukken 3-1 te maken..
Eigenlijk ben ik fan van Feyenoord maar dat durf ik hier niet te zeggen 
Helaas voor Feyenoord, maar ze hebben gewoon te weinig laten zien om er nog een plaatsing voor de volgende ronde uit te slepen..
Iedereen vindt het wel jammer van die bal op de lat (ikzelf ook), maar aan de andere kant zouden spitsen op dat niveau toch het besef moeten hebben dat als je een bal beheerst laag inschiet (wat echt makkelijk kon), dat dan de kans op het raken van de lat in ieder geval een stuk kleiner is.. Daar wordt zelfs bij ons (vierde klasse Oost, en nee we kunnen niet degraderen) rekening mee gehouden..
Maar goed, van achter de TV is het makkelijk praten 
Utrecht was kansloos. Punt.
| quote: |
| Originally posted by Optimus Eigenlijk ben ik fan van Feyenoord maar dat durf ik hier niet te zeggen |
| quote: |
| Last edited by SnuggLe on Nov-28-2003 at 09:21 |
Echt weer een streek voor een kakkerlak
| quote: |
| Originally posted by Optimus Die kutSNuggLe eheeft mijn post ge-edit Echt weer een streek voor een kakkerlak |
Hehehehe, had zin om even te fucken. Kusje Sjinees 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Nee, maar dat komt er maybe wel. Niet zeiken Blik, ajax is gewoon een kut club, ook al ben jij misschien 1 van de 10 echte supporters ![]() |
| quote: |
Originally posted by SnuggLe Hehehehe, had zin om even te fucken. Kusje Sjinees ![]() Want dat kan ik binnenkort niet meer...(niet dat ik het ooit deed), dus vandaar ! |
Of zit je niet op je stage?
vanavond is het zover
Sonck is heer en meester en scoort 2 keer, het word 1-2 voor Ajax

Nee man, 1-3.
Ajax wint en gaat door.
Ajaks kennende wordt het 0-1 in de 4e minuut blessuretijd door een blunder van die 40-jarige keeper van brugge.
Jammer maar helaas 
Het zal vanavond nog moeilijk genoeg worden.. Maar ik denk natuurlijk wel dat Ajax het gaat halen.
tuuuuurlijk gaan ze door! ajaaaaaaaaax f sideeeeeeeeee 
Wat spelen WE bagger, maargoed, tot nu toe is er niets aan de hand.
Nu gaat het even niet om het mooie, maar om de punten.
Dus mensen die gaan zeiken:

maakt me allemaal geen flikker uit.. winnen, dat moeten ze..
of ze dat nou lelijk of mooi doen, dat maakt vanaaf niks uit.
FC Groningen de beste
, maar AJAX moet door!
(maar oh god, oh god, wat een druk!)
Joduh, Joduh

Ajax was gewoon kansloos slecht......ze speelde KUT!!
..........maar wel jammer dat ze verloren hebben, had het ze gegund om door te gaan. Ac Milan sucks gewoon.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.