TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laat jezelf zien....
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Obi Op kantoor maak ik (samen met iemand anders) de websites van ID&T. Dus ID-T.com en alle event-sites (zoals sensation.nl, mysteryland.nl enz). Op de evenementen maak ik foto's en daarbuiten nog wat algehele coordinatie. Op Sensation bijvoorbeeld heb ik de Special Treament gasten opgevangen 's middags en op Mystery Land heb ik het personeel van de internetstream begeleid. Op Trance Energy ben ik foto co�rdinator, dwz dat ik de fotografen instrueer. Ook zal ik de fotodames van 538 begeleiden .Ook houdt je de boel natuurlijk altijd een beetje in de gaten, bijvoorbeeld of bardames (als Miss Proximus bijvoorbeeld ) niet gratis drankjes aan het weggeven zijn -> op staande voet ontslag betekend dat . En je bent natuurlijk altijd een aanspreekpunt van ID&T voor personeel en bezoekers.Duidelijk..? [/B] |

Of mag je dat niet zeggen van papa Duncan?
Zeg Obi,
Jij bent van ID&T duz jij gaat ons vast heel veel informatie geven aan ons over de ontwikkelingen 

ff een blauwprint geven van een feest en aanwijzen waar je zo naar binnen kan lopen ofzo 

j/k
| Originally posted by Nastra Azzurro Nee ik kon geen TTT krijgen...dus had ik een proef examen maara het telt nergens voor ....maar je oefent alleen....wel handig ..ik heb geen vrijstelling ofzo maar dat maak ni uit kost alleen meer tijd op je egte examen.....hehe Ik doe een 10 daaags cursas...ik begon vorig week maandag en ben volgende week klaar...heeeeeeeeel chill Ik moet om 7uur lessen en om8:30 ofzo afrijen |
| Originally posted by Optimus Trance En wordt je dus ontslagen ook als je maar ��n drankje gratis weggeef??? |
Mocht ik t fout hebben: kom mij dan s wat vaker controleren "Obi", dan mag je me ff op m'n vingers tikken
WOEI!!!!!!!
| Originally posted by Dj Alpha Zeg Obi, Jij bent van ID&T duz jij gaat ons vast heel veel informatie geven aan ons over de ontwikkelingen ![]() ![]() ff een blauwprint geven van een feest en aanwijzen waar je zo naar binnen kan lopen ofzo ![]() ![]() j/k |

ikke @ Shockers

hehehe was je alleen maar met chickies daar ofzo 
Ik zie helemaal geen gasten...
GREETZ!!
| Originally posted by Blik zoiets wil ik ook, hoeveel uur rij je dan op ��n dag?? zoiets wil ik meteen na mijn verjaardag............15 juli jarig, en de 25ste mijn rijbewijs |
Hey obi, wil nog wel ff tegen je zeggen dat de site: www.sensation.nl er erg goed en mooi uitzag. Alleen had je dat spelletje (snake) weg moeten laten, want dat speelt toch niemand.
{-_-}
| Originally posted by Bellie hehehe was je alleen maar met chickies daar ofzo ![]() Ik zie helemaal geen gasten... |

Uhhm niet zomaar een kerel.
Je vriend,Kameraad,makker,boezemvriend......
GREETZ!!
| Originally posted by OENKABOENKA Hey obi, wil nog wel ff tegen je zeggen dat de site: www.sensation.nl er erg goed en mooi uitzag. Alleen had je dat spelletje (snake) weg moeten laten, want dat speelt toch niemand. {-_-} |
okay, Henkie: jij hebt er nog een van me te goed: (zie andere thread, slaand op moraalridder
) enne, Bellie, het is me gelukt via Brinkster (hoe is het mogelijk!
)

jammer dat remote linken met brinkster niet werkt, en dat we dus een rood kruisje zien
naja, we kennen het allemaal, naar de eigenschappen van de pic, en dan de URL in je browser plakken.......en dan zie je het mooie plaatje
is oe niet te zien dan??? how come? ik zie hem wel. hoe laat ik hem dan zien? krijg hier een punthoofd van! 
| Originally posted by Eye-Riz is oe niet te zien dan??? how come? ik zie hem wel. hoe laat ik hem dan zien? krijg hier een punthoofd van! |
en zie hier Eye-Riz (met zwaard
)

tnx, dat maakt jou 'Blik, son of Ivanhoe' 
kzie nix! (of zou ik dit nou naar je moeten pm-en om de thread niet te vervuilen? 
hum.......vaag, konden jullie mijn salou pic (pagina terug ofzo) wel zien??? anders kan ik niet remotelinken met batcave.net
Kan wel met Batcave, doe ik ook namelijk Blikkie, maarre.....jeeeezzzz wat een moeite riz, voor die foto die je immers niet wilde plaatsen?

Tja, vrouwen en moeilijk doen !
tja, moraalriddertje he, moet doen wat ze belooft

Moraalriddertje? Heb je een piemeltje dan??
pfff... zucht......
Dago, moet jij niet oefenen voor vanavond ipv mij 'pesten'???