TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
Ik denk dat ik hier ook wel heen ga of is het al uitverkocht??? En waar kan je kaarten halen.
dr is geen vvk, alleen deurverkoop die avond.
Maar... ik heb kaarten
Hoe kan dat dan? 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Maar... ik heb kaarten Hoe kan dat dan? |
hhmm ik twijfel nog of ik naar armin of tiesto zal gaan.
Kan niet beide zaterdagen vrij regelen
Denk dat als die armin meeting doorgaat dat ik armin ga... 
Hoe zit het met de kaartverkoop trouwens?
Je kan ze alleen aan de deur kopen hoor ik. Kan je die dan bv 's middags kopen ?? Of moet je een uur voordat het begint ofzo in de rij gaan staan en maar hopen dat je een kaartje hebt?
Gewoon die avond zelf. Gaat echt niet uitverkocht raken hoor....
[offtopic]
Franzelare gefeliciteerd kerel!
[/offtopic]
ei staat op de lijst ofzo
gewoon deurverkop dus
En Magic als je binnenkomt, koop je je kaartje pas.
oja, als die meeting nou doorgaat, is er dan nog iets te regelen voor als je samen met mensen naar het feest toewilt
. Want ik heb namelijk eindelijk een andere diehard arminfan gevonden buiten het inet om
. Moet wel meekunnen toch
?
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie oja, als die meeting nou doorgaat, is er dan nog iets te regelen voor als je samen met mensen naar het feest toewilt . Want ik heb namelijk eindelijk een andere diehard arminfan gevonden buiten het inet om . Moet wel meekunnen toch ? |
| quote: |
| Originally posted by Optimus ei staat op de lijst ofzo gewoon deurverkop dus En Magic als je binnenkomt, koop je je kaartje pas. |

dankje bram 
hoop dat wij ook geen kaarten aan de deur hoeven te halen 
PRESENT
eej wie regelt er dan dat ik ook nie in de rij hoef

*edit*
zo geregelt dat ik zondag ipv zaterdag werk dus ik ben der gewoon bij!!! VVETTT!!
Al iets meer bekend over de pre-party?
ja is er nog een pre-party?
o_??i]Originally posted by Magic83 [/i]
eej wie regelt er dan dat ik ook nie in de rij hoef

[/QUOTE]
je kan meedoen aan een prijsvraag op t.nu 
heb ik al gewonnen?
| quote: |
| Originally posted by Optimus heb ik al gewonnen? ![]() |
damned weet het antwoord niet... ff onderzoek doen 
heb um
Verder staat dat je min. 21 moet zijn
Ben 20 dus zullen ze mij wel niet laten winnen aangezien je @ t.nu 0ok je geboortedatum moet opgeven 
lijers

Ik heb ook maar even meegedaan, beter win ik ff
En mocht dat zo zijn dan kom k ook wel naar de preparty hehe
Maarja ik ben ook pas 17 dus
Zo gaar omdat je zo jong bent mag je niet naar binnen op die vette feesten
heheheh, ik zie dat m-peror zich ook speciaal voor deze actie aangemeld heeft bij trance.nu
maar WTF, ik krijg die mail terug
. Zojuist nog een keer verzonden en nou maar hopen dat ie ook echt overgekomen is 
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie heheheh, ik zie dat m-peror zich ook speciaal voor deze actie aangemeld heeft bij trance.nu |


heb net met maykel van armada gesproken, en helaaas kan er vrijdag geen ta-meeting plaats vinden. armin zit 's middags in groningen en heeft geen tijd. armada zei wel dat ze een voor de volgende keer een ta-meeting wilden regelen.
helaas, ik heb het geprobeerd.
zie julie vrijdag misschien wel.
| quote: |
| Originally posted by Robert heb net met maykel van armada gesproken, en helaaas kan er vrijdag geen ta-meeting plaats vinden. armin zit 's middags in groningen en heeft geen tijd. armada zei wel dat ze een voor de volgende keer een ta-meeting wilden regelen. helaas, ik heb het geprobeerd. zie julie vrijdag misschien wel. |
jammer dat de meeting niet doorgaat
Maar het gaat uiteindelijk om de solo

| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie maar WTF, ik krijg die mail terug . Zojuist nog een keer verzonden en nou maar hopen dat ie ook echt overgekomen is |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.