TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy - 31/01/04
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »
antar att ingen missat men �nd�
TranceEnergy Trip info (Swe)
Utresa fredagen den 30/1 - 2004
Link�ping (Fj�rrbuss terminalen, avg�r 18:00)
J�nk�ping (Eurostop, avg�r 19:40)
Ljungby (Mc Donalds, Anl�nder ca 20.50 planerat stopp: 45 minuter)
Helsingborg (Statoil vid �terkulla, avg�r 23:00)
Information ang planerade stopp/bokade f�rjor:
F�rja till Helsing�r 23:40
F�rja till Puttgarten 02:45
Anl�nder Puttgarten: 03:30
Frukost ca: 08:00 planerat stopp: 60 minuter
Ankomst Utrecht ca 12.00
Avg�ng S�ndagen den 1/2 - 2004
Bussen anl�nder 07.00 och det stannar max 10 minuter f�r p�stigning
Fyll i detta formul�r asap om ni inte gjort det �n 
Re: antar att ingen missat men �nd�
| quote: |
| Originally posted by Glorie TranceEnergy Trip info (Swe) Utresa fredagen den 30/1 - 2004 Link�ping (Fj�rrbuss terminalen, avg�r 18:00) J�nk�ping (Eurostop, avg�r 19:40) Ljungby (Mc Donalds, Anl�nder ca 20.50 planerat stopp: 45 minuter) Helsingborg (Statoil vid �terkulla, avg�r 23:00) Information ang planerade stopp/bokade f�rjor: F�rja till Helsing�r 23:40 F�rja till Puttgarten 02:45 Anl�nder Puttgarten: 03:30 Frukost ca: 08:00 planerat stopp: 60 minuter Ankomst Utrecht ca 12.00 Avg�ng S�ndagen den 1/2 - 2004 Bussen anl�nder 07.00 och det stannar max 10 minuter f�r p�stigning Fyll i detta formul�r asap om ni inte gjort det �n |
D� f�r man v�l ta och skippa jacka helt enkelt d�..
| Originally posted by Scul imho �r kl 7.10 inte s� smart. det vore b�ttre om den l�mnade kl 8! |
| Originally posted by SWE_TRANCE D� f�r man v�l ta och skippa jacka helt enkelt d�.. |
tror du det �r sommar i holland eller?
du kommer frysa ihj�l! som sagt.. de e s� folktomt �nd� vid halv 7-tiden s� det e knappast n� problem att f� ut jackan i tid. v�rre e det om man tappat bort sin garderobslapp 
| Originally posted by Glorie jo, men nu �r det som det �r... Bussbolaget best�mmer... f�rra g�ngen skyndade jag mig och fr�n att g� fr�n MainStage till bussh�llplatsen tog det max 15 min. (inkl. jackh�mtning) |
f�r de som g�r till TE:
Allm�na ordningar
* �ldersgr�ns 18 �r
* Legitimation n�dv�ndigt
* Bes�kare skall visiteras, om du v�grar kan det h�nda att de inte sl�pper in dig
* Det �r f�rbjudet att ta med sig de f�ljande saker in i omr�det:
- Foto, film- eller annan bild eller ljudsinspelningsapparatur
- Alkoholhaltiga drycker
- Knark
- Glas
- Burk(ar)
- Pyrotekniska saker
- Plastflaskor
- Vapen
- eller andra f�rem�l som kan t�nkas vara farliga
* I Utrecht har kommunalr�det beslutat att det �r inte lagligt att anv�nda "softdrugs" p� fester
* Arrang�ren f�r neka personer intr�de, eller avvisa personer fr�n omr�det om reglerna bryts
* Vistelse p� evenemanget sker helt p� egen risk av bes�karen.
* Arrang�ren kan bli ers�ttningsskyldig till en viss summa om du skadas eller f�rlust utav �godel. Summan best�ms ihop med arrang�rens f�rs�kringsbolag.
* Bes�karen �r tvingad att lyda till regler och instruktioner som ges av personalen.
* Arrang�ren tar bilder och filmar p� evenemanget, att betr�da omr�det betyder att du godk�nner det. Arrang�ren f�r sprida, s�lja och utnyttja bilderna hur man vill.
* Att betr�da festomr�det betyder att du godk�nner dessa regler.
| Originally posted by ScuL jaha. om du l�mnar INNAN kl 7 ja.. men det e synd tycker jag att l�mna innan festen �r slut f�r att slutet �r �ftast sk�n |
| Originally posted by SteveTranz4ever Sant... slutet p� TE10 var as kul... Slutet p� IC2004 var ocks� kul som tusan |
Wejjj, f�tt reda p� att TE avslutas av Don Diablo, Erik de koning och Marcel Woods.. Betyder att jag troligen inte b�rjar gr�ta om vi missar en halvtimma f�r att hinna till bussen 
| Originally posted by jeremy1984 Wejjj, f�tt reda p� att TE avslutas av Don Diablo, Erik de koning och Marcel Woods.. Betyder att jag troligen inte b�rjar gr�ta om vi missar en halvtimma f�r att hinna till bussen |
Meeen...inte h�rt mycket mer �n vissa egna produktioner av honom, s� jag kanske f�rsa mig lite
Jaja..han var inte inplanerad som n�gon favorit iaf 
till alla som ska till TE 2004: fanj�vlar!

fan va gott, inte l�ng tid kvar heller
n�gon som har en aning om vilken tid vi kommer dit den 31'e?
| Originally posted by Mario_GX fan va gott, inte l�ng tid kvar heller n�gon som har en aning om vilken tid vi kommer dit den 31'e? |
hur kommer ni dit d�? g�r det buss direkt fr�n Sverige eller? och vad kostar det?
(jag beh�ver lite tips inf�r In Concert 2
)
| Originally posted by CJ InterCity hur kommer ni dit d�? g�r det buss direkt fr�n Sverige eller? och vad kostar det? (jag beh�ver lite tips inf�r In Concert 2 ) |
Har f�tt mail fr�n ID&T idag.... fick ingee j�vla presspass denna g�ngen heller... 
Men va fan, k�nner tv� personer som k�nner ett par gubbar p� ID&T s� dom fixar in min kamera �nd�... Hade vart grymt om man kunde f�tt lite b�ttre spottar att filma ifr�n bara 
| Originally posted by Mario_GX fan va gott, inte l�ng tid kvar heller n�gon som har en aning om vilken tid vi kommer dit den 31'e? |

Gillar INTE heller att vi �ker hemm�t s� tidigt...
Kan ju till�gga att ankomst till Utrecht st�mmer inte... vi anl�nder ca. 08:00 p� l�rdagen beroende p� hur allt passar med f�rjor, hur l�nga stop osv.
| Originally posted by SteveTranz4ever Har f�tt mail fr�n ID&T idag.... fick ingee j�vla presspass denna g�ngen heller... ![]() Men va fan, k�nner tv� personer som k�nner ett par gubbar p� ID&T s� dom fixar in min kamera �nd�... Hade vart grymt om man kunde f�tt lite b�ttre spottar att filma ifr�n bara |

| Originally posted by SteveTranz4ever Gillar INTE heller att vi �ker hemm�t s� tidigt... Kan ju till�gga att ankomst till Utrecht st�mmer inte... vi anl�nder ca. 08:00 p� l�rdagen beroende p� hur allt passar med f�rjor, hur l�nga stop osv. |
| Originally posted by ScuL risken att det g�r n�t fel �r stor. jag hoppas att de �r smart och f�r�ndrar tiden till 8.00 s� att alla hinnar.. |

| Originally posted by SWE_TRANCE � d� �r risken stor att du f�r hela vinden full med svenska TA's � TC's ![]() *sk�mt* N�, men jag tycker det l�ter riktigt konstigt... OK, man l�r ju vara slutk�rd efter 10 timmars dansande men den sista halvtimmen vore synd att missa ![]() F�r v�l se om det blir n�gra f�r�ndringar p� schemat... |

| Originally posted by ScuL hehe nja... fyra eller fem passar in MAX. men jag tror att ni hellre vill �ka hem med bussen �n stanna h�r och betala skitmycket pengar f�r n�n flyg ![]() s� vitt jag vet har de planerat tiden kl 7.10 pga k�rstider. 50 minuter senare skulle inte vara s�n stor skillnad, eller? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Dom flesta �ker med TranceClubber som arrangerat resa till Trance Energy f�r andra �ret i rad nu http://www.tranceclubber.com ... Annars f�r man v�l ta flyget eller k�ra ner som jag � mindshooter gjorde till Mysteryland... |
jag vet inte om n�gra TA's skulle kunna ordna n�got s�dant.... jag hade l�tt st�lt upp
YAY!
Fullst�ndig line-up!
Mainstage
22:00 Misja Helsloot
23:45 Rank 1 (DJ set)
01:30 Ferry Corsten
03:30 Johan Gielen
05:30 Marcel Woods
Hardstage
22:00 Mark Norman
23:30 Joop
01:00 Don Diablo